Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-17, 13:39
  #2161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaubrum
Har läst 30 sidor om ämnrt här och hela wikipedian. Jag försöker bilda mig en uppfattning om jag ens ska prova substansen. Den låter najs.

Någon som tagit den när man är bakfull?

Hur fungerar den med kratom? Behöver man ta mindre kratom?

Fungerar den att festa på?

hur funkar den att träna på säg en dos på 500-1000 mg en lördag förmiddag och sedan vill man till gymmet?

Sist men inte minst - hur är återdoseringbehovet om man tänkte ta det en gång i veckan?

Vet inte riktigt vitsen med att ta det när man är bakfull, man vill ju en bomba på gabareceptorerna i onödan.

Man kan bli trött på phenibut speciellt på högre doser, att gymma kanske inte är rekommenderat, tar du däremot under 500 mg kan det nog funka.
Citera
2020-05-17, 16:13
  #2162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaubrum
Har läst 30 sidor om ämnrt här och hela wikipedian. Jag försöker bilda mig en uppfattning om jag ens ska prova substansen. Den låter najs.

Någon som tagit den när man är bakfull?

Hur fungerar den med kratom? Behöver man ta mindre kratom?

Fungerar den att festa på?

hur funkar den att träna på säg en dos på 500-1000 mg en lördag förmiddag och sedan vill man till gymmet?


Sist men inte minst - hur är återdoseringbehovet om man tänkte ta det en gång i veckan?
Att gymma med phenibut är perfekt! Ta 1g o efter ca 3-7 h när den kickar in så ska du gymma, för man blir rätt uppåt av det, men sedan lite trött... Om du vill ha effekten inom 30 min, ta den rektalt..
Festa: nej, kanske alkohol o phenibut tsm MEN det är verkligen nt bra o blanda dessa två
Citera
2020-05-17, 17:39
  #2163
Medlem
hunt3rSs avatar
Jag tog 500 men hade dagen innan ättit väldigt mycket benzo ska hela klart testa denna igen jag måste bra öden även om däcka försts 5 timmarna och var väldigt snurrigt långt tror ej ska blanda den för mycket. Men helt,klart l:.
Citera
2020-05-20, 09:29
  #2164
Medlem
Magnituds avatar
Va? Gaba(gamma-aminosmörsyra) och phenibut är väl inte samma sak?

betafenylgammaaminosmörsyra] eller mindre vanligt Fenibut eller Phenybut, är ett preparat som säljs som ett kosttillskott i USA, men används i Ryssland mot ångest och sömnlöshet. Det är ett derivat av GABA

Låter som att ni skriver att det är same shit
Citera
2020-05-20, 16:25
  #2165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Va? Gaba(gamma-aminosmörsyra) och phenibut är väl inte samma sak?

betafenylgammaaminosmörsyra] eller mindre vanligt Fenibut eller Phenybut, är ett preparat som säljs som ett kosttillskott i USA, men används i Ryssland mot ångest och sömnlöshet. Det är ett derivat av GABA

Låter som att ni skriver att det är same shit
Nej, Phenibut är Phenyl-GABA och inte GABA.
Citera
2020-05-20, 18:54
  #2166
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adhd-mannen
Nej, Phenibut är Phenyl-GABA och inte GABA.
Finns det droger man ej bör mixa med detta?
Citera
2020-05-21, 19:31
  #2167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Finns det droger man ej bör mixa med detta?
Opiater kan vara farligt och andra gaba droger göra dig väldigt skev tillsammans.
Citera
2020-05-21, 19:33
  #2168
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aqwsaq
Opiater kan vara farligt och andra gaba droger göra dig väldigt skev tillsammans.
Dissociativa är ok???? Hallucinogener har jag hört ska va nice.
Citera
2020-05-22, 02:55
  #2169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaubrum
Har läst 30 sidor om ämnrt här och hela wikipedian. Jag försöker bilda mig en uppfattning om jag ens ska prova substansen. Den låter najs.

Någon som tagit den när man är bakfull?

Hur fungerar den med kratom? Behöver man ta mindre kratom?

Fungerar den att festa på?

hur funkar den att träna på säg en dos på 500-1000 mg en lördag förmiddag och sedan vill man till gymmet?

Sist men inte minst - hur är återdoseringbehovet om man tänkte ta det en gång i veckan?
Skit i det, min rekommendation.
Citera
2020-05-23, 17:35
  #2170
Medlem
hunt3rSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunt3rS
Jag tog 500 men hade dagen innan ättit väldigt mycket benzo ska hela klart testa denna igen jag måste bra öden även om däcka försts 5 timmarna och var väldigt snurrigt långt tror ej ska blanda den för mycket. Men helt,klart l:.


Som ni ser mitt första försök med phenibut gick sådär... 😅 jag har efter detta tagit 500mg lite mer till kaffet på morgonen funkar nån dag i veckan , funkar klockrent!
Jag blir mest bara glad, pigg kanske mer pratglad absolut mindre ångest stress blir inte snurrig/vinglig som på lyrica alla fall inte på lägre doser.
Jag kan jobba på det även om har ganska krävande jobb mentalt och fysiskt.
Det sitter i väldigt länge dock men är väl kanske inget negativt.
Ger phenibut 👍

Mvh Hunt3rS

Redigering: Men jag tror viktigt hitta hur mycket man ska ta, men en start mellan 0,5 till 1 gram är nog en bra början.
Jag tror jag tog helt fel mängd första gången skulle omvandla dl till gram. Ja skulle ej förvåna mig om tog 5 gram för blanda i kaffet och smaka så bittert skit svårt dricka, men nu 0.5 gram känner inget tror ej 1 gram skulle kännas heller i en vanlig kaffe
__________________
Senast redigerad av hunt3rS 2020-05-23 kl. 17:41.
Citera
2020-05-23, 18:57
  #2171
Medlem
Måste vara sämst på att söka, för det här måste varit på tapeten tidigare, men...

Hur är det med att importera Phenibut inom EU? Tar tullen det om de hittar? Kan man åka på straff om man har otur eller tar in större mängder? Köpt inrikes tidigare vid ett tillfälle, men fick noll effekt där, skulle vara kul att testa någon annan leverantör.
Citera
2020-05-23, 19:22
  #2172
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shantiparty
Måste vara sämst på att söka, för det här måste varit på tapeten tidigare, men...

Hur är det med att importera Phenibut inom EU? Tar tullen det om de hittar? Kan man åka på straff om man har otur eller tar in större mängder? Köpt inrikes tidigare vid ett tillfälle, men fick noll effekt där, skulle vara kul att testa någon annan leverantör.
Testa bodyshock tex
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback