Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-19, 11:12
  #1429
Medlem
Beställde från Vinsajten med Ebox för 1 vecka sedan.
Kom fram idag (3 dagar efter jag betalat deras frakt!)

Kan starkt rekommenderas!
Citera
2012-06-19, 11:18
  #1430
Medlem
Gjorde en beställning för 2 månader sen från vinsajten med e-box och det gick galant på 4 dagar.
Men gjorde en till beställning och betalade frakten för 2 veckor sedan och inte fått det än. Har dock inte varit hemma så mycket men dem lär väll ändå lämna en avi? Bor i trapphus så dem kan väll inte ställt det utanför dörren så någon granne kan ha tagit skiten?

Skrev till e-box för över en vecka sedan i deras kontaktformulär på siten men har inte fått nå svar så skrev direkt från min mail igår och väntar fortfarande på svar.
Jag har ju ingen avi heller så kan inte fråga posten om dem har paketet.
Har sökt men verkar inte vara någon som haft problem med e-box tidigare
__________________
Senast redigerad av theost 2012-06-19 kl. 11:27.
Citera
2012-06-19, 11:31
  #1431
Medlem
Hapaxs avatar
Orkar verkligen inte läsa igenom allt.. Så en snabb fråga bara, hur funkar Locadi? Är de bra?

En annan grej jag funderat på är, hur fan vet dom ifall dom som beställer är 20?
Citera
2012-06-19, 11:33
  #1432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hapax
Orkar verkligen inte läsa igenom allt.. Så en snabb fråga bara, hur funkar Locadi? Är de bra?

En annan grej jag funderat på är, hur fan vet dom ifall dom som beställer är 20?

Conny tycker inte dom är bra utan att du ska välja något annat fraktbolag.

/Conny
Citera
2012-06-19, 17:49
  #1433
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hapax
Orkar verkligen inte läsa igenom allt.. Så en snabb fråga bara, hur funkar Locadi? Är de bra?

En annan grej jag funderat på är, hur fan vet dom ifall dom som beställer är 20?
Kan utveckla det Conny skrev, Locadi tar lång tid på sig för frakten och har fastnat i tullen många gånger samt är dyrare än vissa bra fraktbolag.

Locadi sätter på en etikett på lådan där det står att personen som hämtar ut skall vara över 20 år men så gör inte alla fraktbolag
Citera
2012-06-19, 23:39
  #1434
Medlem
BrutalaFingrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hapax
Orkar verkligen inte läsa igenom allt.. Så en snabb fråga bara, hur funkar Locadi? Är de bra?

En annan grej jag funderat på är, hur fan vet dom ifall dom som beställer är 20?

Har använt ebox 2 gånger, de har inte frågat efter leg någon av gångerna. Första gången lämnade de över paketet till min 14åriga bror
Citera
2012-06-20, 13:06
  #1435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrutalaFingret
Har använt ebox 2 gånger, de har inte frågat efter leg någon av gångerna. Första gången lämnade de över paketet till min 14åriga bror
!!!
Citera
2012-06-20, 17:07
  #1436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrutalaFingret
Har använt ebox 2 gånger, de har inte frågat efter leg någon av gångerna. Första gången lämnade de över paketet till min 14åriga bror

Samma här
Citera
2012-06-21, 11:39
  #1437
Medlem
Beställde 9 liter sprit från vinsajten för 1 månad sen. Locadi tog skiten över till Sverige, lämna av vid Bussgods i Jönköping (Det enda som har registrerats på bussgods hemsida)

Det kom till Jönköping (20 mil från där jag bor) för 21 dagar sen och personalen där menar på att de skicka det vidare samma dag. De la en sökning efter paketet men mer kunde de inte göra.

Vad fa-aaan kan ha hänt?
Citera
2012-06-21, 12:33
  #1438
Medlem
Någon som har mailat med e-box förr?
skickade mitt första mail för ca 10 dagar sedan och inte fått något svar ännu...
Citera
2012-06-21, 15:06
  #1439
Medlem
Jag får alltid epost svar från Vinsajten o Ebox
Dock sturlade min förra leverans genom att Posten påstod sig ha varit o ringt på (vilket inte varsant) Sedan lämnade de min leverans på vanliga posten. Det var mkt strul innan jag fick veta det
Annars brukar det gå som en dans
Märkligt att ebox inte svarar - ring till dom!
Citera
2012-06-21, 15:45
  #1440
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanvethut
Beställde 9 liter sprit från vinsajten för 1 månad sen. Locadi tog skiten över till Sverige, lämna av vid Bussgods i Jönköping (Det enda som har registrerats på bussgods hemsida)

Det kom till Jönköping (20 mil från där jag bor) för 21 dagar sen och personalen där menar på att de skicka det vidare samma dag. De la en sökning efter paketet men mer kunde de inte göra.

Vad fa-aaan kan ha hänt?
Vad står det när du söker efter order på Track the pack hos Locadi? Synd att du valde deras sämsta fraktalternativ när dom har E-Box Delivery som både är billigare och mycket snabbare för leveranser.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback