Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-20, 16:54
  #1
Medlem
Har man någon förtur,vad jag har fått för mig så har man det....så hur kan min skola boka min nästa uppkörning om en månad igen...jag har ju bara 2 månader sen måste jag göra om provet också .Är det mot lagen....vad kan jag säga till om?
Citera
2011-05-20, 16:58
  #2
Medlem
natuurlijks avatar
Det kan väl vara fullbokat på trafikverket eller var det är där uppkörningarna hålls. Kolla andra skolor/delar i Sverige om du har bråttom.
Citera
2011-05-20, 17:07
  #3
Medlem
kan man kolla sånt då,,(se om det är fullbokat)...i så fall vart?
Citera
2011-05-20, 17:47
  #4
Medlem
körkortsportalen
Citera
2011-05-20, 18:06
  #5
Medlem
Kör du med körskolans bil då? isf kan det vara så att skolan inte har några luckor förutom just den tiden, så var det för mig. Så ja bokade en uppkörning själv så fick jag välja på flera tider.

Nackdelen va väl att jag inte fick köra upp med körskolans bil, men gick ju bra iaf
Citera
2011-05-20, 18:29
  #6
Medlem
jag kör med skolans bil,och de har tider.....de hävdar att vägverket inte har tidigare tider,,jag bor i malmö


men är de stränga om jag kör upp själv,dvs inte genom skolan? jag har ju hört det
Citera
2011-05-20, 19:17
  #7
Medlem
Visst, är väl en fördel att köra via körskolan då de har i baktanke att körskolan har accepterat dig och tycker du är redo.
Citera
2011-05-20, 19:40
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskNships
Visst, är väl en fördel att köra via körskolan då de har i baktanke att körskolan har accepterat dig och tycker du är redo.

Snarare tvärtom, om det skulle vara någon skillnad (vilket det inte ska).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback