Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-06-20, 18:36
  #37
Medlem
steklovataboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Highschool Reunion. Brukar väl sändas på femman har jag för mig, 17.00 vardagar.

Tackar!
Citera
2011-06-23, 21:24
  #38
Medlem
Råkade fastna i detta program som egentligen inte är särskilt bra. Samtidigt väcker det lite tankar kring hur det skulle ha sett ut om det varit klassen jag gick i.

I alla fall, "klassens snygging" och "fjortisen" gör bort sig totalt och ger ett allmänt ointelligent intryck. Sen blir man irriterade på hur främst de två tidigare nämnda, men även några andra, behandlar Milo. Det är mobbing, fan dom är vuxna nu och beter sig som om dom var 13 samtidigt som dom bedyrar hur mycket dom utvecklats.

Visst, Milo kan ha varit ett svin på högstadiet, men kom igen! Dags att släppa det nu. Dom var barn då!

Jag sympatiserar i alla fall med "mobbaren".

I övrigt var kärleksparet i dagens avsnitt väldigt söta och jag hoppas att det gått bra för dom (dvs. att dom blev ett par ett programmet).
Citera
2011-07-01, 12:50
  #39
Medlem
Kärleksparet som du skriver om tror jag inte är ett par idag. Allt var ju på skoj!
Den feta lyckades med konststycket att framstå som riktigt sympatisk i det näst sista avsnittet, för att sen i sista visa sitt verkliga jag igen.
Tycker att det har varit en bra serie, speciellt eftersom det handlade om en klass från Västerås.
Eva verkade vara en skön person, Johanna och Milo med.
Kul grej att killarna verkade vara värsta nördarna och även i vuxen ålder likadana, medans tjejerna var ganska vilda både nu och då.
Citera
2011-07-01, 20:56
  #40
Medlem
donnamanloves avatar
Vad heter Ewas skönhetssalong, där hon "plockar ögonbryn och duttar"?
Citera
2011-07-02, 09:53
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Vad heter Ewas skönhetssalong, där hon "plockar ögonbryn och duttar"?

Vacker Hud i Järfälla AB
__________________
Senast redigerad av Råkarln 2011-07-02 kl. 10:43.
Citera
2011-07-02, 15:43
  #42
Medlem
Hakapelitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Vad heter Ewas skönhetssalong, där hon "plockar ögonbryn och duttar"?

Åka dit och dutta?
Citera
2011-07-17, 23:43
  #43
Medlem
Paloma är så snygg!
Citera
2011-07-18, 09:03
  #44
Medlem
Christina är så fet...
Skönt att få se hennes sanna jag igen i sista avsnittet då hon låg som en strandad val i solstolen medans hennes kamrater jobbade...
Citera
2011-07-22, 09:39
  #45
Medlem
potatislandets avatar
2000-talets sämsta svenska TV-produktion. Pinsamt att det fanns deltagare verksamma inom mediabranschen.
Citera
2011-07-23, 21:35
  #46
Medlem
Skulle vilja påstå att Kungarna av Tylösand var sämre...
Ta bort Filip o Fredrik så har Kanal 5 inget av värde i tablån när det gäller svenska program. Bortsett från Arga Snickaren då..
Citera
2018-08-03, 21:29
  #47
Medlem
Enmansdemos avatar
ojsan det här är inte klassåterträffen på tv3
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback