Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-03, 19:57
  #1
Medlem
K1NGpins avatar
Så vad händer härnäst för honom?
Nya framtidsutsikter? Kankse en Terminator 5 ?

Diskutera möjliga scenarion...
Citera
2011-01-03, 19:59
  #2
Medlem
Maowdigs avatar
Terminator 5!? Datortekniken har nog icket kommit nog långt för att få honom att se ut som förr...
Citera
2011-01-03, 20:00
  #3
Avstängd
Hockeyturkens avatar
Terminator 5 låter som det vettigaste han kan göra=) Trodde faktiskt inte han skulle sitta på den stolen han satt så länge som han gjort, Tycke det var ett stort skämt men han verkar ha gjort det bra.
Citera
2011-01-03, 20:02
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeyturken
Tyckte det var ett stort skämt men han verkar ha gjort det bra.
Han har nog gjort så gott han kunnat - stackarn. Kalifornien är i ett så ekonomiskt dåligt skick att det trotsar beskrivning, men oredan började långt innan AS tog över.
Citera
2011-01-03, 20:10
  #5
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbens
Han har nog gjort så gott han kunnat - stackarn. Kalifornien är i ett så ekonomiskt dåligt skick att det trotsar beskrivning, men oredan började långt innan AS tog över.

+1 på den du

Jag hoppas att han återvänder till filmen, skulle verkligen vilja se honom i en bra actionfilm
Citera
2011-01-03, 20:22
  #6
Medlem
Gridiots avatar
Skulle man kunna få se en källa?
Citera
2011-01-03, 20:35
  #7
Medlem
K1NGpins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gridiot
Skulle man kunna få se en källa?

De sa det på Rapport...

Dessutom vinklades det på det sättet att det var han som förde CA till totalt ekonomiskt kaos.

Citat:
Ursprungligen postat av Maowdig
Terminator 5!? Datortekniken har nog icket kommit nog långt för att få honom att se ut som förr...

Kolla bara på Jeff Bridges i "Tron: Legacy". Det går ju.

Jag skulle vilja se honom i seriösa roller. Typ drama eller thriller. Men Terminator 5 vore ju fantastiskt...
Citera
2011-01-03, 21:00
  #8
Medlem
beror väll även på att det finns en maxgräns för hur länge man kan sitta.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%...uvern%C3%B6rer

Tycker att han gjort, ett hyfsat jobb ändå. Kan inte vara helt lätt att styra 40-talister från karlifonien..?
Citera
2011-01-03, 22:48
  #9
Avstängd
Argentum.Astrums avatar
Vore roligare ifall Arnold kunde komma ut med en komedi istället
Citera
2011-01-03, 23:14
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbens
Han har nog gjort så gott han kunnat - stackarn. Kalifornien är i ett så ekonomiskt dåligt skick att det trotsar beskrivning, men oredan började långt innan AS tog över.

Håller med. Snacka om omöjligt jobb eftersom det i praktiken inte går att höja skatterna i Kalifornien (varenda beslut om höjning av skatt måste lämnas till folkomröstning).

Väldigt trist; det är annars ett ställe jag verkligen skulle kunnat tänka mig att bo.
Citera
2011-01-04, 00:34
  #11
Medlem
DIEXELs avatar
Nej till Terminator 5 men han får gärna göra comeback i The Expandables 2 med Sly!
Citera
2011-01-04, 03:58
  #12
Medlem
K1NGpins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Nej till Terminator 5 men han får gärna göra comeback i The Expandables 2 med Sly!

The Expendables var det sämsta actionrullen jag hde sett på länge.

Hur tror ni att det blir då? Kommer han att glömmas bort inom politiken eller har han inpräntat sitt avtryck i USA:s historia?

Han får gärna vara badguy med psykopatiska tendenser i hans comeback...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback