Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-30, 10:22
  #4837
Avstängd
negrofobens avatar
Fick mail från Vingrossen idag att min order jag lade i februari skulle gå iväg innan fredag.
Citera
2018-05-31, 19:08
  #4838
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detnaw
Varför kan man inte skriva om det? Tror det är ganska självklart alla vet hur der funkar

Det är därför att vi som handlat några år, fått problem gång efter gång, som personer här skriver ut massa helt onödiga detaljer om frakt utan att tänka sig för, det är ingen hemlighet att tullverket läser i denna tråd.
Citera
2018-06-03, 12:14
  #4839
Medlem
lyssna inte pa northdiver
vi kan lugnt skriva om leverans
northdiver ar bara paranoid
Citat:
Ursprungligen postat av northdiver
Det är därför att vi som handlat några år, fått problem gång efter gång, som personer här skriver ut massa helt onödiga detaljer om frakt utan att tänka sig för, det är ingen hemlighet att tullverket läser i denna tråd.
Citera
2018-06-03, 21:47
  #4840
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northdiver
Det är därför att vi som handlat några år, fått problem gång efter gång, som personer här skriver ut massa helt onödiga detaljer om frakt utan att tänka sig för, det är ingen hemlighet att tullverket läser i denna tråd.

Tveksam Orsak och Verkan.
Citera
2018-06-03, 23:27
  #4841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Tveksam Orsak och Verkan.

må så vara, men man blir rätt skeptisk efter at det skett flertalet gånger, jag ser inga problem att man diskuterar om "det fungerade bra för mig att handla på tex vinsajten" men jag ser inte vinsten av att lägga ut massa detaljer som ändå inte kommer ha en positiv påverkan på situationen.
Citera
2018-06-09, 18:39
  #4842
Medlem
Mittpunkts avatar
Man blir upphetsad av fraktpriset hos Vingrossen

9 lådor Norrlands Guld
1 Bacardi Apple
5 lådor Mariestad
5 Lauders Scotch Whisky
= 4414:-

Frakt 2990:-
Citera
2018-06-11, 08:33
  #4843
Medlem
detnaws avatar
Bara meddela att idag kunde jag hämta ut min beställning från Drinko. Haft bra bemötande från dom hela tiden via mailen. Så inga konstigheter från deras sida nu eller tidigare ordrar.

Jag vet inte om jag kommer beställa via nätet igen just nu. Har ju som sagt tagit flera månader pga hårdare kontroller! Hoppas fler skriver här om sina upplevelser så man kan ta sig ett vettigt beslut. Förr eller senare tar rom & whisky förrådet slut här
Citera
2018-06-11, 18:11
  #4844
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detnaw
Bara meddela att idag kunde jag hämta ut min beställning från Drinko. Haft bra bemötande från dom hela tiden via mailen. Så inga konstigheter från deras sida nu eller tidigare ordrar.

Jag vet inte om jag kommer beställa via nätet igen just nu. Har ju som sagt tagit flera månader pga hårdare kontroller! Hoppas fler skriver här om sina upplevelser så man kan ta sig ett vettigt beslut. Förr eller senare tar rom & whisky förrådet slut här
Tänk om man fått samma respons från vingrossen dom vägrar svara på om man kommer få leveransen eller inte väntat sedan november .
Citera
2018-06-12, 06:17
  #4845
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomsi
Tänk om man fått samma respons från vingrossen dom vägrar svara på om man kommer få leveransen eller inte väntat sedan november .
Samma här :inga svar från vingrossen eller tnt 247.Botten..
Citera
2018-06-15, 22:13
  #4846
Medlem
Luftgevars avatar
Vågar man beställa något nu? Verkar som dom blivit klart hårdare på senare tid vad det verkar här?
Citera
2018-07-04, 10:42
  #4847
Medlem
Det går numer att beställa igen. Har lagt en provbeställning idag på lite "drinksprit" :-)
Citera
2018-07-05, 07:13
  #4848
Medlem
vonblixens avatar
Hur vet du att det funkar nu, och till vilken leverantör har du lagt din beställning?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback