Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-07, 16:38
  #6817
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Jag fick både mitt från Spanien och Holland idag. Så jag är ganska lycklig

Fick lite för mycket NEP men det är ju lyxproblem

Ja det var sannerligen lyxproblem av rang! Hade gärna bytt det problemet mot mitt.

Jag antar att du läser ditt etizolampulver i PG, eller? Vilken ratio kör du om så är fallet?
Citera
2019-02-12, 04:43
  #6818
Medlem
wildhassans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miyana
Har fått hem 1mg Etizolam blotters nu. Verkar som att denna tråden är lite död/Etizolam är lite ute.
Så någon som har använt Etizolam nyligen och kan berätta lite om substansen och erfarenheter av den som inte är flera år tillbaka i tid liksom??

Instämmer! Har dock hört att den kommit till våran stad också, dock i pillerform. Pressade som blåa 10mg vallar, haha. Vet dock inte vilken mängd eti de är i dem dock.
Detta väckte lite minnen från tonåren!
Minns att detta var den enda benzon som föll mig i smaken!

Undrar om någon kan beskriva lite för oss om denna substans samt om någon vet något mer om dessa blåa etizolam som är pressade som valium?
Citera
2019-02-12, 04:45
  #6819
Medlem
wildhassans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Ja det var sannerligen lyxproblem av rang! Hade gärna bytt det problemet mot mitt.

Jag antar att du läser ditt etizolampulver i PG, eller? Vilken ratio kör du om så är fallet?
Hur gick det? Fick du någon post tillslut?
Citera
2019-02-12, 06:56
  #6820
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildhassan
Hur gick det? Fick du någon post tillslut?

Nix, det blev nog dessvärre plockat...
Citera
2019-03-10, 08:38
  #6821
Medlem
Vart köper ni PG för att lösa ert pulver i? Finns det på apoteket eller var vänder man sig?
Citera
2019-03-21, 17:16
  #6822
Medlem
BettyBamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildhassan
Instämmer! Har dock hört att den kommit till våran stad också, dock i pillerform. Pressade som blåa 10mg vallar, haha. Vet dock inte vilken mängd eti de är i dem dock.
Detta väckte lite minnen från tonåren!
Minns att detta var den enda benzon som föll mig i smaken!

Undrar om någon kan beskriva lite för oss om denna substans samt om någon vet något mer om dessa blåa etizolam som är pressade som valium?

Kan bekräfta att det säljs Etizolam pressade som blå 10mg Valium med brytskåra. Jag köpte mina på darknet i tron att det var Diazepam, men "som tur är" har jag lärt mig hur de flesta benso smakar eftersom jag alltid tuggar sönder tabletterna, och det är definitivt bara Etizolam i dom här.
Citera
2019-04-02, 11:33
  #6823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av themansam
Vart köper ni PG för att lösa ert pulver i? Finns det på apoteket eller var vänder man sig?

Jag köpte PG på PGW i Zinkensdamm.

Men jag rekommenderar isopropanol och pez godisar. Löser sig snabbt och dunstar snabbt.

Du kan köpa isopropanol på Kjell&Co för en billig peng.
Citera
2019-05-07, 14:22
  #6824
Medlem
DetEJagSomEHens avatar
Gillar etizolam, skönt och lugnt.
Nånting jag har funderat på, reverse tolerance!
Från wiki:
In a study that compared the effectiveness of etizolam, alprazolam, and bromazepam for the treatment of generalized anxiety disorder, all three drugs retained their effectiveness over 2 weeks, but etizolam became more effective from 2 weeks to 4 weeks,

--a type of reverse tolerance--

[17] Administering .5 mg etizolam twice daily did not induce cognitive deficits over 3 weeks when compared to placebo.[18]

When multiple doses of etizolam, or lorazepam, were administered to rat neurons, lorazepam caused downregulation of alpha-1 benzodiazepine binding sites (tolerance/dependence), while etizolam caused an increase in alpha-2 benzodiazepine binding sites (reverse tolerance to anti-anxiety effects).[19] Tolerance to the anticonvulsant effects of lorazepam was observed, but no significant tolerance to the anticonvulsant effects of etizolam was observed.[19] Etizolam therefore has a reduced liability to induce tolerance, and dependence, compared with classic benzodiazepines.

Tråkigt att det är besvärligt att få tag på dessa...
Citera
2019-05-22, 15:18
  #6825
Medlem
Att etizolam ofta pressas som andra piller, Xanax, Valium etc är dessvärre extremt vanligt, om man ser på div "test sidor". Att de väljer just den är märkligt. Rent klonazolam och andra benzo-sorter i rent pulver kostar ju typ lika mycket. Kanske beror på att den är så pass lik alprazolam att novisa brukare inte märker skillnad?
Citera
2019-05-27, 15:18
  #6826
Medlem
DotOnions avatar
Får hem ett gäng etizolamblotters nu i veckan Ska bli intressant. Tror ni det är lugnt att jaga lite drake med ett par i systemet?
Citera
2019-06-10, 23:09
  #6827
Avstängd
Fått hem tusen ettor etiz istället för klonazolam jag beställt, bör man vara glad eller ledsen? Aldrig testar etiz.?
Citera
2019-06-11, 15:55
  #6828
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Fått hem tusen ettor etiz istället för klonazolam jag beställt, bör man vara glad eller ledsen? Aldrig testar etiz.?

Jag skulle blivit glad. I min mening är etizolam bättre. Jag missbrukar inte benzo. Tar när jag känner mig nere. Men då tycker jag etizolam hjälper bättre än exempelvis kolanzepam. Den bästa benzon jag tagit, och då har jag provat många olika.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback