Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-19, 22:02
  #61
Medlem
Mikeyjamess avatar
Har hon blonderat sig?
Citera
2015-07-28, 09:15
  #62
Medlem
Numera faderlös, vilket framgår bl a av tråden om nyligen avlidna kändisar ...
Citera
2015-08-18, 19:12
  #63
Medlem
Men ärligt? Kan ingen outa hennes frisör? Antingen ser hon ut som Sven Mellander som Rulle eller oxå som Birgitta Anderssons Hedvig.
Citera
2015-12-27, 07:48
  #64
Medlem
Måste snart vara 30 år vi sett henne i rutan? Tror det var i svt1 man kunde se henne från början.
Måste säga att jag höjde på ögonbrynen när jag fick höra att hon skulle föda en son vid en ålder av 46. Lite i överkant kan man tycka...
Fyller 55 om några dagar.
Citera
2016-05-27, 19:10
  #65
Medlem
eternussermos avatar
Ser henne på tv4 nu, hennes ögonbryn ser helt påmålade ut, och ser rejält uppjagad ut. Vad har hänt?
Citera
2016-05-27, 19:37
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ser henne på tv4 nu, hennes ögonbryn ser helt påmålade ut, och ser rejält uppjagad ut. Vad har hänt?

Miljöpartiet är under riksdagsspärren.
Citera
2017-12-18, 22:27
  #67
Avstängd
kubwezeras avatar
Herregud, vad människan spacklar och spökar ut sig i nyhetsstudion. Har hon ingen stylist?
Citera
2018-10-16, 12:45
  #68
Medlem
Efter valbevakningen kände sig Anna Lindmarker orkeslös och matt.
Men hon var inte utarbetad – det visade sig att hon hade borrelia.
– När vi skulle sitta och äta middag höll jag på att falla ihop. Det är inte likt mig, så det var ganska tydligt att det här inte var normalt, säger Anna Lindmarker till Expressen.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...att-falla-ihop
Citera
2018-11-25, 19:18
  #69
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Herregud vad hon är dålig på att prata tydligt, hon verkar ju helt blåst i bollen. Hur kan hon få sköta sändningarna på prime time? Är det enbart för att Lasse W fått köra in korven på na?
Citera
2018-11-26, 13:29
  #70
Medlem
Sqeptisks avatar
Har kärringen gjort något annat än läst nyheter innantill på teve? Skrivit något, skapat något eller på något sätt gjort sig ett namn utanför tevestudion?
Citera
2018-11-26, 18:30
  #71
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Herregud vad hon är dålig på att prata tydligt, hon verkar ju helt blåst i bollen. Hur kan hon få sköta sändningarna på prime time? Är det enbart för att Lasse W fått köra in korven på na?

Enligt mig så var hon rätt bra en gång i tiden. Men nu verkar hon inte anstränga sig ett dugg - har väl ett saftigt livstidskontrakt på fyran. Jag hade för några år sedan en teori om att hon inte kunde prata ordentligt för att hon var så lyft eller botoxad eller vad det nu var. Men det är likadant nu när hon verkar ha en mer naturlig look, jag tror hon är för avslappnad och bekväm. En bra nyhetsuppläsare är rapp och uppe i varv utan att verka stressad.

Sen råkade jag se henne i nyhetsmorgon eller om det var Malou för ett tag sedan, jag tror det handlande om hundar. Hon gjorde då ett betydligt mer sympatiskt intryck än förr i tiden. Avslappningen har en god sida också ;-)
Citera
2018-12-02, 00:49
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Har kärringen gjort något annat än läst nyheter innantill på teve? Skrivit något, skapat något eller på något sätt gjort sig ett namn utanför tevestudion?


Hon lär ha varit "kaffe-flicka" och "lekt doktor" med kungen enligt tidigare rykten....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback