Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-15, 15:45
  #1
Medlem
Rogerronns avatar
Ångesten sprider sig snabbt i kroppen på mej efter gårdagens blöta kväll. Blev några glas förmycket, eller kanske nån flaska för mycket om sanningen ska fram! :O
Kvällen slutade tydligen med att jag ballade ur helt och började bli otrevlig mot min flickvän. Hade slängt ur mej en massa otrevliga komentarer, och även kallat henne fet. Börjat prata om mitt ex. osv
Har verkligen riktig ångest och vet verkligen inte vad jag ska göra. Hon är så jävla förbannad på mej, vet inte om jag vågar gå hem till henne. Det är ingen vanlig svenne brud hon är en spanjorska med hett temprament! Vad ska jag göra? SNÄLLA HJÄLP MIG!
Ps hon gav mej klamydia nyss.. kan jag skylla mitt beteende på de?
Eftersom det nyss kommit fram att hon varit otrogen, men det är verkligen hon jag vill ha. Hur ska jag komma ur denna jobbiga situation? Ge mej råd och tips. Jag kan inte bara köra den gamla vanliga hederliga jag minns inte! Eller?
Tack på förhand!
Citera
2011-05-15, 15:50
  #2
Medlem
Dumpa slynan som har varit otrogen mot dig och dessutom givit dig klamydia!

Annars är du en riktig toffel!

Citera
2011-05-15, 16:08
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogerronn
Ångesten sprider sig snabbt i kroppen på mej efter gårdagens blöta kväll. Blev några glas förmycket, eller kanske nån flaska för mycket om sanningen ska fram! :O
Kvällen slutade tydligen med att jag ballade ur helt och började bli otrevlig mot min flickvän. Hade slängt ur mej en massa otrevliga komentarer, och även kallat henne fet. Börjat prata om mitt ex. osv
Har verkligen riktig ångest och vet verkligen inte vad jag ska göra. Hon är så jävla förbannad på mej, vet inte om jag vågar gå hem till henne. Det är ingen vanlig svenne brud hon är en spanjorska med hett temprament! Vad ska jag göra? SNÄLLA HJÄLP MIG!
Ps hon gav mej klamydia nyss.. kan jag skylla mitt beteende på de?
Eftersom det nyss kommit fram att hon varit otrogen, men det är verkligen hon jag vill ha. Hur ska jag komma ur denna jobbiga situation? Ge mej råd och tips. Jag kan inte bara köra den gamla vanliga hederliga jag minns inte! Eller?
Tack på förhand!

Hur fan kan du vilja ha en brud som är otrogen mot dig. Hon förtjänade allt du sa till henne.
Citera
2011-05-15, 16:11
  #4
Medlem
Numis avatar
Gå och dra en handtralla och sedan kan du bestämma dig för vad du vill göra i det där 30 sekunders post-orgasm fönstret.

Generellt så ligger dumpa högst upp på listan men om du av någon anledning ska försöka få det att funka så kommer ni med största sannolikhet att behöva prata om det. Om du tofflar tillbaka i förhållandet så får du fan skylla dig själv nästa gång hon knullar runt och ger dig en present dock.
Citera
2011-05-15, 16:15
  #5
Medlem
neuffss avatar
Det kanske finns en anledning till att du sa allting det där på karatefyllan? Bara det att du undertrycker det under nyktert tillstånd.
Citera
2011-05-15, 16:50
  #6
Medlem
Rogerronns avatar
Ja vad säger man.sluta dricka alkohol är inget alternativ även om det vore det bästa.
Citera
2011-05-15, 16:56
  #7
Medlem
Ronilles avatar
Håller med Neuffs här. Förmodligen saker du längtat efter att få ut dig som du nu med alkoholens hjälp fick ut.

Jag brukar förespråka att man ska kämpa, men med otrohet så dumpa och gå vidare. Det kan aldrig någonsin bli bra efter sådana snesteg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback