Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-08, 18:27
  #1
Avstängd
Hej

Vad gör jag egentligen för fel?
Vill inte att detta skall bli en whinetråd men jag känner bara för att skriva av mig lite.
Mitt problem är att tjejer verkar totalt ointresserade av mig.
Har försökt tagit kontakt med tjejer både på gymmet och på stan.
Men dom går bara ifrån såfort man skall försöka dra igång en konversation med dom.
Har både klippt mig kort (hade förut långt hår )
Och sedan så har man börjat gymma och håller igång rent fysiskt.
Men får ändå inte mer uppmärksamhet ifrån tjejer.
Vill också tillägga att jag har en funktionsnedsättning som kallas för atypisk autism.
Alltså en mild form utav autism. Sedan så jobbar jag också på samhall.
Men det borde väl inte betyda någon roll eller?
Hur ser tjejer egentligen på folk som jobbar på samhall?
Jobbar som trappstädare heltid (8 timmar) och tjänar 13300 efter skatt.
En bild på mig här nedan.
http://i166.photobucket.com/albums/u...hoto_00004.jpg
Jag kanske inte är en 10 poängare men inte tycker jag är direkt ful.
Citera
2011-05-08, 18:31
  #2
Medlem
Seanns avatar
XD!


Hm, har du testat krogen då? fixa hem någon tjej därifrån är inte direkt svårt, kanske inte bästa
sättet om du vill ha en flickvän, om du inte råkar stöta på en psykad kärring
Citera
2011-05-08, 18:40
  #3
Medlem
Itons avatar
ser inte ut att vara ngt fel pa dig.. tror dessutom inte att problemet ligger i dig. rent generellt kan det vara svart att traffa ngn aven om man ar snygg, smart, rolig o rik. det handlar ofta om att vara oppen for mojligheter o ta tillvara pa dem. du kan traffa ngn i varenda sutuation i livet fran pa en bar till buss- /kassakon. ta det bara lugnt, snacka med tjejer utan att ha som intention att skapa ett forhallande. det kommer att komma forr eller senare ska du se.
Citera
2011-05-08, 18:40
  #4
Medlem
Hahaha tappa inte hoppet nu!
Du behöver ju inte säga att du jobbar på samhall kanske det första du gör?