Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2011-05-23, 21:32
  #49
Medlem
123aaa123s avatar
Han gör fin reklam för IKEA den lille kriminella...
Citera
2011-05-23, 21:32
  #50
Medlem
lackeringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Raynor
http://sv.wikipedia.org/wiki/Basebolligan

Våra poliser kan också..

http://sverigesradio.se/sida/artikel...artikel=834559
P3 dokumentär om Baseballigan i sverige. Helt klart värt att lyssna på.
Citera
2011-05-23, 23:01
  #51
Medlem
Var fick la policia brännbollspinnarna ifrån?
Ingår de i den brittiska polisens uppsättning av vapen?
Citera
2011-05-23, 23:24
  #52
Medlem
skurmopps avatar
jävla neger. han är ju som en apa i ett träd. gå bara ut ur billen förfan.
Citera
2011-05-23, 23:55
  #53
Medlem
HeavyMentals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Ser mest ut som att de slog ut sidorutorna för att få ut de misstänkta så fort som möjligt, och snubben vid framrutan var väl helt enkelt en idiot som trodde att det skulle gå att slå sönder framrutan på samma sätt (eller så ville han chockera).

Att de skriker "attack, attack" verkar vara ett klassiskt journalistknep för att få det att framstå som värre än det var - de sa ju trots allt det när de fortfarande satt i bilen. Är det ett alltför laddat ord månntro? Kanske skulle de ha sagt "aquire target" eller "let's proceed according to regulations, officers"

För min del får polisen gärna sätta träffpunkten för ett brännbollsträ mitt över tänderna på kriminella idioter som dessa. Har inga problem med polisvåld eftersom jag inte är kriminell.

"taca taca" är ett uttryck som används vid kommunikation med kommunikatiosradio,
kommer inte ihåg exakt vad det betyder, men det är något i stil med punkt, eller istället för "over".

Ont: "Slog sönder bilen" var väl att ta i, dom slog ju bara sönder rutorna, vilket troligen fyller sitt goda syfte vid dylika ingripanden.
Citera
2011-05-24, 00:07
  #54
Medlem
detta är så jävla rätt, hårt ska bemötas hårt!
Citera
2011-05-24, 00:44
  #55
Medlem
nu vägrar jag att blint tro på vad som står i tidningarna, det har tidigare stått att folk har blivit svårt misshandlade och slag av batonger i huvudet, men när videon över händelsen kommer ut så visar det sig att mannen i fråga hade ett sår i handen som han smetade ut blodet i ansiktet med.....

som i detta fallet, poliserna krossar rutorna med våld, brottslingen fick då kanske lite glassplitter i ansiktet och började blöda.
innan jag ser en video som bevisar att dom bankar på den stackars kriminelle så kommer jag inte tro på att det har inträffat.
Citera
2011-05-24, 09:59
  #56
Medlem
Jim.Raynors avatar
Älskar musiken i slutet när de brottar ner dem.
Citera
2011-05-24, 11:18
  #57
Medlem
Roxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
Batong/basebollträ skit samma, man använder dem på samma sätt...
Smartaste ngn sagt i helga tråden
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback