Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-27, 07:42
  #13
Medlem
sommarlovs avatar
Visst är det skrämmande?

Att de svenska kvinnorna snart är mer män än männen själva!

Vi söker det feminina, är det så konstigt??
Citera
2011-05-27, 08:01
  #14
Medlem
Agitatzes avatar
Kul för alla dom som har det bra!
Lycka är något jag inte missunnar någon
Citera
2011-05-27, 08:33
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt-Arier
Det är sinnesjukt många. Tyvärr verkar en hel del svenska män vara socialt inkompetenta, istället för att deras anlag dör ut kan de i dagens samhälle importera kvinnor från andra länder och skaff barn med dem. Hade dem levt för 100 år sedan hade de aldrig kunnat ha den turen.
Hur pass överrepresenterade är dessa thaikvinnor och deras barn i våldstatistiken?
Hur skadar det sverige att vi importerar asiater som är laglydiga och ofta arbetar hårt?

Ska man försöka vara lustig och driva med invandringsmotståndare måsta man vara lite smartare än vad du är?
Citera
2011-05-27, 08:46
  #16
Medlem
pponmms avatar
Bor en gubbe i min lilla by som har tagit hem tre thai-ländskor, alla har lämnat honom och han fattar inte att de bara utnyttjar honom..
Citera
2011-05-27, 08:48
  #17
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kameljockey
Tycker det ser lite trashigt ut att ha en thaia. Men kärleken finns kanske hos några av dem???? Inte bara misslyckade män med tjejer som ser en chans till bättre liv. Förmodligen tror de att de kommer att få det som de hade det under gubbens semester på 2 veckor i Thailand. Väl hemma ser de att han har ett vanligt kneg och får vända på slantarna. Antingen win win eller så känner de sig blåsta.
Hur som haver så ser det fattigt och sorgligt ut när det kommer en pytteliten thai tjej tillsammans med Gunnar som är 25 år äldre och oftast lite skitig vandrandes på väg till/från Lidl.
Mest synd är det om thaiorna tror jag, medlidande kanske man skulle kunna känna för gubben även fast han äcklar mig lite grann. Vet inte varför men det känns tyvärr lite snuskgubbe/hora över det hela. Även om det inte behöver vara så.

//Skulle kunna tänka mig en thai tjej- i Thailand

Långt ifrån alltid att det är synd om thai (och filippin)tjejerna. Påfallande ofta blir det att när de väl kommit hit med gubbkraken och fått PUT så är det tack och hej till honom och mot nya äventyr i ytterst fördelaktiga invandrarlandet Sverige. Jag har själv träffat på sorten. Skulle dock själv aldrig importera en asiatisk hit. Polska däremot vore najs...
Citera
2011-05-27, 09:54
  #18
Medlem
krackelerars avatar
Thailändska kvinnor begår knappast brott i Sverige i någon större omfattning.
Inga överfallsvåldtäkter,personrån osv.
Inget stort samhällsproblem mao.
Dock mycket utnyttjande av bidragssystem med hjälp av importören förstås.
Jag ser på män som gillar asiatiskor som smygpedofiler ofta med grava problem i övrigt. Inga vackra kvinnor som dessutom ofta saknar kvinnliga former.

Jämfört med MENA-invandring ser jag dock detta som ett mycket litet problem.
Närmast försumbart i jämförelse med tanke på MENA-folkets skadeeffekter på samhället.

Den svenska kvinnan föredras alla dagar i veckan och är dessutom ofta vacker.
Citera
2011-05-27, 09:58
  #19
Medlem
brickbots avatar
Jag hörde en kul historia engång. Det var en kille som levt i Thailand i många år och träffat sin fru där på det normala sättet. Han kunde alltså språket. När de flyttade hit så började hans fru efter ett tag att umgås med importfruar och deras familjer. Han följde med och importfruarna var lyckligt ovetande om att han kunde språket.

Nu till det roliga, importfruarna satt och kacklade hejvillt om sina gubbar. De var feta, fula, hade små kukar- var dåliga i sängen och allmänt värdelösa. De satt formligen och spydde galla över männen när de umgicks och nästan tävlade om vems man som var störst idiot. Jag undrar om det är ett kul äktenskap där frun har den inställningen till sin man?

Jag hoppas nån jävla rövhåla som importerat fru läser detta, så kan du ju börja fundera över vad din fru egentligen har för syn på dig!
Citera
2011-05-27, 10:01
  #20
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Min farsa är ihop med en thailändska. Han är 57 och hon 43. De har varit ihop i sju år och lever vad jag vet ett harmoniskt liv. De har dock inga barn tillsamman men hon har en son (100% thai) sen tidigare. Vad jag vet umgås inte dem i något subkulturgäng.

Men hon är trevlig och har blivit lite av en styvmamma till mig :-) och hennes son den lillebror jag själv aldrig fick. Men visst, första året skämdes jag helt klart över min pappa. Tog inte med kompisar osv.

Nu tycker jag bara att det är bra att pappa inte är ensam. Varför välja ensamhet eller en relation med en svenska som inte respekterar honom?

TS är nojig bara :-P dessutom så är ju asiater bra på att assimilera sig!


Ja jag är ultra rasist men just asiater är ett bättre alternativ än araber och negrer som väller in i sverig även om asiaterna gör precis som i USA att de håller sig för sig själva och har sina egna områden, så gör de inte som araberna och förstör och går i gäng och våldtar eller cuttar svennar, finns inte i dom liksom.
Citera
2011-05-27, 10:04
  #21
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brickbot
Jag hörde en kul historia engång. Det var en kille som levt i Thailand i många år och träffat sin fru där på det normala sättet. Han kunde alltså språket. När de flyttade hit så började hans fru efter ett tag att umgås med importfruar och deras familjer. Han följde med och importfruarna var lyckligt ovetande om att han kunde språket.

Nu till det roliga, importfruarna satt och kacklade hejvillt om sina gubbar. De var feta, fula, hade små kukar- var dåliga i sängen och allmänt värdelösa. De satt formligen och spydde galla över männen när de umgicks och nästan tävlade om vems man som var störst idiot. Jag undrar om det är ett kul äktenskap där frun har den inställningen till sin man?

Jag hoppas nån jävla rövhåla som importerat fru läser detta, så kan du ju börja fundera över vad din fru egentligen har för syn på dig!

det är ju så med asiater man kan inte lita på dom ett påklistat leende sen hugger de en i ryggen (ekonomiskt)
Citera
2011-05-27, 10:49
  #22
Medlem
Om man tycker asiatiska tjejer är snyggare än svenska tjejer då?
Om man tycker asiatiska tjejer beter sig bättre än svenska tjejer då?
Om "kärleken" man hittat bara är asiat av en slump då?

Vad stör sig folk på? Om ni är avundsjuka, åk och "fixa" en egen thaibrud. Om ni föredrar eran vita tjej, var glada och intala er att eran tjej är snyggare och bättre än grannens thai. Tror dock på första alternativet!

Hur som helst, varför bry sig om andra?
Citera
2011-05-27, 10:51
  #23
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brickbot
Jag hörde en kul historia engång. Det var en kille som levt i Thailand i många år och träffat sin fru där på det normala sättet. Han kunde alltså språket. När de flyttade hit så började hans fru efter ett tag att umgås med importfruar och deras familjer. Han följde med och importfruarna var lyckligt ovetande om att han kunde språket.

Nu till det roliga, importfruarna satt och kacklade hejvillt om sina gubbar. De var feta, fula, hade små kukar- var dåliga i sängen och allmänt värdelösa. De satt formligen och spydde galla över männen när de umgicks och nästan tävlade om vems man som var störst idiot. Jag undrar om det är ett kul äktenskap där frun har den inställningen till sin man?

Jag hoppas nån jävla rövhåla som importerat fru läser detta, så kan du ju börja fundera över vad din fru egentligen har för syn på dig!

Ha, ha, ungefär som att din svenska flickvän hade sagt att du är
småkukad, humorlös, tråkig osv?

Du har aldrig tänkt på att det kan finnas svenskor och thai-tjejer som
pratar bra om sina karlar, och det finns de som pratar illa om sina män?
Citera
2011-05-27, 10:57
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Min farsa är ihop med en thailändska. Han är 57 och hon 43. De har varit ihop i sju år och lever vad jag vet ett harmoniskt liv. De har dock inga barn tillsamman men hon har en son (100% thai) sen tidigare. Vad jag vet umgås inte dem i något subkulturgäng.

Men hon är trevlig och har blivit lite av en styvmamma till mig :-) och hennes son den lillebror jag själv aldrig fick. Men visst, första året skämdes jag helt klart över min pappa. Tog inte med kompisar osv.

Nu tycker jag bara att det är bra att pappa inte är ensam. Varför välja ensamhet eller en relation med en svenska som inte respekterar honom?

TS är nojig bara :-P dessutom så är ju asiater bra på att assimilera sig!


Intressant inlägg, kul att höra att det går bra för er!

Blir det några trevliga semestrar till Thailand för er då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback