Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-26, 01:40
  #13
Medlem
Gravelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Berätta för henne hur du mår och hur viktig hon är för dig och hur du känner över allt.

Att just gnälla så som han gjorde i sitt första inlägg om självmord m.m. får nog snarare tjejen att springa för livet...
Citera
2011-05-26, 01:58
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graveland
Att just gnälla så som han gjorde i sitt första inlägg om självmord m.m. får nog snarare tjejen att springa för livet...

Håller helt med. Om det nu gått så pass lång tid sedan ni gjorde slut och hon själv inte kommit till dig och velat ha dig tillbaka. Så är det nog ingen idé att du springer efter henne som en patetisk människa. Du har fått massa råd ts, men ingen kan hjälpa dig så länge du inte är man nog, att ens vilja ge dig själv en chans att gå dig vidare.

Du får helt enkelt sitta där och vara ledsen i flera år till du inser att rätta vägen är att: Gå vidare. Återigen, du kan leva utan henne och ja, det finns massa tjejer kvar där ute. Gå vidare nu!
Citera
2011-05-26, 03:21
  #15
Medlem
F86s avatar
sorligt vad svaga människor det finns.
Citera
2011-05-26, 11:05
  #16
Medlem
Fioreens avatar
Hahaaa va fan?? Du sitter och gnäller och ska ta livet av dig för att du har blivit dumpad. Jag vet att det är skit jobbigt att gå igenom en sån grej men ta livet av sig?? Livet är ett lotteri och det finns människor som kämpar för sitt liv som har absolut ingenting. Ingen familj, inga vänner, ingen mat, inga pengar, inget hem. Gå och ta livet av dig du för du förtjänar ändå inte gåvan du har fått, just livet.
Citera
2011-05-27, 13:17
  #17
Medlem
Garneringsmannens avatar
Nu ska jag ge TS lite perspektiv;

Min första flickvän dumpade mig rätt hårt. Jag blev riktigt krossad. Nu några år senare kan jag inte förstå varför. Hon står och stampar på samma plats sedan hon var 19, jag har hela världen framför mig. Med lite distans tror jag att du kommer förstå vad jag menar. Du behöver inte lyckas med allt, men du ska fortsätta att gå framåt från och med nu. Det värker nu, men det går över. Smärta är temporärt, stolthet är permanent.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback