Citat:
Ursprungligen postat av Joonna
Inne på min andra vita månad, det är inte så svårt så länge man har något att göra och någon att umgås med.
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa-123
På torsdag har jag haft min första vita månad sedan jag började supa för 11 år sedan! Det är pga att jag har jobbat så sjukt mycket och även nästan varje helg så det har inte gått att festa. Men jag mår skitbra och det var svårast i början men nu ska jag vara nykter en månad till och se hur länge jag klarar av att vara nykter... (-:
+ Cred!
Är träningsidiot så alkohol och cs gick bort för flera år sen. Har fyra fyllor sen dess som alla utom en slutat i misär. Käkar 1-2mg Etizolam/dag (1 år nu), 1ggr slängde jag i mig etisar på fyllan och vaknade i underkläder hemma hos en nystiftad bekantskap, allt utom promenaden dit är fullständigt borta. Så otroligt pinsamt!
När jag trappar ut etisarna brukar jag köra en vecka opioder och 3 veckor ren, så nästan -JA! Skulle fixa det men det är knappast någon social mojo vi talar om då.
Röker var och varannan kväll, någon form av CB men aldrig före kl 18.00. Klara mig utan? -Ja men jag skulle dö av leda.
Så min lösning som "f.d missbrukare" är schemaläggning. Torrpundar mig fram tills det är dags. Detta hade aldrig fungerat om min generella ångestnivå vore lägre, tror jag.. Ångesten och träningen håller pli på mig och mina scheman
ed: Nu är klockan 17.54

-tjoho!