Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-21, 16:46
  #6805
Medlem
Hur mår man dagen efter om man tar denna? Säg att jag, utan tolerans, tar 3-5mg kl 15 en måndag, hur är jag dagen efter? Tror ni jag kommer kunna kliva upp kl 7 och vara på jobbet kl 8 och se nykter ut?

Som referens kan jag säga att jag utan problem kan ta 5mg alpra på eftermiddagen och vara på jobbet dagen efter utan att se flöddrad ut

Tacksam för snabba svar
Citera
2018-07-05, 17:01
  #6806
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LAROmofo
Hur mår man dagen efter om man tar denna? Säg att jag, utan tolerans, tar 3-5mg kl 15 en måndag, hur är jag dagen efter? Tror ni jag kommer kunna kliva upp kl 7 och vara på jobbet kl 8 och se nykter ut?

Som referens kan jag säga att jag utan problem kan ta 5mg alpra på eftermiddagen och vara på jobbet dagen efter utan att se flöddrad ut

Tacksam för snabba svar

Jag kan bara säga hur det är för min egen del och jag blir inte negativt påverkad alls dagen efter då Etisolam är en relativt kortverkande substans iomed det är inom Z familjen (zolpidem, stilnoct etc)

Jag kan äta 6-10mg på kvällen gå lägga mig och vakna tip top tidigt dagen efter och gå till jobbet utan att ens känna att jag gjort något kvällen innan

Älskar Etisolam det är den lugnande som jag gillar bäst helt klart.

Man bör dock vara försiktig med hur mycket man äter och hur ofta då toleransen ökar väldigt snabbt tycker jag...


Har nu ätit Etilaam i några veckor och började med att äta 2-4mg för att bli duktigt avslappnad men nu är jag nog tvungen att äta en 6-8mg för att komma upp i samma läge som förr..

Men o andra sidan så har jag ju trots allt ätit nästan varje dag och vissa dagar alldeles för många haha..

Kanske dags att lägga påsen i garderoben och ta uppehåll på några veckor
Citera
2018-12-13, 19:33
  #6807
Medlem
Jag funderar på att kanske börja ta denna. Gillar ju mest långverkande benzo-sorter. Då jag inte flummar eller blandar med de. Blir väldigt trött utav alpra. Kan det bli samma med denna, då de är så nära besläktat?
Citera
2018-12-28, 15:46
  #6808
Medlem
Får ett gram nästa vecka av denna och nu ska jag lyckas göra det till blotters.

Någon här som lyckats med att göra blotters?
Citera
2019-01-03, 18:44
  #6809
Medlem
Miyanas avatar
Har fått hem 1mg Etizolam blotters nu. Verkar som att denna tråden är lite död/Etizolam är lite ute.
Så någon som har använt Etizolam nyligen och kan berätta lite om substansen och erfarenheter av den som inte är flera år tillbaka i tid liksom??
Citera
2019-01-04, 16:57
  #6810
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Får ett gram nästa vecka av denna och nu ska jag lyckas göra det till blotters.

Någon här som lyckats med att göra blotters?

Fuck alla dessa röda dagar!
Nu måste jag vänta tills nästa vecka
Citera
2019-01-04, 18:42
  #6811
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Fuck alla dessa röda dagar!
Nu måste jag vänta tills nästa vecka

Instämmer. Jävla trög posten är just nu. Fick 200mg skickat från NL torsdag förra veckan. Inte dykt upp ännu. Vanligtvis tar det 2-3 dagar. Kan ju ha fastnat i tullen om man har lite otur.
Citera
2019-01-04, 18:46
  #6812
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Instämmer. Jävla trög posten är just nu. Fick 200mg skickat från NL torsdag förra veckan. Inte dykt upp ännu. Vanligtvis tar det 2-3 dagar. Kan ju ha fastnat i tullen om man har lite otur.

Mitt är skickat ifrån Spanien fredag förra veckan så det kan vara trögt bara. Hoppas iaf
Citera
2019-01-04, 18:51
  #6813
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Mitt är skickat ifrån Spanien fredag förra veckan så det kan vara trögt bara. Hoppas iaf

Okej. Känns ju lite "säkrare"(vad fan det nu gör för nytta) att det går lika trögt för dig då. Alla jävla jul- och nyårshälsningar bland annat som ska skickas kors och tvärs...
Citera
2019-01-07, 06:36
  #6814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Okej. Känns ju lite "säkrare"(vad fan det nu gör för nytta) att det går lika trögt för dig då. Alla jävla jul- och nyårshälsningar bland annat som ska skickas kors och tvärs...

Min order från Holland kom idag.
Tror ordern från Spanien kommer senare med brevbäraren. Tyvärr kommer brevbäraren mellan 15-16. Timmar som
Känns väldigt långa

Din order från Holland borde komma
Idag oxå
Citera
2019-01-07, 16:28
  #6815
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Min order från Holland kom idag.
Tror ordern från Spanien kommer senare med brevbäraren. Tyvärr kommer brevbäraren mellan 15-16. Timmar som
Känns väldigt långa

Din order från Holland borde komma
Idag oxå

Inget idag heller... Jag får ta och gratulera dig då, eftersom du åtminstone fick ditt! Har inte mitt kommit på senast torsdag så antar jag att tillverket har norpat det. Börjar sina ganska rejält på lagret nu så hoppas för allt i världen på att mitt dyker upp...
Citera
2019-01-07, 16:31
  #6816
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Inget idag heller... Jag får ta och gratulera dig då, eftersom du åtminstone fick ditt! Har inte mitt kommit på senast torsdag så antar jag att tillverket har norpat det. Börjar sina ganska rejält på lagret nu så hoppas för allt i världen på att mitt dyker upp...

Jag fick både mitt från Spanien och Holland idag. Så jag är ganska lycklig

Fick lite för mycket NEP men det är ju lyxproblem
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback