Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-10, 15:14
  #1
Medlem
Beställt efter DMAA 50 mg's, vill öka kraften vid diet och jogging/powerwalk, samt minska hungern såklart.. Är i en pågående viktminskning som jag vill ha en liten "skjuts" på.. Är det för högt att börja med en 50 mg:are direkt?

Citera
2011-05-10, 15:25
  #2
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutjag
Beställt efter DMAA 50 mg's, vill öka kraften vid diet och jogging/powerwalk, samt minska hungern såklart.. Är i en pågående viktminskning som jag vill ha en liten "skjuts" på.. Är det för högt att börja med en 50 mg:are direkt?

Om det är ren dmaa så kan det vara lite mycket. Om det är extreme boost från SA så kan du ta 50mg.
Citera
2011-05-10, 16:50
  #3
Medlem
Tack så mke för svaret!! Japp det är från Sa.. Vet du nåt om hur pass effektivt det är? Jag har tidigare kört ECA kur, men tänkte testa detta nu nämligen..
Citera
2011-05-10, 17:27
  #4
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutjag
Tack så mke för svaret!! Japp det är från Sa.. Vet du nåt om hur pass effektivt det är? Jag har tidigare kört ECA kur, men tänkte testa detta nu nämligen..
Det är rätt bra drag i det men du pallar en hel. Vet inte hur mycket det är i SAs, de verkar inte veta själva.
Vet inte vad jag ska säga om det... Är det en drog eller doping?
Är det bra eller dåligt som drog eller doping?
Det har egenskaper... Vad är bästa sättet att använda det till?
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.
Jag har inte experimenterat färdigt med det.
Prova själv och skriv vad du tycker.
Citera
2011-05-10, 18:45
  #5
Medlem
Glomgolds avatar
Felplacerad tråd eftersom DMAA är helt lagligt om man inte tävlar. Det finns i massor av produkter som du kan köpa direkt i närmsta träningsbutik.

Bra produkt för övrigt. I like.

Det finns bla.a. i AMP Red Stack som du kan köpa på bla.a GVH innehåller 40mg DMAA per kapsel. Andra produkter är Jack3d, Crack, Berzerk, Stimulant X, OxyElite Pro osv.
__________________
Senast redigerad av Glomgold 2011-05-10 kl. 18:51.
Citera
2011-05-12, 12:00
  #6
Medlem
Finns/Fanns på MMsports
http://www.mmsports.se/product.php?productid=16821

Jag kör 40mg (två kapslar) om jag ska känna nåt överhuvudtaget. Ger ju inte samma känsla som riktigt effe men samtidigt får man inte "ångestliknande" känsla när det går ur kroppen.

Vet inte hur det är när man kör det som "kur" då jag endast använder det som boost innan träning, antar att toleransen är hög efter bara några dagar.

Köper hellre det här än den effen som finns ute på marknaden idag... sist jag fick bra effe var 2007 typ
Citera
2011-05-12, 12:08
  #7
Medlem
Mr-zippos avatar
tänk på att kroppen blir mättad på DMAA så kör inte längre än 2v bara slöseri med pengar, de tappar sin effekt om man kör för mycket o för länge
Citera
2011-05-14, 10:32
  #8
Medlem
Fick hem dom igår, så körde en test på 1 st 50mg'are och drog ut på en lång powerwalk.. Jämförde med eca-kur jag tidigare använt mi av för att höja prestationen osv.. Och detta slog eca'n enlit min mening.. Blev knappt anfådd och kraften i kroppen fanns kvar även om det var stora uppförsbackar osv.. Hungerkänslorna dämpas mycket mer effektivt likaså.. Effe gör en definitivt mer stirrig än detta, då man får en jämn upphöjning utan "stress" och "surr" i huvudet.. Perfekt!

Men för att inte riskera att öka toleransen i kroppen me dmaa'n, kan man blanda då och köra 2 v. med dmaa, och sen 2 v. me effe? Kan det sätta fart på processen? Eller bör man köra effe 1 v. och låta kroppen "vila" 1 v. i månaden ist? (Men ändå köra powerwalks m.m.)
Citera
2011-05-14, 12:59
  #9
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutjag
Fick hem dom igår, så körde en test på 1 st 50mg'are och drog ut på en lång powerwalk.. Jämförde med eca-kur jag tidigare använt mi av för att höja prestationen osv.. Och detta slog eca'n enlit min mening.. Blev knappt anfådd och kraften i kroppen fanns kvar även om det var stora uppförsbackar osv.. Hungerkänslorna dämpas mycket mer effektivt likaså.. Effe gör en definitivt mer stirrig än detta, då man får en jämn upphöjning utan "stress" och "surr" i huvudet.. Perfekt!

Men för att inte riskera att öka toleransen i kroppen me dmaa'n, kan man blanda då och köra 2 v. med dmaa, och sen 2 v. me effe? Kan det sätta fart på processen? Eller bör man köra effe 1 v. och låta kroppen "vila" 1 v. i månaden ist? (Men ändå köra powerwalks m.m.)

Vila lite då och då med jämna mellanrum. Både för att hålla nere toleransen och för att slippa bli så beroende av stimulantia under en viktnedgång.
__________________
Senast redigerad av WhiskeyGinWine 2011-05-14 kl. 13:02.
Citera
2011-07-11, 16:29
  #10
Avstängd
sonic_pelles avatar
DMAA -my ass! Tog en tab och snortade en. Mår ändå skit. Tjackliknande? Nej skulle inte tro det. Gernamine eller va det heter de säljer på fp e skit. Mindre matlust:ja. Det är det enda... Varför kan inte dessa internetaktörer leverera RIKTIGA grejer när dom antagligen omsätter sååå mycket cash. Dom förlorar ju bara kunder på att ta in skitpiller.
Citera
2011-07-11, 20:55
  #11
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonic_pelle
DMAA -my ass! Tog en tab och snortade en. Mår ändå skit. Tjackliknande? Nej skulle inte tro det. Gernamine eller va det heter de säljer på fp e skit. Mindre matlust:ja. Det är det enda... Varför kan inte dessa internetaktörer leverera RIKTIGA grejer när dom antagligen omsätter sååå mycket cash. Dom förlorar ju bara kunder på att ta in skitpiller.

Vi tar det inte för att trippa. Du är i fel forum.
Citera
2011-07-12, 08:16
  #12
Medlem
azzkicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Felplacerad tråd eftersom DMAA är helt lagligt om man inte tävlar. Det finns i massor av produkter som du kan köpa direkt i närmsta träningsbutik.

Bra produkt för övrigt. I like.

Det finns bla.a. i AMP Red Stack som du kan köpa på bla.a GVH innehåller 40mg DMAA per kapsel. Andra produkter är Jack3d, Crack, Berzerk, Stimulant X, OxyElite Pro osv.

Ja och nej, den DMAA som finns i dessa produkter är inte HCL, ja kan ta tex 120mg DMAA i red stack (dvs 3st) utan att känna ett skit. Men tar jag 30mg av mina hemmagjorda caps med rent DMAA HCL är de en helt annan grej.
30mg HCL är som 60mg effe.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback