Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-31, 00:13
  #517
Medlem
kroppens avatar
Herregud, ananas är ju gott! Och om det gör att sperman blir godare, why not try it?
Citera
2013-02-14, 21:21
  #518
Medlem
sprutaruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Är det verkligen en prioritet när det gäller sväljande? Att det ska smaka gott?

Är väl fan bara att svälja skiten, hur jävla gott ska det vara? Gott nog att sväljas? Gott nog att blanda i teet på morgonen? Gott nog som substitut till bearnaisesås? Gott nog att bjuda barnen på dagis?

Mycket frågetecken nu, men det är bara för att du är så jävla dum.

Om de är så lätt o ba svälja skiten kan du väl gö de själv
Citera
2013-02-15, 01:44
  #519
Medlem
han solos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprutarut
Om de är så lätt o ba svälja skiten kan du väl gö de själv

Varför ska jag göra det när någon annan suger på kuken?
Känns opraktiskt...
Citera
2013-02-17, 16:37
  #520
Medlem
Paladinas avatar
Det här känns som den tråkigaste avsugningen jag någonsin hört talas om.
Citera
2013-04-04, 23:22
  #521
Medlem
teteamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Håller på att läsa Jenna´s självbiografi som blandas en del med olika tips och råd hur man undviker skador när man strippar och så vidare. Detta är hennes 10 budord hur man ger bäst huvud och vore intressant med lite kommentarer från våra kvinnliga debattörer på fb. Men även killar förståss. Ska jag bara se om jag kan översätta och korta ner texten något bara.

1. Håll ögonkontakt; Ner du går ner så håll håret borta från ansiktet och möt hans ögon med stora hondjursögon. Tänk på att män tänder visuellt så se därför till att ge honom en bra show.

2; Börja sakta; Börja med långsamma slick innan du sluter din mun runt hans kuk. Efter cirka 10 minuter, börja massera hans rot med din hand.

3; Använd din hand försiktigt; Ihop med att du smeker honom så "kittla" hans pung. Tvåhandssmekning kan vara fint framförallt ifall dina händer vrider sig åt olika håll medan du kör rytmiskt. Om du känner för mycket friktion gör du fel. Gör om, och använd något att smörja med om nödvändigt.

4; Spotta innan du sväljer; Inte enbart hjälper spott att reducera friktion och verkar som ett naturligt smörjmedel, det är också sexigt för honom. Det bästa sättet att få bra konsistens är att ta kuken långt in (depp throat)
Desto längre ner från strupen ditt saliv kommer ifrån, desto tjockare är salivet.

5; Observera hur han runkar; De flesta killar drar inte planlöst upp och ner när de runkar. Ifall du observerar exakt hur han onanerar, så lär du dig exakt hur han vill ha det. Mestadels är där störtdykningar i hans rörelser. Föreställ dig hur du vill bli lekt, och behandla honom med en liten vrickning med din handled.

6; Använd tungan; När han är inuti din mun så sträck ut din tunga så långt den kommer. Vicka sedan din tunga på undersidan av hans kuk. Det kan till en början orsaka dig kväljningar men din kille kommer skrika herrens namn inom några få sekunder.

7; Använd inte tänderna; De flesta tjejerna omsluter sina läppar runt deras tänder för att skydda mannen. Problemet är att det skapar en hård vall. Använd istället din utsträckta tunga för att skydda mot dina undertänder, och öppna munnen så pass mycket så att dina övertänder är fria.

8; Hedra hans pung; Variation används sällan i porrfilmer eftersom det inte ser bra ut, men det känns underbart. Ta bägge hans pungkullor i din mun och runka av honom samtidigt. Sträck därefter ut din tunga så att du kommer åt partiet mellan hans analhål och pung. Män är ytterst känsliga där.

9; Experimentera mellan att svälja och ta i ansiktet; Jag har aldrig varit med en man som inte uppskattar att ge ansiktssprut. Svälja är även det mycket upphetsande. Fastän sperma smakar gott så blir smaken bättre med en bra diet. Främst om ananas är involverad i dieten.

10; Få inte sperma i ögonen; Inte bara bränner det, men det kan också orsaka dig infektioner. Ifall det inträffar så använd ljummet vatten. Varmt vatten är inte att rekommendera.


Alltid fått höra att jag suger bra men tack för dessa råd, nu blir det säkert bättre plus till dig
Citera
2013-04-14, 20:36
  #522
Medlem
KILLAR, ni behöver en karta.
Citera
2013-04-22, 22:38
  #523
Medlem
zergrushs avatar
Vaffasen hade jag inte sett det här tidigare för!? Ska begrunda punkterna...
Citera
2013-05-23, 21:56
  #524
Medlem
Spodermans avatar
Skulle en tjej mot all förmodan ge mig ett så kallat "blowjob" och involvera alla dessa 10 punkter skulle jag vara i himmelen.

Jag har fått diverse "blowjobs" i mina dagar men ärligt talat så har alla varit helt värdelösa. Men tänkte lista några punkter som jag märkt att tjejer verkligen gör FEL på.

1. Dom suger bara på toppen av kuken. Det händer 9/10 gånger att jag måste pressa tjejens huvud så att hon fattar att hon måste ta den djupare. (Nu menar jag så klart inte så hon känner sig obekväm eller att hon får kväljningar men seriöst alla tjejer får väl in mer en ollonet i käften)

2. Dessa jävla TÄNDER som dem lik förbannat ska använda sig av. Det är verkligen inte skönt.

3. PUNGEN involvera pungen när ni suger kuk. Det är väldigt skönt imo när en tjej börjar leka med pungen samtidigt som man blir av runkad.

4. Ni använder för lite saliv. Det är så jävla upphetsande och skönt när ni kladdar ner kuken med saliv. Riktigt skön känsla

Detta är personliga åsikter från mig vad jag tycker dem flesta tjejer gör fel när dem suger kuk.
Vet att det står i tråden 10 tips men ville bara påpeka vilka punkter jag tycker tjejen verkligen behöver tänka på.

Tack för mig!
Citera
2013-07-15, 16:35
  #525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soundsystemet
Varför ansiktssprut?! Jag hatar att bli sprutad i ansiktet. Är man en tråkig brud om man tackar nej till det? Allt annat älskar jag!

Absolut inte. Gillar du det inte så får killen respektera det. Dock så ska väl erkännas att det är väldigt upphetsande. Men som sagt inget jag skulle tvinga nån till
Citera
2013-08-26, 14:53
  #526
Medlem
Paladinas avatar
Killar, om ni sprutar lite bör ni undvika att spruta en tjej i munnen. Ansiktet också för den delen. Min första erfarenhet av munsprut var riktigt hemsk, något som min nuvarande partner som tur är ändrade på. Jag har under flera års tid varit så äcklad av sperma pga den var tjock och smakade som mjöl, salt och riktigt gammal mjölk. Blandat.

Tack Mr. ''D'' för att du sprutade mig i munnen, det var underbart att du ändrade min uppfattning om sperma.
Citera
2013-08-26, 15:11
  #527
Avstängd
PieterBruegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladina
Killar, om ni sprutar lite bör ni undvika att spruta en tjej i munnen. Ansiktet också för den delen. Min första erfarenhet av munsprut var riktigt hemsk, något som min nuvarande partner som tur är ändrade på. Jag har under flera års tid varit så äcklad av sperma pga den var tjock och smakade som mjöl, salt och riktigt gammal mjölk. Blandat.

Tack Mr. ''D'' för att du sprutade mig i munnen, det var underbart att du ändrade min uppfattning om sperma.

Beror ju på att du träffat ohälsosamma killar som ätit skräpmat och supit eller rökt. Hade du däremot träffat hälsosamma killar så hade du garanterat fått bättre upplevelser då det sägs att ett hälsosamt leverne påverkar satsen positivt!
Citera
2013-09-21, 08:29
  #528
Medlem
TrueRapunzels avatar
De 10 budorden om avsugning kan jag skriva under på att de funkar, killen är helnöjd! Att variera med att ibland suga och slicka på pungen och området mellan pung och anal förhöjer njutningen för honom och är även en skön paus för läpparna som lätt blir ömma av att bara suga på kuken. Kyssa runt ljumskarna och leka med tungan lätt runt ollonet är uppskattat. Kan deepthroata som en drottning nu, övning ger färdighet och kräk-reflexen tränas bort! Ett plus är att visa killen hur mycket man njuter av att suga, inga överdrivna stön kanske men visa och berätta hur ni älskar att suga honom - det kommer göra honom ännu mer kåt och till sig!

Jag tycker pratet om kost som ska påverka smaken på sperman är lite överdrivet. Kanske har jag haft tur med valet av killar då jag aldrig råkat ut för sperma som smakar unket. Tycker för det mesta att det smakar lite sött, ibland lite salt. Tycker till och med det är ganska gott! Att äta en normal hälsosam diet är nog att föredra bara. Undvik selleri!! Fick kväljningar när jag fick satsen i munnen när killen ätit massor sånt..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback