• 1
  • 2
2004-10-17, 07:52
Medlem
Klickens avatar
Fakta om "Volvo Raggare"

Volvo raggare (Volvus Raggisus) r en fri gende blandras mellan mnniska och apa. Arten r ett flok djur, utan flocken
r dom inget. Sllan/aldrig ses volvo-raggarna g till fots utan ker i bilar av ldre modeller av BMW, Saab och
givetvis Volvo. En populr modell hos volvo-raggarna r Volvo 240. Bilarna kommer upp i hastigheter p cirka 70 km/h.
Artens huvudfda r snabbmat, t.ex. pizza, hamburgare och varmkorv. Det r just p grund utav detta som dom vanligtvis
r verviktiga.
Volvo raggarna lmnar inte sina frldrar frens 20-25 rs ldern (i vissa fall +30). Efter det bostter dom sig i en
liten lgenhet (1 rum och kk) p sin fdelse ort. Trots att arten d lmnat sina frldrar r det vanligt att dom
uppsker dom igen fr att infrskaffa sig fda nr deras inkommster inte rcker till snabbmat. Det r ocks relativt
vanligt att dom "lnar" pengar av frldrarna till exempel vis bensin.
Som tidigare nmnt lever volvo raggarna till strsta delen av sina liv i sina bilar. Man samlas med bilarna p
parkeringsplatser, ofta utanfr ngot snabbmatstlle.
Ngot som skiljer just denna art frn andra r att den p helgerna upptar ett besinerligt beteende. Floken samlas p
Fredag eller Lrdag kvllar utanfr hgstadie discon (i enstaka fall utanfr gymnasie discon). Dr stter dom igng
och med den oknda "raggingen". Arten och ldersgruppen man inriktar sig p r s kallade "fjortisar" i 13-15 rs ldern.
Deras metoder kan verka simpla men r dock mycket effektiva. Man ser tidigare p dagen till att infrskaffa sig
ett ordentligt frd med alkohol som man sedan fyller "fjortisarna" med. Drefter kan dom utan ngra som helst problem
utnyttja dom sexuellt. Under "raggingen" kan volvo raggarna bli mycket aggresiva och lgger sig drfr p tutan p sina
bilar. Detta fr att provocera yngre mnnisko barn (lder cirka 13-16 r, mn). Efter det anfaller volvo raggarna mnniskorna
i flok vilket resulterar till att man fr ett klart vertag. Vid 02:00-03:00 kr volvo raggarna till sitt bo med en "fjortis"
som man d fortstter utnyttja sexuellt.

NAMN: Volvo Raggare
LATINSKT NAMN: Volvus Raggius
BO: Lgenheter p mindre orter
FAMILJ: Ingen
SPECIALLA KNNETECKEN: verviktiga, hriga och verviktiga
VRIG FAKTA: Parar sig med den nrbeslktade arten "fjortisar"
2004-10-17, 11:42
Medlem
Pullans avatar
icke att frglmma: Wunderbaum i massor(kanske fr att tcka underliga raggardofter), trskor, sliten jeansjacka frn 80-talets mitt och sist och absolut inte minst, en fet prilla under verlppen som sakta men skert fljer tyngdlagen nedt!
2004-10-17, 12:48
Medlem
Klickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pullan
icke att frglmma: Wunderbaum i massor(kanske fr att tcka underliga raggardofter), trskor, sliten jeansjacka frn 80-talets mitt och sist och absolut inte minst, en fet prilla under verlppen som sakta men skert fljer tyngdlagen nedt!
Missade visst att ta med det
2004-10-17, 18:33
Medlem
shitmeisters avatar
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! VERKLIGHETSBASERAD HURMO!
men en sak.. e man verkligen en nolla om man inte flyttar hemifrn innan 20rsldern?.. jag e 18 nu, men jag tror att jag kommer bo hemma tills jag iaf e 21 (klar med lumpen), d man ska studa vidare p hgskola..
2004-10-17, 18:36
Medlem
Jaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmeister
men en sak.. e man verkligen en nolla om man inte flyttar hemifrn innan 20rsldern?.. jag e 18 nu, men jag tror att jag kommer bo hemma tills jag iaf e 21 (klar med lumpen), d man ska studa vidare p hgskola..

Tja vet inte vilket slags hurmo det hr r men egentligen, hur kul r det att sparka p dem som redan ligger?
2004-10-17, 18:49
Medlem
Klickens avatar
Citat:
Sa faktiskt inte ens att dom var nollor.
Personligen s anser jag att dom r just det men det r inte pga dom bor hemma tills dom r ver 20
2004-10-17, 18:50
Medlem
Jaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klicken
Sa faktiskt inte ens att dom var nollor.
Personligen s anser jag att dom r just det men det r inte pga dom bor hemma tills dom r ver 20

Varfr r de nollor?
2004-10-17, 18:51
Medlem
Klickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagger
Tja vet inte vilket slags hurmo det hr r men egentligen, hur kul r det att sparka p dem som redan ligger?
Det r ju just att "sparka p dom som redan ligger ner" som r kul.
N, men allvarligt talat s ser jag inte "volvo-raggare" som personer som "redan ligger ner".
2004-10-17, 18:59
Medlem
shitmeisters avatar
Citat:

jvligt kul. dom fr antingen resa sig eller bli sparkade!
2004-10-17, 19:05
Medlem
Jaggers avatar
Citat:
jvligt kul. dom fr antingen resa sig eller bli sparkade!

h fan, tagga ner nu. r de glada och njda s finns vl inga problem och vem r du att dma dem? Vad gr dig till en sn skinande fin och lyckad individ att du anser dig kunna pissa i volvoraggarnas riktning?
2004-10-17, 20:36
Medlem
Klickens avatar
Citat:
h fan, tagga ner nu. r de glada och njda s finns vl inga problem och vem r du att dma dem? Vad gr dig till en sn skinande fin och lyckad individ att du anser dig kunna pissa i volvoraggarnas riktning?
Fr det frsta s var inlgget ngot utav ett skmt som tydligen inte uppskattades av alla.
Fr det andra, varfr frsvara ngot s vedervrdigt som volvo raggare? Tycker det r en viss pedofil varning p dom. Det r INTE normalt att ha sexuellt umgnge med en exempelvis 13 rig tjej om man sjlv r runt 30. Vad jag inte riktigt frstr med dessa volvo raggare r att dom inte gr som "normala" mnniskor. ker till krogen, umgs och raggar p jmn gamla individer. Ngot som ocks kan irritera mig r deras stndiga brk med yngre killar. Vad r det fr jvla stt att flyga p en ca 10 r yngre person?
2004-10-17, 20:49
Medlem
Pullans avatar
Mste bara nmna att deras passion fr just bilar gr att de oftast gr mycket, mycket snabbare n 70. Dom r ju slktet som r kung p att drifta. Bilar r ju deras liv. Eller r det bara dem jag knner till En annan sak som de satsar p med sina bilar r de massiva basldorna med rungande rockabillyltar. Eddy meduza r ocks vlspelat i dessa bilar....
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in