Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-05-31, 11:58
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Du super dig dyngfull, blir utslängd från krogen och hånglar med en gammal gubbe.
Din pojkvän blir arg på dig.
Du vägrar inse ditt bedrägliga beteende och projicerar istället dina misslyckanden.

Först är det fel på den gamla gubben, sen är det fel på din pojkvän. Antar att det är krogens/vakternas fel att du blev utslängd också?


Är du läskunnig?
Citera
2011-05-31, 12:36
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Vad många det verkar vara härinne som har pojkvänner som slåss på fyllan. Vad fan är det för svagsinnade personer ni faller för? skylla på lite sprit för att man slog sin flickvän är ju bara skit.

Kan man inte dricka så drick inte. Det kvittar om det bara händer ibland för ibland är för mycket. Känns som att kvinnor gillar det lite då det finns massor av bra killar som inte slåss som är singlar men alla idioter som slåss har alltid flickvän

Personer som alltid spårar ur när de dricker borde förstås inte dricka.

Men om man går ut och festar en 15-20 ggr per år i 6-7 år och dricker en hel del så kan det mycket väl vara så att man någon enstaka gång dricker för mycket och gör knäppa saker man inte gjort annars, inte ens om man varit lite full.
Citera
2011-05-31, 12:37
  #39
Medlem
Snaidistens avatar
mata inte trollen!
Citera
2011-05-31, 12:44
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Personer som alltid spårar ur när de dricker borde förstås inte dricka.

Men om man går ut och festar en 15-20 ggr per år i 6-7 år och dricker en hel del så kan det mycket väl vara så att man någon enstaka gång dricker för mycket och gör knäppa saker man inte gjort annars, inte ens om man varit lite full.

Att gå ut en gång i månaden ser inte jag som lite, snarare myckt men det är väl troligen jag som är onormal där kan jag tänka mig.

Nej det är möjligt att man gör saker som är lite knäppa men att spöa på sin flickvän tillhör inte en så grej enligt mig. Nu vet jag inte riktigt om det var sådant du syftade på eller ej men ändå.
Citera
2011-06-02, 10:12
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestaUtan_Skuld

Man lyckas inte få in tungan i en tjej om hon inte vill. Det är väldigt svårt.

Haha, ja det har väl du erfarenhet av då
Citera
2011-06-03, 00:33
  #42
Medlem
Champignacs avatar
Jag är också en av de där killarna som en gång slagit till sin tjej på fyllan.
Det blev ett antal samtal oss emellan om hur vi skulle gå vidare och om vi ens skulle göra oss besväret att faktiskt gå vidare tillsammans, men vi tog oss igenom det. Jag dricker mig inte längre full och hon har alltid rätt att säga "nu räcker det".
Därmed inte sagt att alla par är likadana, eller ens att ni bör lösa era problem på samma sätt som vi löste våra, jag ville bara visa på att sådana här historier faktiskt kan sluta helt ok.

Jag tycker dock att du ska ta ett allvarligt snack med din kille. Om du kan förstå hur han kände, så säg det, men säg även att hans agerande var fel på så många punkter att det är skrämmande och att du inte vill ta risken att något sådant ska hända igen. Om det är alkoholen som är den springande punkten här, vilket det ju verkar vara, föreslå att ni slutar dricka tillsammans. Om han inte går med på det tycker jag, rent krasst, att det är läge att söka efter en ny pojkvän. Om du själv inte känner att du vill sluta dricka tycker jag att du ska tänka över det beslutet en gång till, med tanke på vad som hände och kunde ha hänt.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback