2021-05-06, 22:42
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popcornpopop
Kan någon upplysa mig via PM vilka av nedan bolag som
är säkrast anlita och vilka som kör fram till port.

DETRAFIK
DPD
Parcel2Go
Eurosender
Fedex

skulle aldrig tipsa dig eftersom du verkar helt rethard
Citera
2021-05-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
skulle aldrig tipsa dig eftersom du verkar helt rethard

Duu får väl isf utveckla vad du menar med ditt påstående, jag ställde bara en simpel fråga som verkar uppröra dig väldigt, kan du inte bidra så varför inte bara skita i att överhuvudtaget svara, du måste blivit tappad som liten, läser man dina övriga trådar så får man ju det bekräftat.
Senast redigerad av popcornpopop 2021-05-06 kl. 23:12.
Citera
2021-05-06, 23:15
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Duu får väl isf utveckla vad du menar med ditt påstående, jag ställde bara en simpel fråga som verkar uppröra dig väldigt, kan du inte bidra så varför inte bara skita i att överhuvudtaget svara, du måste blivit tappad som liten, läser man dina övriga trådar så får man ju det bekräftat.

absolut något som vem som helst borde fatta är att man inte tar upp fraktbolag offentlige vilket du gjorde och de kan ge väldigt många ögon vilket förstör finns fler saker att säga men jag är inte så tappad så jag tar det i tråden
Citera
2021-05-06, 23:25
Medlem
Citat:
absolut något som vem som helst borde fatta är att man inte tar upp fraktbolag offentlige vilket du gjorde och de kan ge väldigt många ögon vilket förstör finns fler saker att säga men jag är inte så tappad så jag tar det i tråden

Fraktfirmorna jag tog upp har ju lev från en massa näthandelsplatser och frågan var ju ställd vilken som var bäst och levererade fram till dörr, har ju ingenting med att om varorna ska tullas för eller inte.
Citera
2021-05-06, 23:28
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Fraktfirmorna jag tog upp har ju lev från en massa näthandelsplatser och frågan var ju ställd vilken som var bäst och levererade fram till dörr, har ju ingenting med att om varorna ska tullas för eller inte.

och du tror inte tullen fattar vilken sida du syftar på till o med jag fattar det och att dom då inte kommer ha extra kontroll på fraktsidor som nämns du är inte smart du
Citera
2021-05-06, 23:34
Medlem
Citat:
och du tror inte tullen fattar vilken sida du syftar på till o med jag fattar det och att dom då inte kommer ha extra kontroll på fraktsidor som nämns

Varje fraktbolag som nämnts finns på många ställen, därav frågan vilka som fungerar bra och lev till dörren, frågan har ingenting med att förtulla eller inte, du verkar ha hybris och är helnojjig
Citera
2021-05-06, 23:38
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Varje fraktbolag som nämnts finns på många ställen, därav frågan vilka som fungerar bra och lev till dörren, frågan har ingenting med att förtulla eller inte, du verkar ha hybris och är helnojjig

dom fraktbolag du nämner finns bara på en sida men men lycka till och hoppas någon hjälper dig
Citera
2021-05-07, 02:37
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Menar du att om tullen läser om ett fraktbolag som fungerar bra så ser de ingen anledning till att försöka göra beslag eftersom andra ställen använder sig ändå av samma som andra haft vett att skicka PM om tidigare?
Citera
2021-05-07, 02:42
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Menar du att om tullen läser om ett fraktbolag som fungerar bra så ser de ingen anledning till att försöka göra beslag eftersom andra ställen använder sig ändå av samma som andra haft vett att skicka PM om tidigare?

Ja du vet inte vad jag ska säga om denna människa faktiskt men än är den sista idoten inte född
Citera
2021-05-08, 12:33
Medlem
Beställde 8 st ölplattor och 6 liter vin från 247kiosk för 780 kr! Suveränt pris. Fick hem det efter en vecka. Frakten gick på 560 kr.

Det enda som strulade lite var fraktföretaget BudBee som hjälpte Shippi med leveransen. Hade 5 st kollin som delades ut på tre dagar. Varav ett kolli hade glömts kvar på en terminal och kom någon dag senare.

Ska göra en till beställning inom kort. Synd nog har de inte stort sortiment på starksprit, whiskey och rom.
Citera
2021-05-08, 16:51
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyd
Beställde 8 st ölplattor och 6 liter vin från ******** för 780 kr! Suveränt pris. Fick hem det efter en vecka. Frakten gick på 560 kr.

Det enda som strulade lite var fraktföretaget ****** som hjälpte ****** med leveransen. Hade 5 st kollin som delades ut på tre dagar. Varav ett kolli hade glömts kvar på en terminal och kom någon dag senare.

Ska göra en till beställning inom kort. Synd nog har de inte stort sortiment på starksprit, whiskey och rom.
Har du missat att de flesta inte skriver ut känsliga detaljer längre som du precis gjorde utan tar det i PM?
Har du fortfarande möjlighet så redigera ditt inlägg tack!

Det är väl bara en tidsfråga innan det blir problem igen som runt februari / mars 2015 i denna tråden och tyvärr blir alla drabbade som brukar beställa.
Citera
2021-05-10, 22:37
Medlem
Vill köpa rom billigt. Rekommendera sida tack. Billigt och pålitlig. Skicka PM. Tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in