Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-08, 18:27
  #1
Avstängd
Hej

Vad gör jag egentligen för fel?
Vill inte att detta skall bli en whinetråd men jag känner bara för att skriva av mig lite.
Mitt problem är att tjejer verkar totalt ointresserade av mig.
Har försökt tagit kontakt med tjejer både på gymmet och på stan.
Men dom går bara ifrån såfort man skall försöka dra igång en konversation med dom.
Har både klippt mig kort (hade förut långt hår )
Och sedan så har man börjat gymma och håller igång rent fysiskt.
Men får ändå inte mer uppmärksamhet ifrån tjejer.
Vill också tillägga att jag har en funktionsnedsättning som kallas för atypisk autism.
Alltså en mild form utav autism. Sedan så jobbar jag också på samhall.
Men det borde väl inte betyda någon roll eller?
Hur ser tjejer egentligen på folk som jobbar på samhall?
Jobbar som trappstädare heltid (8 timmar) och tjänar 13300 efter skatt.
En bild på mig här nedan.
http://i166.photobucket.com/albums/u...hoto_00004.jpg
Jag kanske inte är en 10 poängare men inte tycker jag är direkt ful.
Citera
2011-05-08, 18:31
  #2
Medlem
Seanns avatar
XD!


Hm, har du testat krogen då? fixa hem någon tjej därifrån är inte direkt svårt, kanske inte bästa
sättet om du vill ha en flickvän, om du inte råkar stöta på en psykad kärring
Citera
2011-05-08, 18:40
  #3
Medlem
Itons avatar
ser inte ut att vara ngt fel pa dig.. tror dessutom inte att problemet ligger i dig. rent generellt kan det vara svart att traffa ngn aven om man ar snygg, smart, rolig o rik. det handlar ofta om att vara oppen for mojligheter o ta tillvara pa dem. du kan traffa ngn i varenda sutuation i livet fran pa en bar till buss- /kassakon. ta det bara lugnt, snacka med tjejer utan att ha som intention att skapa ett forhallande. det kommer att komma forr eller senare ska du se.
Citera
2011-05-08, 18:40
  #4
Medlem
Hahaha tappa inte hoppet nu!
Du behöver ju inte säga att du jobbar på samhall kanske det första du gör?

Fortsätt med gymmet tyckte helt ärligt att du inte såg speciellt bitig ut, köp en dyr/exklusiv klädes uppsättning och dra en sista minuten och få lite färg det gillar tjejerna tydligen(solarium funkar nästan lika bra)
Sen ragga på yngre tjejer som inte ser allt för bra ut på någon trashig krog så ska du nog se att du det går hem!
Allt handlar inte bara om utseende ha en självsäker och skön attityd också!
Citera
2011-05-08, 18:42
  #5
Avstängd
Du kanske helt enkelt inte vet hur man ska prata på ett sätt för att charma dem.
Du kanske ser desperat ut när du pratar med dem eller när du tittar i ögonen på dem.

Sen har ditt jobb inget med saken och göra. Det är hur du är som person.


Tjejer är som råttor du måste kunna veta exakt vad du placerar osten för att de ska komma o fånga den.
Citera
2011-05-08, 18:45
  #6
Medlem
Blizztards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpa
Hej

Vad gör jag egentligen för fel?
Vill inte att detta skall bli en whinetråd men jag känner bara för att skriva av mig lite.
Mitt problem är att tjejer verkar totalt ointresserade av mig.
Har försökt tagit kontakt med tjejer både på gymmet och på stan.
Men dom går bara ifrån såfort man skall försöka dra igång en konversation med dom.
Har både klippt mig kort (hade förut långt hår )
Och sedan så har man börjat gymma och håller igång rent fysiskt.
Men får ändå inte mer uppmärksamhet ifrån tjejer.
Vill också tillägga att jag har en funktionsnedsättning som kallas för atypisk autism.
Alltså en mild form utav autism. Sedan så jobbar jag också på samhall.
Men det borde väl inte betyda någon roll eller?
Hur ser tjejer egentligen på folk som jobbar på samhall?
Jobbar som trappstädare heltid (8 timmar) och tjänar 13300 efter skatt.
En bild på mig här nedan.
http://i166.photobucket.com/albums/u...hoto_00004.jpg
Jag kanske inte är en 10 poängare men inte tycker jag är direkt ful.
Ful är du verkligen inte, dock ser det ut lite som att du har "alienögon" Ett hett tips är att internetragga
Citera
2011-05-08, 18:57
  #7
Medlem
PARTYMASTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blizztard
Ful är du verkligen inte, dock ser det ut lite som att du har "alienögon" Ett hett tips är att internetragga
Hur internet raggar man?
Har nämligen samma problem men jag har inte försökt kontakta någon utan det enda jag har gjort är att hänga på krogen och hoppas på att någon tjej ska komma fram och ta kontakt. Jag är verkligen inte ful utan skulle vilja påstå att jag är snygg, men ändå kommer det inga tjejer. Har en teori, normala tjejer vågar inte komma fram till mej och snygga tjejer vill ju naturligtvis att man ska komma fram till dom.
Citera
2011-05-08, 19:13
  #8
Medlem
Blizztards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PARTYMASTER
Hur internet raggar man?
Har nämligen samma problem men jag har inte försökt kontakta någon utan det enda jag har gjort är att hänga på krogen och hoppas på att någon tjej ska komma fram och ta kontakt. Jag är verkligen inte ful utan skulle vilja påstå att jag är snygg, men ändå kommer det inga tjejer. Har en teori, normala tjejer vågar inte komma fram till mej och snygga tjejer vill ju naturligtvis att man ska komma fram till dom.
Finns ju massa olika hemsidor! Ett alternativ jag använde mig av i yngre dar är "Bilddagboken.se" Bara lägga upp lite bilder, söka på folk, kommentera deras bilder, invänta kommentarer till dig själv! Sen är det bara att be om nummer efter ett tag Då du har halva inne förstås. Lycka till
Citera
2011-05-08, 19:16
  #9
Medlem
Solid.Alvedons avatar
Oroa dig inte, det kommer.
Citera
2011-05-08, 19:20
  #10
Avstängd
Damkontakter ink damkontakter med sängläge är ingen rättighet och har aldrig varit det - förutom inom äktenskap.

Gift dig!!!
Citera
2011-05-08, 19:26
  #11
Medlem
tuffgongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allante
Damkontakter ink damkontakter med sängläge är ingen rättighet och har aldrig varit det - förutom inom äktenskap.

Gift dig!!!
Men han måste ju komma till det stadiet genom att få tag i en tjej först? eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2011-05-08, 19:49
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limpa
Hej


En bild på mig här nedan.
http://i166.photobucket.com/albums/u...hoto_00004.jpg
Jag kanske inte är en 10 poängare men inte tycker jag är direkt ful.

testa på att bli bög?

ne skoja men va fan bara att leta försök vara lite charmig och tips e ju krogen då de e lite små berusade och pratglada
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback