Flashback bygger pepparkakshus!
2012-07-24, 17:33
Medlem
Jag är periodare, så det ingår i mina rutiner... Jag tar något en månad eller två i streck, sen inser jag alltid något problem med mitt bruk vilket gör att jag lägger av och sen håller mig borta en månad eller längre. Då väljer jag alltid att bruka något annat eftersom "det vet jag att jag kan kontrollera". Men jag kan aldrig kontrollera det, hehe.

Som tur är går detta aldrig ut över jobb etc, så fortsätter att köra på detta sättet.
Citera
2012-07-24, 17:53
Medlem
username-4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joonna
Inne på min andra vita månad, det är inte så svårt så länge man har något att göra och någon att umgås med.

Citat:
Ursprungligen postat av Tompa-123
På torsdag har jag haft min första vita månad sedan jag började supa för 11 år sedan! Det är pga att jag har jobbat så sjukt mycket och även nästan varje helg så det har inte gått att festa. Men jag mår skitbra och det var svårast i början men nu ska jag vara nykter en månad till och se hur länge jag klarar av att vara nykter... (-:

+ Cred!

Är träningsidiot så alkohol och cs gick bort för flera år sen. Har fyra fyllor sen dess som alla utom en slutat i misär. Käkar 1-2mg Etizolam/dag (1 år nu), 1ggr slängde jag i mig etisar på fyllan och vaknade i underkläder hemma hos en nystiftad bekantskap, allt utom promenaden dit är fullständigt borta. Så otroligt pinsamt!

När jag trappar ut etisarna brukar jag köra en vecka opioder och 3 veckor ren, så nästan -JA! Skulle fixa det men det är knappast någon social mojo vi talar om då.

Röker var och varannan kväll, någon form av CB men aldrig före kl 18.00. Klara mig utan? -Ja men jag skulle dö av leda.

Så min lösning som "f.d missbrukare" är schemaläggning. Torrpundar mig fram tills det är dags. Detta hade aldrig fungerat om min generella ångestnivå vore lägre, tror jag.. Ångesten och träningen håller pli på mig och mina scheman

ed: Nu är klockan 17.54 -tjoho!
Citera
2012-07-24, 18:14
Medlem
Somethingroyals avatar
I ärlighetens namn, nej skulle inte fixa det
Citera
2012-07-25, 01:54
Medlem
hymnxs avatar
Nej. Jag hade ett par påtvingade nyktra månader i höstas. Nu går det inte längre, dock, och det gick inte innan den påtvingade nykterheten heller.
Citera
2012-07-25, 03:33
Medlem
Ja! Har inte rört en drog på en månad ungefär(förutom några folköl vid ett tillfälle). Har haft cannabis cirkulerande runt mitt liv i ca 5år men har aldrig skapat ett beroende då jag har väldigt svårt att fastna för något. Snusar idag men det är ett beroende jag har tvingat mig själv till kan man säga. Snusade i 1år för att sedan tvär sluta ett halv år. Sedan så började jag igen för att det var så jävla gott och tyckte det var värdare än att lägga pengar på chips/godis(Ja man måste förgylla sitt liv med onyttiga härligheter!). Jag är en hobby-knarkare och inte en missbrukare
Citera
2012-07-25, 04:42
Medlem
Stormorfars avatar
Tog faktiskt en så gott som vit månad i typ maj, men jag kommer inte göra om det frivilligt för mår för jävla dåligt utan något tyvärr.
Citera
2012-07-25, 04:57
Medlem
Dr Scriptums avatar
Nä. Tristessen skulle skära sönder en inifrån först och främst.
Citera
2012-07-25, 12:00
Medlem
sky-highs avatar
Utan narkotikaklassade droger, ja, gjort det länge nu.

Utan alkohol och tobak, NEJ!
Dom är fan livsfarliga, kommer aldrig ifrån dom....
Citera
2012-08-14, 03:01
Medlem
Benyameans avatar
Absolut. 17 stycken närmare bestämt.
Citera
2012-08-14, 18:57
Medlem
Nattskattas avatar
Jag hade kunnat,men jag hade mått så pissigt att jag hade inte velat,om jag haft ett val.
Vad tycker ni,betyder det ja eller nej??
Citera
2012-08-14, 19:19
Medlem
sjpatriks avatar
Troligtvis inte...
Citera
2012-08-14, 19:25
Medlem
apslemtillfrukosts avatar
Utan alkohol eller cannabis så tvingas ja stå ut med mig själv så d är inget alternativ faktiskt. Höll upp 2 år när ja bodde me en tjej, hon fick mig att må jävligt bra faktiskt. Sen när det sket sig så var d bara o hoppa på tåget igen. Så fort ja kommer hem från jobbet röker ja en feting o lapar bärs o sen sover ja bort tiden tills d e dags o börja jobba igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in