Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-14, 22:35
  #1765
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenskapspojken
Hushboard? Typ som Blocket fast för droger/allmänt olagliga grejer?

Finns ett svenskt inviteforum jag är medlem i som påminner lite om något sånt, fast det är faktiskt på clearnet. Därav invite-only förmodligen.

Sedan är jag med i en gruppchatt där det handlas lite alltmöjligt, har blivit erbjuden att köpa en pistol där en gång, men där är de rätt hårda på att släppa in medlemmar också.

Jag är så pass nyreggad så jag kan tyvärr inte skicka PM ännu, ny regel på Flashback. Om du fortfarande är intresserad kan jag skicka ett PM om en månad

Skulle du kunna kontakta mig på Wickr? KAn inte heller skicka ett PM. Jahesh heter jagdär
Citera
2018-02-16, 19:53
  #1766
Medlem
Alltså
Hur gör man ?
Har lyckats ladda ner Tor och hittat till Flugsvamp och hur man får dit bitcoins
men sen..det där med kryptering ?
Är ju bara ute efter att få tag i insomningstab. ca 30 st så jag klarar mig i ett halvår
Har UMS men läkare vill ju inte skriva ut och propavan funkar ju inte när man ska upp kl 5 en gång i veckan.
Hur och var tar man vägen på Darknet och kan man bara handla med bitcoins ?
Är 60 årig tant och kan ju läsa mig till det mesta men här är det motigt
Citera
2018-02-16, 21:07
  #1767
Medlem
Vetenskapspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Alltså
Hur gör man ?
Har lyckats ladda ner Tor och hittat till Flugsvamp och hur man får dit bitcoins
men sen..det där med kryptering ?
Är ju bara ute efter att få tag i insomningstab. ca 30 st så jag klarar mig i ett halvår
Har UMS men läkare vill ju inte skriva ut och propavan funkar ju inte när man ska upp kl 5 en gång i veckan.
Hur och var tar man vägen på Darknet och kan man bara handla med bitcoins ?
Är 60 årig tant och kan ju läsa mig till det mesta men här är det motigt

Jag kan hjälpa dig. Börja med att googla på GPG4USB. Hitta deras hemsida och ladda ned deras mjukvara. När du har laddat ned programmet, installera det. När du har installerat det, öppna rätt fil beroende på vilket operativsystem du har. Vilket OS kör du? Om det är Windows, klicka på "start_windows". Kan eventuellt heta "start_windows.exe" om du ställt in så att file extentions visas per default. Bara så att du vet att det är samma sak.

Citera mig när du gjort detta, så hjälper jag dig ytterligare.

Tyvärr har jag inte möjlighet att svara på några meddelanden du skickar till mig då jag är så pass nyregistrerad. Så om du skickar ett PM och jag inte svarar, så har du förklaringen där.
Citera
2018-02-17, 03:45
  #1768
Medlem
Lichkings avatar
Någon som köper weed utanför FS? Tänker lite mer utrikes med en fungerande/stabil lev. Till så god del som möjligt
Citera
2018-02-17, 11:50
  #1769
Medlem
Vetenskapspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Någon som köper weed utanför FS? Tänker lite mer utrikes med en fungerande/stabil lev. Till så god del som möjligt

Det är det väl majoriteten som gör. Men det hör nog inte till denna tråd.

Här ska vi ju diskutera saker och ting som förekommer på Darknet och inte IRL.
Citera
2018-02-17, 12:03
  #1770
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenskapspojken
Jag kan hjälpa dig. Börja med att googla på GPG4USB. Hitta deras hemsida och ladda ned deras mjukvara. När du har laddat ned programmet, installera det. När du har installerat det, öppna rätt fil beroende på vilket operativsystem du har. Vilket OS kör du? Om det är Windows, klicka på "start_windows". Kan eventuellt heta "start_windows.exe" om du ställt in så att file extentions visas per default. Bara så att du vet att det är samma sak.

Citera mig när du gjort detta, så hjälper jag dig ytterligare.

Tyvärr har jag inte möjlighet att svara på några meddelanden du skickar till mig då jag är så pass nyregistrerad. Så om du skickar ett PM och jag inte svarar, så har du förklaringen där.

Tack !
Nu har jag laddat ner det och packat upp
Citera
2018-02-17, 13:31
  #1771
Medlem
Vetenskapspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Tack !
Nu har jag laddat ner det och packat upp

Okej, det låter bra. Det är lite meckigt att förklara såhär i ett inlägg på Flashback, men det du i princip ska göra är att följa installationsprocessen när du öppnat "windows_start".

Sedan, om vi säger att en säljare på Flugsvamp säljer det du vill köpa, så navigerar du till vederbörandes profil, och letar upp "Public PGP-key" eller dylikt. Det ska vara en textruta med en massa svammel.

Du kopierar allt i den rutan. Sedan går du till applikationen GPG4USB och försöker hitta valet "Import key" eller någonting i stil med "Importera nyckel" om du valt svenska som språk. Välj sedan "Import from clipboard". Clipboard är alltså det du har kopierat.

Återkom om du har några problem, eller om du vill chatta (då det är lite enklare att kommunicera då), så skicka ett PM med ID till någon chatapp (helst Wickr).
Citera
2018-02-17, 18:29
  #1772
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenskapspojken
Det är det väl majoriteten som gör. Men det hör nog inte till denna tråd.

Här ska vi ju diskutera saker och ting som förekommer på Darknet och inte IRL.

Precis Darknet var det jag menade, Nämligen bara handlat på FS tidigare och vill nu se över andra alternativ. Så vilka hemsidor är gröna för handel? (Inte irl givetvis..)
Citera
2018-02-18, 02:37
  #1773
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipp-hipp
Min webbläsares screenshot bara, inga bilder direkt där. Safe, man...

Men vad fan, fy fan vad arg man blir.
Jag hade uppskattat om du kunde ha förvarnat vad det där var!
Stängde ner skiten på en gång, även fast det är en screenshot från din dator.

Hur fan kan folk lägga upp sånt skit? Varför finns det ingen på DarkNet som är emot sånt och kanske "hackar" sidan för att ta bort det där skiten? Nu vet jag inte hur det funkar på darweb eller vad det nu heter.

Och till andra som inte vill klicka, gör det inte. Fråga inte ens vad det är för något, klicka bara inte på skiten. Man ser inga bilder, men man ser vad vissa trådar på forumet heter.
Citera
2018-02-18, 08:59
  #1774
Medlem
Vetenskapspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Precis Darknet var det jag menade, Nämligen bara handlat på FS tidigare och vill nu se över andra alternativ. Så vilka hemsidor är gröna för handel? (Inte irl givetvis..)

Det finns en till DNM, den är dock nere för tillfället på grund av underhåll, men du kan få en invite-kod av mig när PM-funktionen är upplåst för mig.

Den är alltså svensk, som FS, men har lite mindre omsättning.
Citera
2018-02-21, 20:00
  #1775
Medlem
Tja

Vad finns det för andra Svenska alternativ till Flugsvamp?

Flugsvamp verkar ju enbart ha droger ju

men jag hade ju helst velat ha en sida som säljer fungerande bankkort öppna för internetköp

sidor för vapen, granater och lönnmördare hade inte varit fel det heller, Skicka mig ett PM om ni inte vill skriva det här
Citera
2018-02-26, 02:47
  #1776
Medlem
tja!!
jag gjorde en beställning på flugsvamp.. NU frsöker jag logga in men möts bara utav

-----BEGIN PGP MESSAGE-----
Version: GnuPG v2

hQEMA+CLJsxRtifFAQgAjar4iOg1adFuZ5R3vT7OAkKK3T8FGd V9ZHmWACFwljPq
ZDdMOFqZw9s0ro9p6rcGuIK3sgTnvuI/RVQImkVIcekgYX9eZn4w7XLBc/zdgc8I
fZtwEU8U+h6XhRmsLSAtETnkS66UVMT555QC/yR/AupY+DuZY+2mSD77Ij3ebAkl
0CzvkGhxm+qgUJAFm2W/2rbLcB/O0b2fc12gZjjfY/OVto577jSQaPx8ngCQFSBB
7Jq+C0y9gwOnd93LEWXO1WmkA5TVoknQvCiEbMXtlP7DAMsClZ kp6Gv8onVd98Bk
AmSxoGrOWAzUm0RJhQQQvh/Nt4pBdGJ8L79zk5VSVNJEAQ0Ty8360KisB3eR08Cc
jvm5+jXB3rK2xJlTsAxNj66+J5wqTrhgRGUJf0YB+pigZWAJnR 6NAM07m92igNWk
tGX2ee8=
=Iif8
-----END PGP MESSAGE-----

wtf, var har jag gjort för fel? jag har bealat redan också yeah. wtf. vad hände nu? :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback