Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-20, 22:43
  #1
Avstängd
adnanisHs avatar
Jänkarna sänder Bilboard Music Award den 22 maj 8 PM ET på ABC. Vilka ska kolla? Verkar som att showen är stor där borta över atlanten. Många som kommer att uppträda, mainstream blandat med annat smått och gott.

Någon som vet hur man kan se detta ifall man inte har ABC? Och vad är svensk tid 8 PM ET? Bör väl vara på morgonen måndag den 23 maj?
Citera
2011-05-20, 22:51
  #2
Avstängd
Jag ska se det det är kl 8 på kvällen. 8am = 8 timmar efter midnatt. 8pm= på kvällen
Citera
2011-05-20, 22:55
  #3
Avstängd
adnanisHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJHardstyle
Jag ska se det det är kl 8 på kvällen. 8am = 8 timmar efter midnatt. 8pm= på kvällen

Ja men det är väl vissa tidsskillnader? Kan omöjligt vara kl 8 för Sverige också då vi ligger 6-8 timmar före USA. Eller?

Och hur ska du se programmet? Stream? Eller bor du i USA?
Citera
2011-05-22, 23:47
  #4
Avstängd
adnanisHs avatar
Har ingen aning om denna tråd ska ligga i tv-serier eller i musik - allmänt.

Delar iaf av mig med en stream http://www.ustream.tv/billboard som förtillfället verkar ligga nere. Hoppas den kommer upp innan skiten börjar om 1 timma.

Ni som är intresserade av att diskutera showen kan söka er till underforumet tv-serier & tv-program.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback