Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-12, 17:17
  #361
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Mådde dåligt långt långt innan jag började självmedicinera. Det är det enda som håller mig vid liv då vården i den här stan är total jälvla skit. Har noll förtroende för dom
Men till hösten blir det behandlingshem, måste sluta droga, göra utredning och få rätt medicin,
bearbeta all sorg etc.. Började knarka hardcore när min mor och flickvän dog.
Har tagit det mest, men det jag tagit mest är väl subutex och olika bensos.
Lyrica började jag med för ett halvår sen och jag gillar det skarpt.
Benso tar jag bara vid vissa tillfällen, slutade CT med Ikto för några månader sen
och då hjälpa lyrican till väldigt väldigt bra. Vanliga dagar tar jag bara lyrica och sub.
Men tack så mycket för tipset och take care!

Och träning är jag less på.. spelat fotboll, hockey, basket, muay thai etc och gymmat till förbannelse tidigare och har helt less på det. Möjligen börjar med gym igen efter behandlingshemmet.
Antingen det eller ett skott mellan ögonen.

Mvh

Exakt samma som jag. Hehe. Det var därför jag bad dig kolla din testo. Opioider/opiater sabbar körteln eller vad man säger att skicka signal till att tillverka testo. Det tär på psyket som fan med lågt testo. Så gör det så fort du kan.
Här har du och visa detta för dom som hjälper dig till behandlingen. Sen kan du fixa det på behandlingen.
Länk: https://www.diva-portal.org/smash/ge...FULLTEXT01.pdf
Citera
2017-05-12, 17:18
  #362
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Som sagt, dom flesta bensos löser sig dåligt i vattten. Jag har väldig tur som sitter på Midazolam.
Har inte skjutit något annat förutom tjack och Subutex.

Bara steroider och en gång metadon.
Citera
2017-05-12, 17:36
  #363
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Exakt samma som jag. Hehe. Det var därför jag bad dig kolla din testo. Opioider/opiater sabbar körteln eller vad man säger att skicka signal till att tillverka testo. Det tär på psyket som fan med lågt testo. Så gör det så fort du kan.
Här har du och visa detta för dom som hjälper dig till behandlingen. Sen kan du fixa det på behandlingen.
Länk: https://www.diva-portal.org/smash/ge...FULLTEXT01.pdf


Får inte länkjäveln att fungera. Hmpf.. Hoppas någon kommer till undsättning ang. skjuta benso.
Har ju sett att folk skjutit xanor och ikto och allt möjligt. En gång lär ju inte skada.
Men vettefan om det fungerar som med midazolamen.. Löser det i vatten o filtrera 2 ggr med bomull.
Sedan käkar jag allt pulver som inte löst sig och pangar i mig den fina klara lösningen.
Citera
2017-05-12, 18:00
  #364
Avstängd
Illuminati13s avatar
Jag har ju sån propylenglykol. Det används till vissa steroider för att lösa pulvret. Mycket förr och även nu används det och det änvänds i sånna elcigg i oljan.

Det löser ju bra och är inte giftigt. Tänkte hälften sånt hälften varmtvatten. Eller???
Citera
2017-05-12, 19:24
  #365
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Jag har ju sån propylenglykol. Det används till vissa steroider för att lösa pulvret. Mycket förr och även nu används det och det änvänds i sånna elcigg i oljan.

Det löser ju bra och är inte giftigt. Tänkte hälften sånt hälften varmtvatten. Eller???



Det låter inte helt dumt i mina öron.
Citera
2017-05-12, 23:35
  #366
Avstängd
Illuminati13s avatar
Ah det var ju inget men har 40mg oxy jag får mot min rygg nu och det ska slå bra. Testar 4st imorgon för tog 2st 80mg en gång utan nån som helst tolerans. Det var det skönaste dygnet i hela mitt liv. Får hämta ut nya imorgon med och har 3-4st om dagen men inte tagit någon än. För försöker få ner min tolerans efter sub behandlingen. Jag gick till läkaren ist och fick medicin men har inte haft så ont. Kommer ibland i veckor. Fast kan hända att all testo fått mig växa igen. Växte 1cm på trenbolone och testo och decka kur. Fast detta är ju inte så starkt eller beror ju hur mycket jag tar. Nebido och testo gel har jag nu för kroppen ska hämta sig. Vilket den gjort. Sen dricker jag kollagen varje kväll innan läggdags och det har fått bort typ 60% av mina rynkor samt bygger det upp diskarna. Ska kolla ryggen om 2 veckor samt kolla om jag växt mina 4cm jag tappade. Tror iaf 1,5-2cm för e längre än pappa igen.

Japp 160mg oxy imorgon fast börjar med en. Det lär ju räcka. Vill känna den känslan igen innan jag kliver av benz. Sen har jag bockat av allt. Klar i den branchen och kommer bara träna. Börjat springs nu med det är värdens bästa drog när man e klar. Endorfinerna sköljer i hela hjärnan.

Återkommer.
Citera
2017-05-13, 14:07
  #367
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Ah det var ju inget men har 40mg oxy jag får mot min rygg nu och det ska slå bra. Testar 4st imorgon för tog 2st 80mg en gång utan nån som helst tolerans. Det var det skönaste dygnet i hela mitt liv. Får hämta ut nya imorgon med och har 3-4st om dagen men inte tagit någon än. För försöker få ner min tolerans efter sub behandlingen. Jag gick till läkaren ist och fick medicin men har inte haft så ont. Kommer ibland i veckor. Fast kan hända att all testo fått mig växa igen. Växte 1cm på trenbolone och testo och decka kur. Fast detta är ju inte så starkt eller beror ju hur mycket jag tar. Nebido och testo gel har jag nu för kroppen ska hämta sig. Vilket den gjort. Sen dricker jag kollagen varje kväll innan läggdags och det har fått bort typ 60% av mina rynkor samt bygger det upp diskarna. Ska kolla ryggen om 2 veckor samt kolla om jag växt mina 4cm jag tappade. Tror iaf 1,5-2cm för e längre än pappa igen.

Japp 160mg oxy imorgon fast börjar med en. Det lär ju räcka. Vill känna den känslan igen innan jag kliver av benz. Sen har jag bockat av allt. Klar i den branchen och kommer bara träna. Börjat springs nu med det är värdens bästa drog när man e klar. Endorfinerna sköljer i hela hjärnan.

Återkommer.



Riktigt avundsjuk på din oxy kan jag säga! Ska själv köra en cocktail på 30mg midazolam och 4mg sub och skjuta, givetvis. Har även tagit runt 700mg Lyrica med. Får se om man känner nåt.
Citera
2017-05-13, 15:21
  #368
Medlem
Solituders avatar
Helvete! Fick precis svar, fick i mig knappt hälften av lösningen, sedan koagulerade blod eller nåt i nålen, så blev stopp. Höll hårt i nålen o pressade lite efter en stunds meckande o så flög nåljävel + innehåll åt fanders. Hahaha. Så typiskt, har ingen mer nål heller
Citera
2017-06-03, 13:10
  #369
Medlem
Solituders avatar
Bensos generellt löser sig ju väldigt dåligt i vatten. Det är väl typ bara midazolam som funkar bra.
Men ska man göra det så lös det först i vatten och filtrera sedan med bomull från en topps eller så.

När jag skjuter min sub droppar jag den direkt i pumpen, suger i lagom mängd och skakar.
Lösningen blir ju grumlig, men det fungerar iallafall. Men väldigt onyttigt.
Gör du samma sak med någon benso, t.e.x Iktorivil så lägger det sig som en hög med gegga
när du slutar skaka. Så jag skulle avråda för det. Filtrera först isåfall. Eller smällt den under tungan.
Citera
2017-07-11, 02:37
  #370
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Bensos generellt löser sig ju väldigt dåligt i vatten. Det är väl typ bara midazolam som funkar bra.
Men ska man göra det så lös det först i vatten och filtrera sedan med bomull från en topps eller så.

När jag skjuter min sub droppar jag den direkt i pumpen, suger i lagom mängd och skakar.
Lösningen blir ju grumlig, men det fungerar iallafall. Men väldigt onyttigt.
Gör du samma sak med någon benso, t.e.x Iktorivil så lägger det sig som en hög med gegga
när du slutar skaka. Så jag skulle avråda för det. Filtrera först isåfall. Eller smällt den under tungan.
Det blir gegga i botten av sub också. Den enda skillnaden är att subben löser sig bättre.

Det går att skjuta piller vars aktiva substans inte är vattenlöslig. Sköt Imovane för några timmar sedan, t ex.
Citera
2017-07-11, 06:49
  #371
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Trådar om samma ämne (intravenös injektion av bensodiazepiner) sammanfogade.

/Mod.
Citera
2017-07-17, 17:11
  #372
Medlem
ChemicalGirls avatar
Vill bara tips som är testad av mig på ikto(rivotril),blåa diazepam och flunitrazepam är att lägga tabletterna dem i en mugg med vatten, så de blir strax täckta, och mikra ett par minuter(beroende på mikro) tills ikto och flum till lösningen blir gult/grön och diazepam blå om jag minns rätt. Man förlorar lite av styrkan, kanske 30% men det funkar. Viktigt att filtrera bra eftersom mycket skit i lösningen. Och större kanyl, najs med opiater.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback