Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-07-03, 18:27
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
http://www.youtube.com/watch?v=-Sjt2...layer_embedded

Rapport från journalisten Webster Tarpley som befinner sig i Libyen.

Bra länk! Skrämmande dock. Detta kommer inte att sluta bra. Alls. Klarsynt journalist för en gång skull.
Citera
2011-07-03, 18:46
  #38
Medlem
Jag har alltid lovat mig att inte läsa konspirationsforumet för det gör en bara förbannad hur korkade människor det finns men gjorde en liten titt. WW3, redan börjat, usa självklart, vilka nollor, sök hjälp.
Citera
2011-07-03, 20:00
  #39
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winstonecool
Bra länk! Skrämmande dock. Detta kommer inte att sluta bra. Alls. Klarsynt journalist för en gång skull.
Instämmer helt och fullt. Skönt med en sådan journalist som vågar säga vad han tycker och som verkar kunna tänka själv och inte bara upprepar vad han blir matad med av Pentagon och Natoledningen.

Detta är en läskig tid vi lever i. Vi har vant oss vid att ha pågående krig någonstans hela tiden och att bli matade med bilder från dom så till den grad att den stora massan av folk inte inser var världen är på väg nånstans.

Skiten är på väg att träffa fläkten, och det är en STOR jävla skithög.
Citera
2011-07-08, 12:08
  #40
Medlem
Allaks avatar
Jag är ingen foliehatt men för att spä på era teorier kan jag ju säga att det spenderas nu lika mycket på militär som under kalla kriget igen.
Citera
2011-07-10, 17:32
  #41
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allak
Jag är ingen foliehatt men för att spä på era teorier kan jag ju säga att det spenderas nu lika mycket på militär som under kalla kriget igen.

Där sa du nåt. Det här kan ju de som säger att det är lugnt nu fundera på.
Citera
2016-10-13, 19:33
  #42
Medlem
Yup, det kommer snart att smälla, en riktig BOOOM, dör jag så dör jag, det är inga problem, vi alla ska dö! varför inte när det smäller!
Citera
2017-04-15, 07:29
  #43
Medlem
De som oroat sig WW3 kanske gått i stöpet nu när Forrest Trump blev präsident kan sluta oroa sif det verkar som WW3 åter är på rätt spår dvs allt går planenligt Trump vara bara en liten fnurra som nu blivit uträtad.

http://www.zerohedge.com/news/2017-0...iii-back-track
Citera
2017-04-15, 07:47
  #44
Avstängd
89Spartans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DukeOfEarl
De som oroat sig WW3 kanske gått i stöpet nu när Forrest Trump blev präsident kan sluta oroa sif det verkar som WW3 åter är på rätt spår dvs allt går planenligt Trump vara bara en liten fnurra som nu blivit uträtad.

http://www.zerohedge.com/news/2017-0...iii-back-track
jävla tur att man bor i sverige ändå...här lär vi ha bättre chans att överleva all jävla strålning och skit från alla nukes som kommer falla..på så sätt så ligger sverige jävligt bra geografiskt till...ser inte varför det skulle landa någon nuke här asså. typ dom söderut som kanske får missbildade barn osv men inte farligare än det.
Citera
2017-04-15, 11:11
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
jävla tur att man bor i sverige ändå...här lär vi ha bättre chans att överleva all jävla strålning och skit från alla nukes som kommer falla..på så sätt så ligger sverige jävligt bra geografiskt till...ser inte varför det skulle landa någon nuke här asså. typ dom söderut som kanske får missbildade barn osv men inte farligare än det.
Ett fullskaligt globalt kärnvapenkrig är det ingen människa som överlever. Antingen dör du direkt eller så dör du långsamt av strålning och/eller svält eftersom planeten kommer att hamna i en nukleär vinter där inget solljus finns till de växter som till äventyrs överlever strålningen.

Med reservation för att eliten i t.ex. USA har konstruerat någon bunker med självförsörjande energi- och livsuppehållande system till ett antal 'utvalda'. Det skulle inte förvåna mig det minsta med tanke på de eskatologiskt kristna underströmmar som sedan Mayflower har präglat de samhällsbärande skikten i det landet.

Dr. Strangelove on Noah's Ark ...
Citera
2017-04-15, 11:18
  #46
Medlem
Doomsday Clock: 23.57.30

http://thebulletin.org/timeline
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback