29 843 besökare online
856 542 medlemmar • 45 801 724 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sex > Erotik och sexualitet > Sextekniker och sexhjälpmedel
Svara på ämne
Ämnesverktyg
mr.poops
Medlem
mr.poopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Jo, inget som jag vill minnas mig ha hört förrut. Brukar väl vara främst pistagenötter som nämns i detta sammanhang. Fast jag kanske är helt ute och cycklar nu?

Det har jag aldrig hört någonting om, men de måste testas iallafall!

Trololdeg
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:

1. Håll ögonkontakt; Ner du går ner så håll håret borta från ansiktet och möt hans ögon med stora hondjursögon. Tänk på att män tänder visuellt så se därför till att ge honom en bra show.

Förstår inte det där med ögonkontakt, hur fan lyckas man hålla ögonkontakt samtidigt som man har den i munnen, hamnar liksom i en omöjlig vinkel vilket gör att jag som längst når upp till hans bröstvårtor ungefär om jag försöker kolla upp.. Dock beror det kanske lite på i vilken position man gör det, men om killen ligger ner är det i alla fall omöjligt för mig att lyckas med någon sorts ögonkontakt så länge jag inte tar ut den ur munnen. Kanske bara är jag som har djupt sittande ögon, men vafan, hur gör ni tjejer?

mewwill
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trololdeg
Förstår inte det där med ögonkontakt, hur fan lyckas man hålla ögonkontakt samtidigt som man har den i munnen, hamnar liksom i en omöjlig vinkel vilket gör att jag som längst når upp till hans bröstvårtor ungefär om jag försöker kolla upp..
Håller helt med! Hur sjutton ska man kunna titta upp samtidigt? då känns de ju verkligen som att man måste knäcka nacken åt nåt håll om de ska gå. Jag får bara nackspärr och de är ju inte alls skönt.

whothefckisalice
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mewwill
Håller helt med! Hur sjutton ska man kunna titta upp samtidigt? då känns de ju verkligen som att man måste knäcka nacken åt nåt håll om de ska gå. Jag får bara nackspärr och de är ju inte alls skönt.

Haha, sant! Jag brukar titta ligget i ögonen precis när jag har toppen av hans kuk i min mun och ska till att sluka den, men när jag sen ska nedåt ta in hela grejen i käften så är det ju somsagt totalt omöjligt att bibehålla ögonkontakt hela vägen.

ester-muppemyr
Medlem
ester-muppemyrs avatar
Jag läste hennes bok då när den kom ut, och hennes tiobudord om fellatio gav jag inte mkt för. Det där med tänderna, jag älskar när en tänderna används, dock kräver det sin " man". Jag håller med er om ögonkontakt, jag vill gärna kolla på tjejen när jag går ner på henne, och att hon kollar på mig när jag får, men vafan det blir en omöjlig vinkel och det brukar kännas rejält i nacken dagen efter.

Roxana
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trololdeg
Förstår inte det där med ögonkontakt, hur fan lyckas man hålla ögonkontakt samtidigt som man har den i munnen, hamnar liksom i en omöjlig vinkel vilket gör att jag som längst når upp till hans bröstvårtor ungefär om jag försöker kolla upp.. Dock beror det kanske lite på i vilken position man gör det, men om killen ligger ner är det i alla fall omöjligt för mig att lyckas med någon sorts ögonkontakt så länge jag inte tar ut den ur munnen. Kanske bara är jag som har djupt sittande ögon, men vafan, hur gör ni tjejer?

Citat:
Ursprungligen postat av mewwill

Tex:

Killen ligger på rygg och du står på alla fyra alt. halvligger på honom och suger. Inga problem med ögonkontakt i den ställningen.

Killen står upp och du står på knä framför. Genom attt tilta huvudet när du suger kan du ha ögonkontakt eller när du bara tar hand om själv kukskaftet.

Nej, man får inte nackspärr. Testa att röra mer på huvudet och att inte bara suga av honom "rakt framifrån" så ska ni se att det går.

Rasumusu
Medlem
Inget spottande! eurk!

frank67
Medlem
Citat:
Jo, inget som jag vill minnas mig ha hört förrut. Brukar väl vara främst pistagenötter som nämns i detta sammanhang. Fast jag kanske är helt ute och cycklar nu?

Min mans sperma har inget i min mun att göra om han ätit sparris eller vitlök, men ananas är en höjdare!
Sperma smakar så olika beroende på vad man ätit, men just ananas och sparris är väl de grejer som märks mest skillnad i smaken.

Och som kvinna spottar jag aldrig!

Ducken11
Medlem
Ducken11s avatar
Många olika typer av exotisk frukt gör så sperman smakar bättre... de påverkar även fittsaften till de bättre.

Jordgubbar, passionsfrukt o ananas funkar asbra för att bättre på smaken.

Finns även saker man ska undvika... oralsex dagen efter en kräftskiva skulle tillochmed få en porrstjärna att få kväljningar.

Min tjej vet också vad som gäller, swallow or it's going in the eyes.
(¸.·´ (¸.·`¤ 5 jointar är fetare än 4 elefanter.
"All illegal narcotics are medicinal. Boredom is a disease worse than cancer. Drugs cure it, with little or no side effects if used as directed." -Doug Stanhope

soundsystemet
Medlem
Varför ansiktssprut?! Jag hatar att bli sprutad i ansiktet. Är man en tråkig brud om man tackar nej till det? Allt annat älskar jag!

renren
Medlem
när man har den i munnen, ska man dra upp och ned med munnen eller med handen???

Kruz
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av renren
när man har den i munnen, ska man dra upp och ned med munnen eller med handen???

Det går bra med vilket eller för att svara på din fråga. Men skönast är ju munnen förstås.
Kan man göra båda samtidigt så är det ännu bättre

"Man ska akta sig för att trampa på den tå som har förbindelse med den rôv man kanske måste slicka i morgon"

Svara på ämne
Topp Dela »