Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-17, 17:24
  #1
Medlem
alroberts avatar
Tjena hoppas inte bara det är jag som sett att om man köper 3st pringles rör och pillar av det där lilla förslutningspappret under locket och skickar det till england så man kan få en högtalare att sätta i pringlesröret!

Har en fråga om det, har skrivit ut båda lapparna man fick i mailet, men ska bara ena på kuvertet? för dom måste väll veta vart jag bor? och det står på det andra.
__________________
Senast redigerad av alrobert 2011-05-17 kl. 17:40.
Citera
2011-05-17, 17:40
  #2
Avstängd
Vapendragares avatar
Det är bara lapp 2 du ska klistra på kuvertet (på framsidan). På den lappen står det ett nummer som är din adress, namn osv. Så de enda du behöver göra är att klistra på lappen på framsidan, lägga i dom 3 lapparna och skicka. Dom står för portot.
Citera
2011-05-17, 18:24
  #3
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Det är bara lapp 2 du ska klistra på kuvertet (på framsidan). På den lappen står det ett nummer som är din adress, namn osv. Så de enda du behöver göra är att klistra på lappen på framsidan, lägga i dom 3 lapparna och skicka. Dom står för portot.
tack så mycket! kom faktist på det efteråt när jag läste ordentligt!

har du beställt? jag skulle vilja veta hur lång tid det tar! vill verkligen ha en pringles högtalare haha
Citera
2011-06-13, 16:51
  #4
Medlem
Kesslers avatar
Är de något att ha då? Har tre lappar iaf.
Citera
2011-06-15, 13:59
  #5
Medlem
alroberts avatar
jag tycker den är super värd!

spelar väldigt högt och faktist bra ljud för att vara gratis!

så jag tycker den är värd att ha med sig till stranden eller vart som helst som man inte vill släppa med sig en stor stereo!
Citera
2011-06-16, 17:24
  #6
Medlem
svempuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
jag tycker den är super värd!

spelar väldigt högt och faktist bra ljud för att vara gratis!

så jag tycker den är värd att ha med sig till stranden eller vart som helst som man inte vill släppa med sig en stor stereo!
hur låg tid tog det till att du fick högtalarna?
Citera
2011-06-16, 19:14
  #7
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempus
hur låg tid tog det till att du fick högtalarna?
en vecka ca!

tänk på att detta erbjudande har funnits väldigt länge och det stod typ i stil med "först till kvarn, finns inte så jätte många."
Citera
2011-06-17, 03:33
  #8
Avstängd
Vapendragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Är de något att ha då? Har tre lappar iaf.

På stranden är den väldigt praktisk.
Citera
2011-06-17, 17:58
  #9
Medlem
svempuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
en vecka ca!

tänk på att detta erbjudande har funnits väldigt länge och det stod typ i stil med "först till kvarn, finns inte så jätte många."
fick expedieringsbekräftelse nu i dag så högtalaren är på väg nu...
Citera
2011-06-19, 22:18
  #10
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempus
fick expedieringsbekräftelse nu i dag så högtalaren är på väg nu...
får hoppas att du blir nöjd! jag är super nöjd över min!

dock så tog jag röret och skärde av det så nu är den ca 7cm hög istället för det långa röret, blev lite mer praktiskt!

och glöm inte att fylla röret med nåt dämpande material! jag la i vanligt hushållspapper eftersom att det ekar väldigt mycket inuti röret annars och då låter de inte lika roligt.
Citera
2012-07-28, 17:25
  #11
Medlem
Hundvalps avatar
Är högtalarna något att ha?
Citera
2012-08-01, 17:51
  #12
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Är högtalarna något att ha?
Om du läser inläggen innan jag skrivit, cirka 5 inlägg i hela tråden och du orkar inte ens läsa dom herregud..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback