Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-04, 19:47
  #1849
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp


Ne för det finns ingen batch att prata om.
Jävla skit batch!!

Hur ska jag nu fungera som en människa av högsta kast...
Citera
2018-11-05, 16:04
  #1850
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp


Ne för det finns ingen batch att prata om.
Fick hem mitt idag, kan inte uttala mej om batchen ännu men dom levererar! Som vanligt.
Citera
2018-11-10, 15:03
  #1851
Medlem
Fladerlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Fick hem mitt idag, kan inte uttala mej om batchen ännu men dom levererar! Som vanligt.
Pratar vi phenibut från pre****lin.se?
Inte märkt någon skillnad på att det skulle vara något annorlunda med denna Batch från tidigare?
Körde en cocktail med 1g Phenibut, 30mg x 3 baklofen i morse och mår fortfarande kanon!
Lite sega i leverans till och från är de dock men tycker de mesta de kränger är av bra kvalite.
Citera
2018-11-10, 17:55
  #1852
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladerlappen
Pratar vi phenibut från pre****lin.se?
Inte märkt någon skillnad på att det skulle vara något annorlunda med denna Batch från tidigare?
Körde en cocktail med 1g Phenibut, 30mg x 3 baklofen i morse och mår fortfarande kanon!
Lite sega i leverans till och från är de dock men tycker de mesta de kränger är av bra kvalite.
Japp, upplever samma kvalle som tidigare.. vet inte hur mycket jag tar, har ingen vagga men tar 2 x rågade 1/4 tsp.
Citera
2018-11-13, 02:29
  #1853
Medlem
Phenibut är verkligen rekreationellt för mig! Är på 1,5g nu. Musik låter VÄLDIGT bra! Som på gräs eller en lågdos svamp. Riktigt positiva vibes. Speciellt produktiv tycker jag dock inte att jag blir. Man vill ju bara chilla och lyssna på musik.

Enda bieffekten jag märker är att jag kan känna mig väldigt hungrig på Phenibut samt magknip.

Någon som kan tipsa om bästa sättet att boosta euforin på utan att höja dosen Phenibut speciellt mycket. Olika kombos etc?

Kan verkligen rekommendera Phenibut!!


Btw ni vet väl att det kostar hälften så mycket på ebay som på inrikes sidor, rätt korkat att köpa inrikes. Allt ni riskerar med att beställa från utlandet är ett beslagtaget paket (vilket dessutom är en låg sannolikhet). Inga juridiska konsekvenser i övrigt.
__________________
Senast redigerad av LMA0 2018-11-13 kl. 02:45.
Citera
2018-11-14, 15:06
  #1854
Medlem
Hur stor chans är det att paket får ND fastnar i tullen?
Citera
2018-11-19, 21:16
  #1855
Medlem
Ociviliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LMA0
Phenibut är verkligen rekreationellt för mig! Är på 1,5g nu. Musik låter VÄLDIGT bra! Som på gräs eller en lågdos svamp. Riktigt positiva vibes. Speciellt produktiv tycker jag dock inte att jag blir. Man vill ju bara chilla och lyssna på musik.

Enda bieffekten jag märker är att jag kan känna mig väldigt hungrig på Phenibut samt magknip.

Någon som kan tipsa om bästa sättet att boosta euforin på utan att höja dosen Phenibut speciellt mycket. Olika kombos etc?

Kan verkligen rekommendera Phenibut!!


Btw ni vet väl att det kostar hälften så mycket på ebay som på inrikes sidor, rätt korkat att köpa inrikes. Allt ni riskerar med att beställa från utlandet är ett beslagtaget paket (vilket dessutom är en låg sannolikhet). Inga juridiska konsekvenser i övrigt.

Håller med dig angående musiken, jag har ägnat senaste timmarna åt just musik och jag vill bara krypa in i ljudet. Går och dansar för mig själv. Är iof utpräglad musiknörd men detta är något utöver det vanliga. Är fan i mig i eufori. Har druckit några folköl också, vilket verkar ha boostat phenibuten ordentligt. Tagit 2 gram förövrigt. Lätt att detta är en bra ut-på-krogen-kombo. Söp förra helgen med phenibut tillsammans med starköl och sprit, ingen bra kombination pga blev jobbigt aspackad direkt. Men phenibut + folköl = ett förbannat bra jävla mående. Sorry om du redan testat att blanda med alkohol, det är väl det första man testar att blanda med kan jag tänka mig.
Citera
2018-11-20, 06:22
  #1856
Medlem
Säger detta gott folk!

Phenibut har värre avtändning symptom än lyrica, även om man har kört korta peroider, GABA-B droger är inte och leka med vilket phenibut / GHB och baclofen gör.

Hade en nära vän som tog detta i 8 dagar / 2g om dagen , han var nära döden sa han när han gick av på det krampanfall deluxe fick han i 1 vecka sträck.

Passa er!
Citera
2018-11-20, 11:55
  #1857
Medlem
Fladerlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Säger detta gott folk!

Phenibut har värre avtändning symptom än lyrica, även om man har kört korta peroider, GABA-B droger är inte och leka med vilket phenibut / GHB och baclofen gör.

Hade en nära vän som tog detta i 8 dagar / 2g om dagen , han var nära döden sa han när han gick av på det krampanfall deluxe fick han i 1 vecka sträck.

Passa er!
Huh?
Låter jädrigt skumt!
Han körde inte något annat samtidigt som kunde spelat in?

Har kört 8 dagar i sträck men inte 2g om dagen. Mådde lite risigt i några dagar med ångest och annat elände.. men inte kramper direkt.
Men är lite lurig drog, det kan jag hålla med om. Ibland känner man ingenting för att nästa dag bli helt fjonkad.
Citera
2018-11-21, 06:24
  #1858
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladerlappen
Huh?
Låter jädrigt skumt!
Han körde inte något annat samtidigt som kunde spelat in?

Har kört 8 dagar i sträck men inte 2g om dagen. Mådde lite risigt i några dagar med ångest och annat elände.. men inte kramper direkt.
Men är lite lurig drog, det kan jag hålla med om. Ibland känner man ingenting för att nästa dag bli helt fjonkad.


Cannabis bara men troligtvis så är det inte det som fick han krampa utan phenibuten men alla är olika såklart , många på reddit har sagt dom har krampat på korta peroiden men vissa gör inte det. Lite som rysk roulette så att säga.

Ville bara varna andra för grand mals kramper är livsfarliga.
Citera
2018-11-21, 16:05
  #1859
Medlem
Fladerlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Cannabis bara men troligtvis så är det inte det som fick han krampa utan phenibuten men alla är olika såklart , många på reddit har sagt dom har krampat på korta peroiden men vissa gör inte det. Lite som rysk roulette så att säga.

Ville bara varna andra för grand mals kramper är livsfarliga.
Nä, kanske lät lite väl skeptisk men är det bara Camnabis inblandat förutom så är det definitivt Phenibut.
Alla jädra GABA droger fuckar ju generellt upp hjärnan något fasansfullt.
Antändning på allt från Alkohol till benzo är ju livsfarligt så Phenibut borde ju inte vara annorlunda.

Men kör man max tre dagar åt gången med uppehåll några dagar har jag inte märkt av något speciellt.

Kan man avstå från GABA droger bör man göra det. Själv fungerar man knappt utan så försöker variera så gott jag kan med uppehåll osv.
Citera
2018-12-04, 17:44
  #1860
Medlem
Jagozars avatar
Går det fortfarande att beställa från ND utan att det blir beslagtaget i tullen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback