Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-14, 23:08
  #1
Medlem
-Fitt-s avatar
I ärlighetens namn nu, skulle du klara en vit månad utan något som helst narkotikum eller berusningsmedel. Jag är mest intresserad av att höra från er som använder rekreationellt, men andra får också svara.

Om ni svarar ja får ni gärna berätta om ni någonsin haft en vit månad eller om ni bara tror att ni skulle klara av det. Folk slänger nämligen ofta ur sig att de klarar både det ena och andra av de extremt klassificerade drogerna utan att skapa ett beroende. Om någon nu i ärlighetens namn lyckats och inte haft några som helst negativa konsekvenser av det så får jag applådera.

Själv har jag slutat dricka. Det gick bra i ett par veckor, men nu har jag bytt alkoholen mot benzo igen.

Go kväll /fitt
Citera
2011-05-14, 23:13
  #2
Medlem
Jag är inne på 10:e månaden på ett vitt år, det är svårast i början.
Svårt hitta nyktert folk att umgås med också på exempelvis en lördagskväll som nu. Den 11 Juli kommer jag att vara väldigt kanonfull
Citera
2011-05-14, 23:19
  #3
Medlem
slackergurus avatar
Jag är en halvseriös styrketränare= Jag super som fan maj juni juli augusti. Håller upp resterande månader. Kanske dricker 3-4 ggr. Men brukar alltid ha uppehåll Januari-maj. Det är lätt om du tränar för då finns det något syfte. Annars ser jag ingen anledning att ta en vit månad
Citera
2011-05-14, 23:20
  #4
Medlem
-Fitt-s avatar
Då får jag gratulera, gubbar. Det låter ju kanon.
Citera
2011-05-14, 23:30
  #5
Medlem
Roxanas avatar
Ja faktiskt!

Inget ladd på 1 månad. Det var en jäkla resa...


*Mådde helt upp & ner; som någon slags never ending PMS.

*Energin låg ungefär på nivå noll.

*Fick en otrolig aptit,tror ärligt talat jag gick upp ett par kilo.

*Ständig huvudvärk.
Citera
2011-05-14, 23:59
  #6
Medlem
Lilabanans avatar
Skulle klara mig utan allt utom tobak, men det jag vill inte
Citera
2011-05-15, 01:32
  #7
Medlem
Hade du frågat mig för över 1år sedan hade jag sagt ja men jag hade ärligt talat nog inte klarat av det hur mycket jag än ville tro det.

Idag har jag varit ren och nykter i snart 1år, bara mina ordinerade mediciner ingen sprit och inget illegalt narkotika.

Många säger givetvis "Ja såklart jag klarar av det" men i ärlighetens namn så tror jag många skulle ha svårt att klara av det om äns det.
Citera
2011-05-15, 02:20
  #8
Medlem
Nej.
Citera
2011-05-15, 03:14
  #9
Medlem
Inte haft en vit månad sen jag fyllde 14, 15 år senare funkar det utmärkt för mig men det kommer säkert bita mig i röven så småningom.
Citera
2011-05-15, 04:05
  #10
Medlem
Subject9s avatar
Skulle absolut gå, tar ofta vita veckor/månader bara för att se till att det inte börjat dala allt för mycket : ) Lite trist, men skulle absolut gå.
Citera
2011-05-15, 06:34
  #11
Medlem
Mandic!s avatar
Enkelt. Mitt liv är dock alldeles för tråkigt för att vara utan nytjandet av droger.
Citera
2011-05-15, 07:24
  #12
Avstängd
Solsystemets avatar
inne på min andra vita vecka efter ett vad, kör rekreationellt annars, det svåraste är inte drogerna utan alkoholen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback