Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-05, 21:43
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Ja det är en kanonserie. Jag kommer även att hålla koll på Archie Panjabis karriär from now. Vill se mer...

Någon som vet om den nya säsongen kommer att gå på någon Svensk kanal inom vettig tid, eller är det lika bra att börja kolla på nedladdat?

Den ska gå på Sjuan senare under året/nästa år. Förra säsong sände Sjuan serien på natten men fanns på TV4 Play gratis.
Citera
2015-10-06, 19:34
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Den ska gå på Sjuan senare under året/nästa år. Förra säsong sände Sjuan serien på natten men fanns på TV4 Play gratis.


OK, tack. Fast den skitkanalen har jag inte - hur in i helvete inkompetenta är de på TV4 som lägger en världstoppserie som denna på en bakgårdskanal??



TV4play i all ära, men det blir nog SceneHD som gäller för mig... första avsnittet ligger uppe.
Citera
2015-10-07, 14:00
  #15
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
OK, tack. Fast den skitkanalen har jag inte - hur in i helvete inkompetenta är de på TV4 som lägger en världstoppserie som denna på en bakgårdskanal??



TV4play i all ära, men det blir nog SceneHD som gäller för mig... första avsnittet ligger uppe.

Du svarade på din egen fråga: de är inkompetenta. Fast, det beror nog också på att svenskar hellre kollar på Bonde söker fru och det där programmet där varje familj har 15 barn, än galet bra skrivna dramaserier.
Citera
2017-08-01, 18:37
  #16
Medlem
Serien slutade i ett sånt antiklimax när Will försvann. Tror en bättre avslutning hade varit en förening mellan Will och Alicia.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback