Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-09, 21:13
  #4681
Medlem
är det någon som beställt nyligt o vet nogon grön sida samt fraktbolag?
Citera
2017-09-11, 18:15
  #4682
Medlem
AX64s avatar
Var köpa tysk öl, skattad och klar, på nätet? Tänkte inte bli helt ruinerad på frakt och annat förstås utan är ute efter något som inte kostar lika mycket som Bolaget.
Citera
2017-09-11, 20:11
  #4683
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Var köpa tysk öl, skattad och klar, på nätet? Tänkte inte bli helt ruinerad på frakt och annat förstås utan är ute efter något som inte kostar lika mycket som Bolaget.
Söker även jag. Rekommendera gärna mig en som någon själv har testat.
Citera
2017-09-15, 08:00
  #4684
Medlem
Jag som många andra hade tänkt köpa sprit igen från nätet. Tänker främst billig vodka och rom. Sida spelar ingen roll egentligen bara någon med bra frakt så man inte åker dit. Förstår att det kan hända vem som helst. Men är det någon som handlat på sista tiden och gått bra för?

Är vinsajten bra?
Citera
2017-09-15, 19:45
  #4685
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weppi
Jag som många andra hade tänkt köpa sprit igen från nätet. Tänker främst billig vodka och rom. Sida spelar ingen roll egentligen bara någon med bra frakt så man inte åker dit. Förstår att det kan hända vem som helst. Men är det någon som handlat på sista tiden och gått bra för?

Är vinsajten bra?
Ja vinsajten tycker jag är bra om du tycker om att betala mycket mer än behövligt.
Vilken APK vill du ha så kan jag tipsa sida därefter.
Citera
2017-09-15, 20:30
  #4686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Ja vinsajten tycker jag är bra om du tycker om att betala mycket mer än behövligt.
Vilken APK vill du ha så kan jag tipsa sida därefter.

Tänkte bara köpa Captain Morgan och nån billig vodka så inget speciellt. Tänkte bara hitta nån sida och fraktbolag som gör att man inte åker dit för skatt. Så tips på sida och fraktbolag! Sen om det skiljer nån 10krona från sida till sida spelar mindre roll.
Citera
2017-09-16, 10:35
  #4687
Medlem
Zigarettens avatar
Hejsan, har gått i tankar ett tag nu att försöka få hem lite av varje för att prova lite nytt. Är främst intresserad av öl & vin. Tar gärna emot PM på tips & relativt billigt fraktalternativ då jag inte ska ha kopiösa mängder för att jag har svårt att hålla mig ifall det finns för mycket hemma. Haha.
Citera
2017-09-16, 18:11
  #4688
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weppi
Tänkte bara köpa Captain Morgan och nån billig vodka så inget speciellt. Tänkte bara hitta nån sida och fraktbolag som gör att man inte åker dit för skatt. Så tips på sida och fraktbolag! Sen om det skiljer nån 10krona från sida till sida spelar mindre roll.
shop-scandinavian-park.com
Citera
2017-09-17, 00:36
  #4689
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
shop-scandinavian-park.com

Tackar! Vilket fraktbolag ska man ta?
__________________
Senast redigerad av Weppi 2017-09-17 kl. 00:40.
Citera
2017-09-18, 06:34
  #4690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weppi
Tackar! Vilket fraktbolag ska man ta?

Fraktbolag tas inte öppet.
Citera
2017-09-19, 01:45
  #4691
Medlem
Kassmachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Hmm... 1334 träffar får jag på Systembolagets hemsida när jag väljer Whisky > I hela sortimentet. Prisklass från 99 kr upp till 59 995 kr. Tror du verkligen inte att det finns något finare att välja från där när din referens hittills består av Jameson och Jack Daniels?

Däremot URKASSA på japansk whiskey.

Tips på någon bra sida för just japansk whiskey? Måste få tag på en Yamazaki!
Citera
2017-09-19, 02:48
  #4692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassmachin
Däremot URKASSA på japansk whiskey.

Tips på någon bra sida för just japansk whiskey? Måste få tag på en Yamazaki!
thewhiskyexchange och berlinbottle är två, finns säkert fler och med bättre sortiment.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback