Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-06-12, 11:14
  #37
Medlem
Jinxedds avatar
Någon?
Citera
2011-06-13, 09:39
  #38
Medlem
whiplashstalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Jag blev ju tvungen att köpa en ny... Så jävla förjävligt!

Kommer framöver att hata Sony som pesten! har alltid gillat dem tidigare, då jag har haft Sony apparaturer av olika slag, Sony mobiler, Sony Ericsson mobiler och alla tidigare playstation format.

Så, jag känner mig klart sviken som kund

Vill inget bråk men överdriver du inte nu. Du är inte tvungen till något. Hade jag varit du skulle jag lägga ner mer energi på att klaga. Kanske gått ihop med flera som har problemet och sett till att Sony fixar det. Det kostar Sony så lite att ge dig en ny konsol om nu dom är ansvariga för problemet. Det vinner alla på.
Citera
2011-06-22, 13:24
  #39
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxedd
Måste man uppdatera till 3.61 för att komma ut till psn? Köpte en 80gb version idag på gamestop. Skulle suga rejält om den pajar direkt.

Tror att det bara är feta PS3or som blir sänkta. Har du en slim så tror jag att det är lugnt. Men du har väl garanti på ps3:an? Testa bara!
Citera
2011-06-22, 14:30
  #40
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Tror att det bara är feta PS3or som blir sänkta. Har du en slim så tror jag att det är lugnt. Men du har väl garanti på ps3:an? Testa bara!

80GB är ju tjockisvarianten.
Citera
2011-06-22, 19:03
  #41
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufojesus
80GB är ju tjockisvarianten.

Ok. Du har nog bättre koll än mig. Jag har en tjockis som pajade av uppdateringen och den är på 60 GB.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback