Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-02-18, 22:24
  #13
Medlem
FyrverkeriFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Går det inte att köpa mobiler utan att uppge sitt namn längre? Kontantkort går att köpa i vilken kiosk som helst.

Jo, men jag hade inte det då. Idag har jag löst det på ett bättre sätt.
Citera
2013-03-09, 01:15
  #14
Medlem
Krafses avatar
Nej, jag gömmer mig inte. Jag bryr mig helt enkelt inte ifall några skitnödiga myndigheter pissar på sig av upprördhet över vad jag skriver och gör på nätet. Jag har yttrandefrihet och den kommer de aldrig ta ifrån mig utan en blodig kamp!

Jag brukar skriva lite vad jag vill på facebook och andra ställen där jag inte är ett dugg anonym. Det är ju inte bara myndigheter som kan reta upp sig, utan även sossar, muslimer och annat sketafolk. Jag brukar se till att pressa min yttrandefrihet i högsta möjliga mån, med att exempelvis aldrig kalla en gammal tand för "gammal tant", utan jag skriver "en kärringjävel". Chockladboll heter det ta mig fan inte, det heter negerbolljävel. Ju mer yttrandefrihet de försöker ta ifrån mig, desto mer "näthat" pumpar jag ut.

Jag älskar att vara en nagel i ögat på dessa PK-vridna jävlar och jag kommer aldrig sluta hur mycket de än hotar och skräms.
__________________
Senast redigerad av Krafse 2013-03-09 kl. 01:18.
Citera
2013-03-09, 01:43
  #15
Medlem
NereMedOlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Nej, jag gömmer mig inte. Jag bryr mig helt enkelt inte ifall några skitnödiga myndigheter pissar på sig av upprördhet över vad jag skriver och gör på nätet. Jag har yttrandefrihet och den kommer de aldrig ta ifrån mig utan en blodig kamp!

Jag brukar skriva lite vad jag vill på facebook och andra ställen där jag inte är ett dugg anonym. Det är ju inte bara myndigheter som kan reta upp sig, utan även sossar, muslimer och annat sketafolk. Jag brukar se till att pressa min yttrandefrihet i högsta möjliga mån, med att exempelvis aldrig kalla en gammal tand för "gammal tant", utan jag skriver "en kärringjävel". Chockladboll heter det ta mig fan inte, det heter negerbolljävel. Ju mer yttrandefrihet de försöker ta ifrån mig, desto mer "näthat" pumpar jag ut.

Jag älskar att vara en nagel i ögat på dessa PK-vridna jävlar och jag kommer aldrig sluta hur mycket de än hotar och skräms.
Att säga "kärringjävel" och "negerbolljävel" är inte att pressa din yttrandefrihet i högsta möjliga mån (eller ens att pressa den alls). Det har aldrig funnits någon seriös debatt om att begränsa yttrandefriheten på det sättet, din jävla foliehatt.
Citera
2013-03-11, 21:10
  #16
Medlem
FyrverkeriFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Nej, jag gömmer mig inte. Jag bryr mig helt enkelt inte ifall några skitnödiga myndigheter pissar på sig av upprördhet över vad jag skriver och gör på nätet. Jag har yttrandefrihet och den kommer de aldrig ta ifrån mig utan en blodig kamp!

Jag brukar skriva lite vad jag vill på facebook och andra ställen där jag inte är ett dugg anonym. Det är ju inte bara myndigheter som kan reta upp sig, utan även sossar, muslimer och annat sketafolk. Jag brukar se till att pressa min yttrandefrihet i högsta möjliga mån, med att exempelvis aldrig kalla en gammal tand för "gammal tant", utan jag skriver "en kärringjävel". Chockladboll heter det ta mig fan inte, det heter negerbolljävel. Ju mer yttrandefrihet de försöker ta ifrån mig, desto mer "näthat" pumpar jag ut.

Jag älskar att vara en nagel i ögat på dessa PK-vridna jävlar och jag kommer aldrig sluta hur mycket de än hotar och skräms.

Blodig kamp kommer det inte att bli. Till att börja med censur, och om det inte hjälper så stormar polisen ditt hus och för ut dig i handbojor. Vi pratar om tidsramen 2015-2025.
Citera
2013-06-26, 13:47
  #17
Medlem
TorrentLovers avatar
Jag använder VPN, ja.
Citera
2013-06-26, 15:06
  #18
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Använder TOR numera. Finns det något annat man bör skydda sig med. Är inte så insatt.
Citera
2013-12-09, 12:22
  #19
Medlem
SeaOrbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lazytoy1
Kör med google dns...

Skämtar du?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback