Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-11, 18:53
  #385
Medlem
Bonustrading funkar men är inte värt tidsallokeringskostnaden. Köp och sälj småbolagsaktier istället. Jag snittar 4k plus per börsdag.
Citera
2017-10-11, 19:44
  #386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2018-Aktiespanaren
Bonustrading funkar men är inte värt tidsallokeringskostnaden. Köp och sälj småbolagsaktier istället. Jag snittar 4k plus per börsdag.

Håller med om att det finns större pengar där och har börjat mer o mer med värdepappers trading men rätt soft att kunna plocka ut ett par tusingar helt riskfritt som man sen kan bumpa upp sitt aktiesaldo med sen
Citera
2017-10-11, 21:56
  #387
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveber1
Vad är det för fel på Betrally och Realdealbet? Visst oddsen är inte så bra, men inget strul med betalningar eller annat.

Förresten har inte Realdealbet några kampanjer längre och om du frågar om det i chatten säger de att du kan spela hos Betrally istället.

Curacao licens och värdelösa bonusvillkor
Citera
2017-10-11, 21:57
  #388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2018-Aktiespanaren
Bonustrading funkar men är inte värt tidsallokeringskostnaden. Köp och sälj småbolagsaktier istället. Jag snittar 4k plus per börsdag.

Jo fast skillnaden är att bonustrading är i princip riskfritt. Trada småbolagsaktier är precis raka motsatsen till riskfritt
Citera
2017-10-12, 22:24
  #389
Medlem
Parnborrs avatar
Detta är totalt bullshit. Försökte detta och slutade med att jag hade typ 70000 kr inne på 20 olika skitsidor. Inte värt massa jävla jobb i månader.
Citera
2017-10-12, 22:33
  #390
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parnborr
Detta är totalt bullshit. Försökte detta och slutade med att jag hade typ 70000 kr inne på 20 olika skitsidor. Inte värt massa jävla jobb i månader.

Om det tar flera månader att få ut pengarna så spelar du på fel sidor redan från början...
Citera
2017-10-17, 17:03
  #391
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2018-Aktiespanaren
Bonustrading funkar men är inte värt tidsallokeringskostnaden. Köp och sälj småbolagsaktier istället. Jag snittar 4k plus per börsdag.

Finns ju ganska enkla sätt att tjäna ganska bra pengar på bonustrading.. dessutom helt riskfritt.. tillskillnad från dina småbolagsaktier, lol, ger dig några månader så har du säkert bustat allt

Citat:
Ursprungligen postat av Parnborr
Detta är totalt bullshit. Försökte detta och slutade med att jag hade typ 70000 kr inne på 20 olika skitsidor. Inte värt massa jävla jobb i månader.

Då gör du fel.
Citera
2017-10-17, 18:44
  #392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parnborr
Detta är totalt bullshit. Försökte detta och slutade med att jag hade typ 70000 kr inne på 20 olika skitsidor. Inte värt massa jävla jobb i månader.

Det är ju det som är grejen med bonustrading. Att man har pengar på diverse spelsidor tills dom är omsatta och kan tas ut. Sen om man vill göra det på några dagar eller några månader väljer man ju själv
Citera
2017-10-25, 12:48
  #393
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Vet inte om det räknas som bonustrading men är ofta som BET365 och UNIBET har 2 i odds på samma match men olika spel.

Tex några tennismatcher igår, UNIBET hade att en spelare skulle vinna set 1 och 2 i odds på det, medan BET365 hade 2 i odds på motståndaren.
Citera
2017-10-27, 09:39
  #394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daviddinkelsson85
Vet inte om det räknas som bonustrading men är ofta som BET365 och UNIBET har 2 i odds på samma match men olika spel.

Tex några tennismatcher igår, UNIBET hade att en spelare skulle vinna set 1 och 2 i odds på det, medan BET365 hade 2 i odds på motståndaren.

Detta kallas surebetting, vilken man använder för att bonustradea.
Citera
2017-10-28, 19:50
  #395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daviddinkelsson85
Vet inte om det räknas som bonustrading men är ofta som BET365 och UNIBET har 2 i odds på samma match men olika spel.

Tex några tennismatcher igår, UNIBET hade att en spelare skulle vinna set 1 och 2 i odds på det, medan BET365 hade 2 i odds på motståndaren.

Jo det händer då och då. Inget som går att tjäna pengar på, men för att omsätta bonusar är det ju bra med 100% och uppåt matchningar
Citera
2017-10-29, 00:16
  #396
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfbs88
Jo det händer då och då. Inget som går att tjäna pengar på, men för att omsätta bonusar är det ju bra med 100% och uppåt matchningar
Stämmer när du säger de. Får kolla in surebetting.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback