Om tråden inte hör hemma här, så önskar jag någon MOD kan flytta den.
Tja, vart skall man börja, jag är inte direkt självmordsbenägen, men jag har tappat livsglädjen på grund av en del händelser som vi inte bör ta upp i denna tråd.
Men men, åter till saken, jag vill hitta nåt som är relativt farligt, där det finns en chans att jag dör på.
Oturligt nog kom jag inte med i lumpen och kan där efter inte bli militär tror ja.
Så ös på med förslag på vad för yrken/saker man kan göra, det skall vara nåt farligt och ska vara nyttigt för mig, vill vara riktigt nära faran för att förhoppningsvis få glimt hur det är att känna livsglädje. Och som sagt, så göre inget om jag dör på köpet, men kan alltid hoppas att nåt händer, kan inte bli värre menar jag. Och ni som undrar, jag har inga deprimerade sjukdomar eller något, så terapi osv är uteslutet.
OBS Droger,alkohol är ingen lösning då jag försöker vara borta ifrån det, även om jag vill dö så vill jag inte dö påtänd eller något, viss standard har jag allt, Mvh Victor.
Försök skaffa dig lite perspektiv på livet istället. Det finns alltid någon där ute som varit med om något värre, om som fortsätter leva ändå - och som inte vill leka med sitt liv i hopp om att få tillbaka någon slags livsglädje.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!