Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2013-03-19, 22:55
  #73
Medlem
Hur blev det sedan då?
Citera
2013-03-22, 14:46
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snelkille
Nu är det så att jag har har bestämt mig för att sno en moped.
Jag vet inte hur jag ska göra, mopeden har inget lås men dock rattlås och så har jag ingen nyckel.

Rattlåset: Jag har hört att om man bara tar i lite så kan man knäcka det, vet inte om det stämmer.. Men om någon vet så kan ni väll berätta för mig.

Tändningen: Jag har självklart ingen nyckel till moppen, har hört att om jag sparkar bort framkåpan, följer sladdarna ifrån tändningen till en så kallad "sockerbit" och kopplar ut sladdarna så kan jag kicka igång moppen, vet inte häller om detta stämmer, behöver råd om hur jag ska göra.

Moppen är från 2011 och är helt orginal.
Nu vill jag ha lite tips från er moppetjuvar om hur jag ska bära mig åt, från början till slut, notera även att jag inte kommer ha så mycket tid på mig att utföra detta.

Edit: Alla kommentarer som "tattare, köp en egen moppe" ignoreras.



va två stycken till rattlåset sen en
skruvmäsel fungerar dyrar mopeder kan man inte bara rycka ut sockerbiten på fast på ray drack fungerar det bara att dra en sockerbit en crossmoped biliga moppar lättare att sno
Citera
2013-03-22, 22:05
  #75
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungjohannn3
va två stycken till rattlåset sen en
skruvmäsel fungerar dyrar mopeder kan man inte bara rycka ut sockerbiten på fast på ray drack fungerar det bara att dra en sockerbit en crossmoped biliga moppar lättare att sno


Förstod inte så mycket MEN.. Jag vet att man kan ta ur sockerbiten på en baotian tex och bara kicka, men då måste det finnas kick eftersom elen är borta. (lampa funkar sedan) på DT finns det med sockerbit.
Citera
2013-03-22, 22:08
  #76
Medlem
Avva66s avatar
Sicken tur att svartskallar är korkade, de klarar ju inte ens att tjuvkoppla en kinapuff.
Tur också att de har taskig smak.
Citera
2013-03-22, 22:11
  #77
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Sicken tur att svartskallar är korkade, de klarar ju inte ens att tjuvkoppla en kinapuff.
Tur också att de har taskig smak.


Fy skäms! Det heter Mörkaskallar!
Citera
2013-03-22, 22:46
  #78
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Fy skäms! Det heter Mörkaskallar!
Näe, Nysvenskar eller 2G blattar.
Citera
2013-03-23, 14:42
  #79
Medlem
majordoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Näe, Nysvenskar eller 2G blattar.

Jag älskar den här bilden

OnT: Vem lägger ens upp en tråd om att stjäla en moped? Tråden är hets mot folkgrupp.
Citera
2017-09-20, 14:58
  #80
Medlem
WhaleMales avatar
Hej!

Jag vet att det här inlägget är från 2011, men jag säger detta ändå.

Alltså jävla satans pundhuvud du är!

Personen som äger moppen måste vara det största aset som finns för att jag skall känna sympati med det här. Om det var någon sociopatisk överklassbratt kanske jag kunde, men antagligen vet du inte ens vem som äger den.

Men tänk så här. Antagligen är det någon stackare som kommer bli jätteledsen. Kanske någon som inte ens har mycket pengar.

Jag hoppas du bröt nacken om du försökte stjäla den. Alternativt skjuten i flykten.

Hårda ord, men seriöst arrogansen i ditt sätt att bara bestämma dig för att stjäla någon annans moppe
och tom. fråga hur du skall göra det.

Till skillnad från andra i tråden drar jag inga slutsatser om var du är ifrån. Du är vidrig eftersom du är en tjuv.

Dra åt helvete. Fitta!
__________________
Senast redigerad av WhaleMale 2017-09-20 kl. 15:01.
Citera
2017-09-21, 19:16
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Hej!

Jag vet att det här inlägget är från 2011, men jag säger detta ändå.

Alltså jävla satans pundhuvud du är!

Personen som äger moppen måste vara det största aset som finns för att jag skall känna sympati med det här. Om det var någon sociopatisk överklassbratt kanske jag kunde, men antagligen vet du inte ens vem som äger den.

Men tänk så här. Antagligen är det någon stackare som kommer bli jätteledsen. Kanske någon som inte ens har mycket pengar.

Jag hoppas du bröt nacken om du försökte stjäla den. Alternativt skjuten i flykten.

Hårda ord, men seriöst arrogansen i ditt sätt att bara bestämma dig för att stjäla någon annans moppe
och tom. fråga hur du skall göra det.

Till skillnad från andra i tråden drar jag inga slutsatser om var du är ifrån. Du är vidrig eftersom du är en tjuv.

Dra åt helvete. Fitta!

Håller med dig, jobbade och samlade ihop pengar själv för att köpa en moppe när jag var 15.
Till slut var det något äckligt as som snodde den första veckan på gymnasiet. Blev sjukt ledsen och det sabbade extremt mycket för mig då jag behövde den för att kunna ta mig till och från skolan samt jobbet. De enda som stjäl moppar är uppenbarligen misslyckade och fattiga vider. Kolla på TS, den här jävla idioten kan ju inte ett skit, förmodligen för att hans föräldrar lever på tjack och bidrag som stackaren inte har lärt sig hur man inte är en vidrig människa. Hoppas han inte svarar för att han fick en överdos i sömnen.
Citera
2017-09-21, 21:38
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tabanofan
Håller med dig, jobbade och samlade ihop pengar själv för att köpa en moppe när jag var 15.
Till slut var det något äckligt as som snodde den första veckan på gymnasiet. Blev sjukt ledsen och det sabbade extremt mycket för mig då jag behövde den för att kunna ta mig till och från skolan samt jobbet. De enda som stjäl moppar är uppenbarligen misslyckade och fattiga vider. Kolla på TS, den här jävla idioten kan ju inte ett skit, förmodligen för att hans föräldrar lever på tjack och bidrag som stackaren inte har lärt sig hur man inte är en vidrig människa. Hoppas han inte svarar för att han fick en överdos i sömnen.

När jag var 14år så slet jag en hel sommar på ett sågverk, stod i en jävla brädgård och la brädor och tjänade ihop till en ny Zundapp KS50 som då kostade 4200;-
Om någon hade snott den hade jag lagt en hel del på att finna förövaren och sedan hade jag åkt in för misshandel.
Citera
2017-09-22, 20:05
  #83
Medlem
Har en Yamaha DT50r 2004 själv som jag har felsökt med elproblem.
Döm av min förvåning hur enkelt man får igång den motorn utan nyckel......
Citera
2017-10-24, 09:48
  #84
Medlem
HobbyHitlers avatar
Tattare, köp en egen moppe.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback