Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-10-11, 13:46
  #1
Medlem
talenteds avatar
Yes.. som rubriken lyder.
Jag ska till Brasilien i december. Tyvärr, så har jag bokat och betalat resan, men bara till Sao Paulo. Min slutdestination är Porto Alegre.

Inrikesflygen är lite för dyra för mej, och därför undrar jag om någon har koll på ett alternativt sätt, som är billigare?

Eller borde man hoppas på att kamma hem en standbybiljett när man väl är där, på flygplatsen?
Citera
2004-10-11, 14:18
  #2
Medlem
Robert_Goatses avatar
Google, din räddare i nöden.
Citat:
Hi,
by plane with Gol R$350.( US$117)
www.voegol.com.br
By Bus
Catrinense Executivo R$102.69 ( US$35)
Itapemirim Goldem (am) R$124.95 (US$42)
Itapemirim Goldem (pm) R$ 110.25 (US$37)
Penha Goldem R$124.95 (US$42)
Penha Leito R$ 158.55 (US$ 53)
Leito has confortable seats.
You can buy your Bus tickets at Terminal Tiete ( Sao Paulo).

http://www.virtualtourist.com/f/p/14b5d/
Citera
2004-10-11, 16:46
  #3
Medlem
talenteds avatar
MUITO OBRIGADO!!!

(Tack så mycket!)

Citera
2007-03-25, 14:49
  #4
Medlem
x_unknowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talented
Yes.. som rubriken lyder.
Jag ska till Brasilien i december. Tyvärr, så har jag bokat och betalat resan, men bara till Sao Paulo. Min slutdestination är Porto Alegre.

Inrikesflygen är lite för dyra för mej, och därför undrar jag om någon har koll på ett alternativt sätt, som är billigare?

Eller borde man hoppas på att kamma hem en standbybiljett när man väl är där, på flygplatsen?

Hehe, intressanta val av städer! Alla mina släktingar bor antingen i São Paulo eller Porto Alegre (där jag är från). Dock är det inte precis strandstäder. Ett tips är att stanna vid Floreanopolis på vägen om du vill ha stränder och sånt(kanske blir en liten omväg, vet ej). Kanske lite sent att svara då denna tråd är något år gammalt, men ändå
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f154793

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback