• 7
  • 8
2011-05-12, 01:04
Medlem
Zeromatics avatar
Det kan vara Al Qaida.
Citera
2011-05-12, 08:06
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacLulz
Small det precis igen, eller inbillar jag mig bara nu?

Den smällen hörde jag också, men smällen på Gökboet hördes inte alls hemma hos mig. Jag är oerhört förvånad att någon som bor på Nobel hört den första smällen då jag inte bor mer än ett par hundra meter från Gökboet. Då borde det ju hörts hemma hos mig också.

Jag har bara bra erfarenheter av Gökboets ägare. Grabbarna har alltid varit trevliga mot mig och vi har snackat mycket skit under åren. Mor och far lagar dagens då och då.

De har dock haft en del problem med HA för något år sedan och en av grabbarna var med och vittnade och lever sen dess med skyddad identitet. Vet inte om det är detta som kommit till ytan igen.
Citera
2011-05-12, 10:07
Bannlyst
Vad jag fått höra är att Outlaws är det som ligger bakom bomben, men jag har inte fått höra varför, har en bra källa inom resturangvärlden och rykter som går där är att det är outlaws. Men om det är sant eller ej, det vet jag inte...
Citera
2011-05-12, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Vad jag fått höra är att Outlaws är det som ligger bakom bomben, men jag har inte fått höra varför, har en bra källa inom resturangvärlden och rykter som går där är att det är outlaws. Men om det är sant eller ej, det vet jag inte...

Det är vad jag med har hört. Outlaws har fått betalt av ryska maffian att likvidera småbovar i sveriges undrevärld. Det är visst en argentinsk yrkesmördare på väg hit som ryssarna rekryterat som visst aldrig fångats eller identifierats. Denna skall nu visst ta kål på vissa.
Citera
2011-05-12, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dumhuvet
Det är vad jag med har hört. Outlaws har fått betalt av ryska maffian att likvidera småbovar i sveriges undrevärld. Det är visst en argentinsk yrkesmördare på väg hit som ryssarna rekryterat som visst aldrig fångats eller identifierats. Denna skall nu visst ta kål på vissa.

Vad är det då Gökboet har gjort för att detta ska ske?
Citera
2011-05-12, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Vad är det då Gökboet har gjort för att detta ska ske?

Tar tillbaka det. Den jäveln som sa det vet en del, men lurade mig nu när jag frågade igen.
Citera
2011-05-12, 10:35
Bannlyst
aa du verkar vara lättlurad

Men om nu Outlaws är inblandade, vad har dom för nytta och orsak att bomba Gökboet??
Citera
2011-05-13, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggi
Den smällen hörde jag också, men smällen på Gökboet hördes inte alls hemma hos mig. Jag är oerhört förvånad att någon som bor på Nobel hört den första smällen då jag inte bor mer än ett par hundra meter från Gökboet. Då borde det ju hörts hemma hos mig också.

Jag har bara bra erfarenheter av Gökboets ägare. Grabbarna har alltid varit trevliga mot mig och vi har snackat mycket skit under åren. Mor och far lagar dagens då och då.

De har dock haft en del problem med HA för något år sedan och en av grabbarna var med och vittnade och lever sen dess med skyddad identitet. Vet inte om det är detta som kommit till ytan igen.
Nej inte på gökboet ! det var Anders på Azteken (Western) som råkade ut för detta.
Citera
2011-05-13, 13:46
Medlem
bonny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumhuvet

Haha var har du hört detta? detta verkar ju som taget från en film.

Citat:
Ursprungligen postat av jamescagney
Nej inte på gökboet ! det var Anders på Azteken (Western) som råkade ut för detta.

helt riktigt
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in