2011-05-24, 22:32
Medlem
Hejsan.

Har spelat på pokerstars länge men aldrig varit med om detta, nu är alla platser upptagna som ingen spelar på på alla bord vad jag än väljer bland limit/no limit/låtsas pengar.

Någon som kan förklara hur det kan vara så helt skumt.

och att tilläggas är att bland turneringsbord finns inga som tar emot spelare bara pågående och avslutade :P vad fan händer.

och har kollat filtret och det är inte det.

Tacksam för svar.
2011-05-24, 22:35
Medlem
samma här!
2011-05-24, 22:49
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Administrator: Due to a system problem, the servers will be restarted in a few minutes. All running tournaments have been paused, and will be rolled forward before the restart. The site will resume operations as quickly as possible.

Jag sitter i en turnering nu. De har pausat den och skrev såhär.
2011-05-24, 22:49
Medlem
Fick meddelande från supporten:
“Due to a new law regarding gambling addiction Poker Stars will no longer allow fish to play”
2011-05-24, 22:55
Medlem
serotonins avatar
Min turnering blev cancelled.

Citat:
Administrator: The tournament has been cancelled due to technical reasons. We apologize for the inconvenience.
2011-05-24, 23:28
Medlem
serotonins avatar
Nu kan jag logga in igen och regga mig i nya turneringar. Fick tillbaks alla inköp i den inställda som var en re-buy-turre, så jag ska personligen inte klaga. Men det kan ju inte vara kul om man sitter på ett finalbord.

Nu hoppas jag bara att Flashback slutar strula, det är ju knas med sidan hela tiden.
2011-05-30, 17:10
Moderator
easy_dans avatar
Använd befintliga trådar istället för att skapa nya.

Låset på.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in