Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-03, 21:51
  #349
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Du börjar ditt inlägg vettigt genom att påtala faran med att injicera tabletter, och ger vidare råd för harm reduction om folk nu ändå gör det. So far so good.

Sen helt från ingenstans börjar du rekommendera folk att injicera RC-benzo, som att detta per definition skulle vara mindre skadligt?! Ja visst, det är pulver och inte tabletter och därmed slipper man bindemedel, men ärligt talat har man ingen som helst aning om vad man faktiskt injicerar in i sin kropp. Helt sanslöst att du på allvar kan rekommendera folk att injicera okänd substans in sina vener?

Nej, ni som läser detta. Följ INTE den här personens råd. Injicera överhuvudtaget inte benzo och särskilt inte RC!


Okej, ser mitt fel, bortse från halva det jag skrev. Tappade tråden litegrann, inte alla som är keen på att prova nytt.

Sensmoralen i det var att rc-benzopulver är om seriös supplier är oftast såpass rent att man egentligen kan skippa filter, men man ska ej. Överlag, injicera benzodiazepiner är att avråda helt.
Citera
2017-05-11, 18:52
  #350
Medlem
Solituders avatar
Jag har kommit över 30 st Dormicum 15mg (Midazolam). Är bra sugen på att prova skjuta, iallafall en gång. Har skjutit så mycket sub och skit så tvivlar på att detta skulle göra någon skada.

Iallafall.. Hur löser man upp och filtrerar på bästa vis? Kallt vatten? Varmt vatten?
Sedan typ dubbelfiltrera med bomull etc..?

Vore trevligt om någon med erfarenhet kunde ge lite tips.



Fridens!
Citera
2017-05-11, 19:51
  #351
Medlem
Solituders avatar
Slog precis i mig 15mg Dormicum och åt 30 mg innan. Fick en lätt sederande effekt och är lite småvinglig, men känner ingenting direkt i skallen ännu. Har gått på amfetamin hela natten och dagen så det gör antagligen att jag inte får full effekt heller.Lite Lyrica till och sedan lite sub så kanske man somnar.


Må väl
Citera
2017-05-12, 14:42
  #352
Medlem
ja 15 mg kanske e lite lite testa 40mg el mer så ska du se

glöm inte filtrera ja brukar göra d två gången sen suger ja på bomullen sen


inte länge men förr
Citera
2017-05-12, 16:09
  #353
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Slog precis i mig 15mg Dormicum och åt 30 mg innan. Fick en lätt sederande effekt och är lite småvinglig, men känner ingenting direkt i skallen ännu. Har gått på amfetamin hela natten och dagen så det gör antagligen att jag inte får full effekt heller.Lite Lyrica till och sedan lite sub så kanske man somnar.


Må väl

Vill bara säga en sak om amfetamin och andra uppåt i allmänhet.
Tar du för mycket lyrica kan du få ett sånt EP anfall att du skadar hjärnan duktigt. Jag fick lyrica utskrivet år 2007 sen dess tagit dagligen förutom när jag var på behandling. Märkte på mig och polare man får ryckningar och ibland samma känsla som precis innan ett EP anfall. Mina polare upplever det samma.
Fast bara de som fått EP innan. Dom andra tycker det typ är roligt när armen rycker eller nacken eller ja vilken kroppsdel som helst. Fast över till det jag skulle få sagt.

Att ta lyrica med amfetamin orsakar en krock i hjärnan och kan då bli till en urladdning i hjärnan vilket ett EP anfall är ungefär. Min polares polare satt och tog tjack. Väldigt rent och nog lätt en 70-80% då han säljer/sålde sen var han van ta 1-2st 300mg lyrica vid ATn kom på tjacket då lyrican tar ångesten helt om man ej är inkörd. Han har gjort så här lääänge typ sen 2008 när han först kom på att lyrican tog all AT på tjack samt heroin så han slutade med heroin tack vare lyrican. Fast förra veckan i vanlig ordning så när ATn kom tog han bara 150mg lyrica sen 75mg till för behövde inte mer. 2tim senare så reser han sig och frågar var han är och helt förvirrad. Det blir jag med innan EP kommer. Sen sekunder senare förvred han hela ansiktet och kroppen. Ansiktet såg ut som den skräckfilmen ni vet där dom hittar offren med hela ansiktet förvridet. Sen trillade han och fick det värda jävla EP anfall jag sett. Jag har själv haft sånna på just tjack. Nu är han hjärnskadad och lyckas inte komminucera eller knappt röra sig. Dom tror han förstår vad folk säger men är som en grönsak. För kan börja gråta och sånt om man pratar med honom. Bara varnar för lyrica och tjack.
Var rädda om er. Slutade med min för 6mån sedan och mår skitbra nu. Det är ett rävgift.
Citera
2017-05-12, 16:21
  #354
Medlem
Solituders avatar
Det var lugnt för mig iallafall. Tog lyrican många timmar efter tjacket. Har blandat förr och det har inte hänt någonting märkvärdig.
Nu har jag fått i mig 900mg Lyrica, 30mg midazolam och 4mg Sub och är väl lite småmysigt, men jag vill bli mysigare.

Någon som vet om man kan ta baclofen tillsammans med dessa mediciner? Gjorde det igår och kände inget speciellt. Men dumt att riskera något. Å andra sidan har jag velat dö så länge att jag egentligen skiter i det för det mesta. Men nu när man mår OK så vill man ju leva helst.
Citera
2017-05-12, 16:25
  #355
Avstängd
Illuminati13s avatar
Kan någon vänlig själ skicka hur man skuter benzo för jag kommer göra detta idag oavsett om jag inte vet hur.
Ska testa skjuta pagoclone 5mg.
Ska jag bara lägga det i varmt vatten. Dom löser sig direkt i vatten. Typ 10sek.
Sen ska jag ha 20mg norfluraz med och 1,4mg clonazolam samt 2mg flubromazolam. Kan nån berätta för ska testa nu innan jag lägger ner helt vilket är snart om 2-3mån e min benzo nertrappning klar sen kommer jag bara ta pagoclone och zopiklone samt zolpidem och även zaleplon. Dessa har jag tillgång till resten av mitt liv.
Har ett jävla stash med clonazolam, flubromazolam, Flubromazepam fast det kommer en klippa rakt av för 20000:- där e ett värde på 40000:- om man säljer i 50pack vilket han ska göra samt han kommer sälja typ 35% och har då tjänat in 17000-18000:- sen ska han behålla resten. Vill göra detta nu när jag har tolerans och inte riskerar fucka upp min nertrappning.
Skicka gärna ett PM. Nån snäll själ 🙏🏻
Citera
2017-05-12, 16:41
  #356
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Det var lugnt för mig iallafall. Tog lyrican många timmar efter tjacket. Har blandat förr och det har inte hänt någonting märkvärdig.
Nu har jag fått i mig 900mg Lyrica, 30mg midazolam och 4mg Sub och är väl lite småmysigt, men jag vill bli mysigare.

Någon som vet om man kan ta baclofen tillsammans med dessa mediciner? Gjorde det igår och kände inget speciellt. Men dumt att riskera något. Å andra sidan har jag velat dö så länge att jag egentligen skiter i det för det mesta. Men nu när man mår OK så vill man ju leva helst.

Nej men du tar ju en av de fetaste anti EP medicinen med BENZO fast kan hända ändå och var så han gjorde och aldrig haftproblem med det men nån gång säger kroppen ifrån. Så glad jag la ner lyrican den trodde jag fick mig må bra men mådde värre. Har fibromyalgi och den var bra i början i en månad eller 2 typ. Nu när jag e utan så har allt mörker släppt och allt ser ljust ut.

Har varit i ditt läge när jag sket i vilket men gå och gör ett testoprov. Har du knarkat mycket som jag gjort så sabbar man sin testonivå. Sen jag fick min testobehandling så släppte ca 60-80% av min stress, ångest med panikångest typ 2 gånger i timmen. Haft det sedan 2008 då jag klev av en 8 månaders dianabol kur. Stor som en oxe då. Fast 3-5månader senare var jag så långt ner i skiten. Blev inte bättre vad jag än tog. Stressen och ångesten med panik fanns i bakgrunden. Bestämde mig ta itu med mina denoner då min bardom var ett jävla helvete fast jag blev bättre så mådde jag skit. Lågt testo sabbar psyket och en fysiskt som fan. Så kolla det och det kostar dig inget. Gå till din VC och bara säg jag har lågt testo och ska till Endokrin men skulle göra ett test till och måste ha testet hem skickat.
Sen den värsta boven är opioider/opiater då det sabbar din körtel som skickar signal att tillverka testo.
Så gör det och får du utskrivet testosteron börja träna så kommer du må bättre än att få i dig din första fetaste fix varje dag.
Citera
2017-05-12, 17:08
  #357
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Nej men du tar ju en av de fetaste anti EP medicinen med BENZO fast kan hända ändå och var så han gjorde och aldrig haftproblem med det men nån gång säger kroppen ifrån. Så glad jag la ner lyrican den trodde jag fick mig må bra men mådde värre. Har fibromyalgi och den var bra i början i en månad eller 2 typ. Nu när jag e utan så har allt mörker släppt och allt ser ljust ut.

Har varit i ditt läge när jag sket i vilket men gå och gör ett testoprov. Har du knarkat mycket som jag gjort så sabbar man sin testonivå. Sen jag fick min testobehandling så släppte ca 60-80% av min stress, ångest med panikångest typ 2 gånger i timmen. Haft det sedan 2008 då jag klev av en 8 månaders dianabol kur. Stor som en oxe då. Fast 3-5månader senare var jag så långt ner i skiten. Blev inte bättre vad jag än tog. Stressen och ångesten med panik fanns i bakgrunden. Bestämde mig ta itu med mina denoner då min bardom var ett jävla helvete fast jag blev bättre så mådde jag skit. Lågt testo sabbar psyket och en fysiskt som fan. Så kolla det och det kostar dig inget. Gå till din VC och bara säg jag har lågt testo och ska till Endokrin men skulle göra ett test till och måste ha testet hem skickat.
Sen den värsta boven är opioider/opiater då det sabbar din körtel som skickar signal att tillverka testo.
Så gör det och får du utskrivet testosteron börja träna så kommer du må bättre än att få i dig din första fetaste fix varje dag.


Mådde dåligt långt långt innan jag började självmedicinera. Det är det enda som håller mig vid liv då vården i den här stan är total jälvla skit. Har noll förtroende för dom
Men till hösten blir det behandlingshem, måste sluta droga, göra utredning och få rätt medicin,
bearbeta all sorg etc.. Började knarka hardcore när min mor och flickvän dog.
Har tagit det mest, men det jag tagit mest är väl subutex och olika bensos.
Lyrica började jag med för ett halvår sen och jag gillar det skarpt.
Benso tar jag bara vid vissa tillfällen, slutade CT med Ikto för några månader sen
och då hjälpa lyrican till väldigt väldigt bra. Vanliga dagar tar jag bara lyrica och sub.
Men tack så mycket för tipset och take care!

Och träning är jag less på.. spelat fotboll, hockey, basket, muay thai etc och gymmat till förbannelse tidigare och har helt less på det. Möjligen börjar med gym igen efter behandlingshemmet.
Antingen det eller ett skott mellan ögonen.

Mvh
Citera
2017-05-12, 17:12
  #358
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Det var lugnt för mig iallafall. Tog lyrican många timmar efter tjacket. Har blandat förr och det har inte hänt någonting märkvärdig.
Nu har jag fått i mig 900mg Lyrica, 30mg midazolam och 4mg Sub och är väl lite småmysigt, men jag vill bli mysigare.

Någon som vet om man kan ta baclofen tillsammans med dessa mediciner? Gjorde det igår och kände inget speciellt. Men dumt att riskera något. Å andra sidan har jag velat dö så länge att jag egentligen skiter i det för det mesta. Men nu när man mår OK så vill man ju leva helst.

Han gjorde som du exakt. Fast du har ett skydd och det bästa mot EP (BENZO).
Ne spara dem tills du inte har någon benzo eller lyrica då dom kan hjälpa mot AT på det. Baclofen går på GABA samma som benzo och lyrica fast lyrica går på mer. Den är lurig. Jag trodde jag mådde bra på den tills jag slutade med den. Då mådde jag bättre. Fast boven i mitt sjuka beroende var lågt testosteron som sabbar psyket nått sjukt. Sen jag fick det släppte 60-70% av stressen, ångesten, paniken. Det är boven i mångas mående det har dom kommit fram till nu i USA och så kallade lyckopiller sabbar bara din hjärna och man blir exakt samma beroende som benzo. Jag trappade ut allt sånt och lyrican sen fick jag min testosteron behandlingen och nu mår jag kung varje dag. Så kolla upp det och säg att du HAR lågt testo men ska göra ditt andra test och måste allt hemskickat till dig då du ska ta med det till Endokrin. Kontakta mig sen och säg ditt värde. 8 nmol och neråt är klassat lågt. Grå zon är 13-14 ner till 8 nmol. Det betyder du kan få behandlingen om du mår skit och har symtom på lågt testo.
Skicka PM med ditt testo värde så ska vi se om det är det.
Jag mår så bra nu sedan jag tog tag i mina demoner och som tur var kom på mitt låga testosteron. Är nere på 40mg stess om dagen från 160mg stess om dagen. Det har tagit från januari till hit och fick teston i februari. Och fast jag pt benzo kände jag allt det dåliga rinna av mig redan första veckan.
Ge inte upp har varit där du är och trodde på allvar jag skulle behöva leva med allt benzo och annat. Fast det ändrades och mår nu som en kung varje dag jämfört med dom 9års kämpande att hitta rätt. Nu ger jag dig en genväg för kan sätta 500:- på du lider av testo brist.
Hör av dig. Ska vi lösa detta. Never ever ever give up. Fast jag får dagar jag vill än så har mer att bearbeta då min barndom var ett helvete. Inga detaljer men värsta skit livet.
Fast lagt det bakom mig och nu redo att gå vidare. Sen kommer jag röka nån holk 1-5 g månaden eller inte. Fast tror det. Samt ta nån benz nån gång när man ska festa för hatar alkohol nått så sjukt mycket och lätt värre än att röka en holk 4gånger i månaden. Samt en z-analog till det.
Går på sub programmet och vill du må bättre hoppa in på det fast trappa ner dig på benzot först och thc innan. Där kan du få hjälp att må bra. Jag har varit inskriven i 1år och 10mån. Det är kämpigt att försöka få dem förstå jag e klar med missbruket då jag hittade den underliggande faktorn.

Lite råd bara. Så hur skjuter jag då??
Citera
2017-05-12, 17:12
  #359
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Nej men du tar ju en av de fetaste anti EP medicinen med BENZO fast kan hända ändå och var så han gjorde och aldrig haftproblem med det men nån gång säger kroppen ifrån. Så glad jag la ner lyrican den trodde jag fick mig må bra men mådde värre. Har fibromyalgi och den var bra i början i en månad eller 2 typ. Nu när jag e utan så har allt mörker släppt och allt ser ljust ut.

Har varit i ditt läge när jag sket i vilket men gå och gör ett testoprov. Har du knarkat mycket som jag gjort så sabbar man sin testonivå. Sen jag fick min testobehandling så släppte ca 60-80% av min stress, ångest med panikångest typ 2 gånger i timmen. Haft det sedan 2008 då jag klev av en 8 månaders dianabol kur. Stor som en oxe då. Fast 3-5månader senare var jag så långt ner i skiten. Blev inte bättre vad jag än tog. Stressen och ångesten med panik fanns i bakgrunden. Bestämde mig ta itu med mina denoner då min bardom var ett jävla helvete fast jag blev bättre så mådde jag skit. Lågt testo sabbar psyket och en fysiskt som fan. Så kolla det och det kostar dig inget. Gå till din VC och bara säg jag har lågt testo och ska till Endokrin men skulle göra ett test till och måste ha testet hem skickat.
Sen den värsta boven är opioider/opiater då det sabbar din körtel som skickar signal att tillverka testo.
Så gör det och får du utskrivet testosteron börja träna så kommer du må bättre än att få i dig din

första fetaste fix varje dag.






Kanske följer ditt råd iallafall. Värt att gå till VC och kolla. Tack! Har väldigt svårt att ta tag i saker, men ringer och bokar tid nästa vecka.. förhoppningsvis.
Citera
2017-05-12, 17:14
  #360
Medlem
Solituders avatar
Som sagt, dom flesta bensos löser sig dåligt i vattten. Jag har väldig tur som sitter på Midazolam.
Har inte skjutit något annat förutom tjack och Subutex.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback