• 31 403 online
  • 1 129 265 medlemmar
  • 58 585 951 inlägg
  • 1
  • 2
2011-05-20, 22:02
Medlem
http://yfrog.com/gz9opejj

Finns det fler såna ? = ) haha dela med er då !
Citera
2011-05-20, 22:06
Medlem
Den var ju lite lustig, vem fan lägger ner tid på att skriva in sånt? Men du, Flashback i media kanske är ett mer passande forum.
Citera
2011-05-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesp3r
Den var ju lite lustig, vem fan lägger ner tid på att skriva in sånt? Men du, Flashback i media kanske är ett mer passande forum.

Måste vara en person som verkligen älskar Flashback = )
Vet att jag råka posta det i fel forum. Hade lite för bråttom.
Citera
2011-05-20, 23:59
Medlem
Malewhales avatar
Haha, var detta en lokaltidning? Vad var egentligen syftet med denna insändare?
Citera
2011-05-21, 10:16
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
"Skvallersajten"?!

Fan det är så att man börjar skämmas över att hänga här. Det är inte längre ett ställe för dödsknarkarpedofilnazister utan ett forum för skvallerkärringar som vill ha det senaste skvallret om kungen och Kissie och Big Brother och fan och hans moster. Visst om det hade varit en liten del av forumet hade jag inte haft något emot det men nu när det gått så långt att folk börjar kalla Flashback för "Skvallersajten" så är det åt helvete!
Citera
2011-05-21, 20:50
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotAGirlCalledBrian
"Skvallersajten"?!

Fan det är så att man börjar skämmas över att hänga här. Det är inte längre ett ställe för dödsknarkarpedofilnazister utan ett forum för skvallerkärringar som vill ha det senaste skvallret om kungen och Kissie och Big Brother och fan och hans moster. Visst om det hade varit en liten del av forumet hade jag inte haft något emot det men nu när det gått så långt att folk börjar kalla Flashback för "Skvallersajten" så är det åt helvete!

Ja FB verkar ha degraderats en aning på senare tid, men å andra sidan så ska vi tänka på att uttalandet kommer från någon som känner sig oförättad.
Citera
2011-05-22, 03:38
Medlem
MEC62s avatar
Jag undrar om hon tror att OT betyder otydligt?
Citera
2011-05-22, 11:56
Medlem
Antts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEC62
Jag undrar om hon tror att OT betyder otydligt?
Haha så måste det vara.

Jag reagerade också på "Skvallersajten". Visst, de flesta trådar som hamnar på Heta Ämnen är skvallertrådar, men att gå så långt som att kalla Flashback för en "skvallersajt" är väl att ta i.
Citera
2011-05-22, 13:07
Medlem
Nu är det jui så att jag gick med en gång i tiden för att debattera politik, men nu finns det mer substans i skvallerforumen. Inrikespolitiska forumet har blivit mer av en plats att debattera näst intill enbart SD och utrikespolitiska forumet ballade ur en gång i tiden med nästan enbart balkantrådar och då var det inget kul där heller. När chat i samband med TV-program försvann stack också en del av charmen.
Citera
2011-05-23, 17:19
Avstängd
Vilken tidning är detta? Ser ut att kunna vara City Stockholm, men antagligen inte?
Citera
2011-05-24, 06:40
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losingyou
Vilken tidning är detta? Ser ut att kunna vara City Stockholm, men antagligen inte?

Expressen, den 20/5.

admin5
Citera
2011-05-24, 21:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Expressen, den 20/5.

admin5

Okej, tack! Så pass stor tidning ändå.
Citera
  • 1