Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-17, 02:43
  #1
Medlem
Hej FB, får börja första inlägget lite klassiskt och kan direkt säga att det garanterat lär finnas något stavfel från mig. Hur som helst till den stora anledningen till varför jag skapade tråden. . . .
Jag såg får några veckor sen en riktigt vacker tjej som jag direkt började prata med, vilket tillslut ledde att hon + massor av andra festade för någon helg sen hemma hos mig. Allt var frid och fröjd och damen eller ja låt oss kalle henne för Sandra, hon sov i alla fall över hos mig. Inget speciellt hände på hela kvällen förutom att man höll om varandra osv.
Något som är värt att tillägga är att hon är en sådan person som inte direkt är något roligt att snacka med på i:net eller via sms. Så frågan är hur man ska gå vidare på detta? Hon har inte svarat på mina 2senaste sms och tänker absolut inte skriva något mera.
Så frågan är hur man ska spela spelet nu, vad tycker ni ?
Bör man kanske strunta i att höra av sig då vi med största sannolikhet träffas på en fest i helgen, och försöka med något utifrån det?
Vad hade ni gjort, tacksamma för svar! Tänkte testa era förslag och givetvis komma med update.
Citera
2011-05-17, 02:59
  #2
Medlem
Simpelt - play her hot and cold. Du avvaktar, tar inte kontakt och när ni väl ses igen är du avslappnad och smått nonchalant. Hon ska lämna festen/träffen i tro om att du gått vidare. Vänta sedan två dagar innan du ur det blå överraska henne med en riktig romantisk gest. Utgå sedan från hennes reaktion.
Citera
2011-05-17, 03:23
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Simpelt - play her hot and cold. Du avvaktar, tar inte kontakt och när ni väl ses igen är du avslappnad och smått nonchalant. Hon ska lämna festen/träffen i tro om att du gått vidare. Vänta sedan två dagar innan du ur det blå överraska henne med en riktig romantisk gest. Utgå sedan från hennes reaktion.

Låter som en riktigt bra idé, dock kan jag bli lite för nonchalant så måste tänka på det. Kommer med update i veckan för att se hur helgen blir. Förmodligen så ses vi ju på fest i helgen.
Citera
2011-05-17, 03:59
  #4
Medlem
Ingen mera ?
Citera
2011-05-17, 20:16
  #5
Medlem
R.B.Scotts avatar
Sluta tramsa med sms. Lyft luren och snacka med henne, hur svårt ska det vara? Säg vad du tänker och tycker istället för att larva omkring och spela nåt spel. Lycka till.
Citera
2011-05-17, 20:20
  #6
Medlem
Cambijaos avatar
Ge henne allt och ingenting. På festen har du dock ett gyllene tillfälle, var passiv i början. Behandla henne som någon random, möjligt att du kanske är extra trevlig mot någon annan tjej.

Tillslut så kommer hon gå fram och prata med dig eftersom hon inte får din uppmärksamhet.


Funkar alla gånger.
Citera
2011-05-17, 23:57
  #7
Medlem
Grejen är att vi har inte heller känt varandra speciellt länge, vilket gör det väldigt ovärt att komma fram och fråga om man ska ut och äta eller liknande, då skulle man bara vara för påflugen.
Så vi får se hur det går på festen, kör utan tvekan den " avvaktande "- stilen.
Grejen är också att den här tjejen är van att ha killar efter sig så som det verkar, och av det jag lärt mig ska egentligen inte ta kontakt något alls. För då blir det ingen jakt för dem, så får köra på det! Kommer med update på lördag!
Citera
2011-05-18, 02:39
  #8
Medlem
ImJustSayins avatar
Vad är det för typ av sms hon inte svarat på? Är det vanliga "vad gör du?" eller "hur mår du?/läget?" är det fullt förståeligt.

Ser du henne på festen, fixa lite social proof - snacka med många - kvinnor framförallt. Sen till henne, gå fram och stirra henne i ögonen. "Damn, jag älskar dina läppar" sen kyss henne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback