Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-19, 18:52
  #4801
Medlem
Ormhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
https://se.discandooo.com/
Har fungerat för mig när jag beställt
Citera
2018-03-23, 09:34
  #4802
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomsi
tnt247.com då har du väl beställt från vingrossen antar jag? är säkert bara att glömma den beställningen har själv väntat sedan början på november då det fastnade också i malmö då pga DHL, sen har man inte fått reda på något mer.
Infon som grossen har:https://www.vingrossen.com/
Kundtjänst säger inget mer när man mailar dom.
Det är väl för fan bara att pröjsa tillbaka pengarna!
Citera
2018-03-29, 11:29
  #4803
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Tja,

Jag har samma problem med Norrlog. Jag har beställt och betalt frakten, men det finns inte några uppdateringar när det gäller transporten, och de svarar inte heller på supporten.

Någon annan som har samma problem? Någon som vet vad jag ska göra?

Jag har problem med både Norrlog och E-box Delivery. Varorna är upphämtade men verkar ha stått stilla efter det. Har väntat en månad på beställningar från båda men ingenting händer och ingen svarar på mail
Citera
2018-03-30, 18:59
  #4804
Medlem
Vinsajten "varnar" på sin sida att fraktbolagen just nu har problem och att man därmed bara tar emot beställningar för avhämtning hos dom
Citera
2018-04-05, 21:20
  #4805
Avstängd
Innerfittefetts avatar
Fick själv leverans från Vingrossen för 1,5 månader sen, Nu har dom nån varningsflagg om problem.
Har en order som är packad men ej upphämtad. De påstår att det är transportbolagen som just nu inte vill hämta upp.
Citera
2018-04-06, 07:24
  #4806
Medlem
vonblixens avatar
Jag har samma problem. Jag har en beställning som jag betalade i januari, och som ska transporteras med Norrlog men som står kvar någonstans. Jag fick svaret att Norrlog och andra transportföretag har gått ihop för att hitta en lösning på problemet och är i förhandlingar med flera företag som levererar utan POST NORD-investeringar i Sverige. Alla butiksoperatörer har samma problem.
Citera
2018-04-25, 15:17
  #4807
Medlem
Discandoo fungerar ypperligt, snabb leverans
Citera
2018-04-25, 23:20
  #4808
Medlem
Hur ligger fraktpriserna på Discandooo? Katalogprisera ligger dock rätt kraftigt över de priser man vant sig vid. Då ledsnade jag redan där.
Citera
2018-04-29, 11:57
  #4809
Medlem
Har själv gjort en beställning från vinsajten, fick 2 kollin när jag kontaktade vinsajten och frågade vart det andra var fick jag beskedet att det ska vara 3 kollin. Efter 1 vecka fick jag beskedet av DHL att de inte kunde levererar det paketet eftersom adressen inte vart min folkbokförda adress (är DHL upphämtnings plats) efter mycket strul fick ett nytt svar att paketet inte kunde lämnas ut till privat person och skulle returneras....
När jag då kontaktar vinsajten igen så svarar man inte överhuvud taget lika så med leverantören E-box. Så en varning handla inte av de eller som leverantör -själv blev jag blåst på 2145:- 😕
Tidigare har det varit hur bra som helst men inte nu längre, kommer aldrig mer handla av dom eller välja leverantören E-box.
Citera
2018-04-30, 18:32
  #4810
Medlem
Karbin92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelarge
Någon vänlig själ som kan pma en relativt säker sida där man kan köpa single malt whiskey till ett bra pris? Efter en rejäl fest tömdes hela mitt barskåp och skulle behöva bygga upp det igen.


Skulle också uppskatta en sådan länk! Tack!
Citera
2018-05-07, 20:41
  #4811
Medlem
Vilka fraktbolag lämnar över till postnord?
Har funderat att beställa från spritovin exempelvis, tar gärna enot tips då jag ska beställa kring 8 flak öl, 6 bag in box och 6 flaskor champagne.
Var ska jag beställa?
Skicka gärna pm
Citera
2018-05-08, 18:51
  #4812
Medlem
Hade kontakt med vingrossen idag och dom hoppades få svar om leveranserna denna vecka.
Det tror jag vad jag vill om men det var svaret jag fick.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback