Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-05, 18:18
  #5017
Medlem
Bara jag som har problem med xbox live tjänsten?
Citera
2017-06-05, 18:19
  #5018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Funkar 360 headseat till one?

Är det headsetet som man fick till 360 så passar det inte... men är det ett aux Uttag så Jan det funka!
Citera
2017-06-07, 16:46
  #5019
Medlem
Står i valet och kvalet till att köpa en X1, men det känns som att fler och fler börjar spela på dator igen? Tänker då på FIFA, Fallout och NHL som i första hand är de spelen jag hade tänkt att införskaffa. Är det helt enkelt så att man bara ska köpa en X1-kontroll till sin dator och kör spelen där eller kan ni X1-älskare ge mig andra fördelar?

Värt att notera är att jag inte sitter på någon monsterdator som kan köra maxres på alla spel..
Citera
2017-06-07, 18:33
  #5020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Står i valet och kvalet till att köpa en X1, men det känns som att fler och fler börjar spela på dator igen? Tänker då på FIFA, Fallout och NHL som i första hand är de spelen jag hade tänkt att införskaffa. Är det helt enkelt så att man bara ska köpa en X1-kontroll till sin dator och kör spelen där eller kan ni X1-älskare ge mig andra fördelar?

Värt att notera är att jag inte sitter på någon monsterdator som kan köra maxres på alla spel..
NHL finns inte till PC. Det är inte heller ett särskilt bra spel, eftersom man har gått tillbaka i utvecklingen och är långt ifrån att vara i närheten av att vara ett spel som på de tidigare generationerna. EA lägger heller ingen tid, pengar eller energi på att utveckla spelet. Så jag skulle säga att det är bättre att satsa pengarna på en bättre dator.
Citera
2017-06-07, 22:14
  #5021
Medlem
Har tidigare alltid lirat på xbox och aldrig gillat ps. Men när ps4an kom så köpte jag en sådan, har dock alltid varit sugen på en xb1. Dock verkar det vara en hel del som byter xb1 mot ps4.
Hur är communityn och själva xb1 konsollen? Rolig att använda, eller vad gör man med den mer än att spela?
Citera
2017-06-13, 16:22
  #5022
Medlem
Hunden007s avatar
köpte Xbox-spel idag.

varför skall de ta sån lång tid att ladda ner spelet? sen skall den verkligen ta 45 gb för ett spel på skiva?
Citera
2017-06-13, 16:31
  #5023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
köpte Xbox-spel idag.

varför skall de ta sån lång tid att ladda ner spelet? sen skall den verkligen ta 45 gb för ett spel på skiva?

för att ditt bredband suger kuk. Skaffa 100mbit lina istället så lär det ta dig 30min
Citera
2017-06-13, 16:33
  #5024
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nero4
för att ditt bredband suger kuk. Skaffa 100mbit lina istället så lär det ta dig 30min

mm förstår det. tråkigt nog Suger bredbandsbolaget röv.

var inga problem innan när jag hade tele2 eller på xbox360.
Citera
2017-06-13, 16:37
  #5025
Medlem
Xbox S slim eller vad den nu heter. Konsolen är vit och CDon har erbjudande för 1777:- för konsolen + forza horizon 3. Är det värt det här. Ska man slå till då jag redan har en ps4pro. Har aldrig ägt en xbox men tycker priset är sjysst. Hur hade ni andra gjort ???
Citera
2017-06-19, 19:33
  #5026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
köpte Xbox-spel idag.

varför skall de ta sån lång tid att ladda ner spelet? sen skall den verkligen ta 45 gb för ett spel på skiva?
Det är för att spelen inte längre ligger på skivorna, antingen för att de har blivit patchade så att de behöver tankas hem på nytt, eller så är det bara en del av spelet som legat på skivan. Skivan används bara för att verifiera att du köpt spelet, hela spelet körs från hårddisken.
Citera
2017-06-19, 19:34
  #5027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nero4
Xbox S slim eller vad den nu heter. Konsolen är vit och CDon har erbjudande för 1777:- för konsolen + forza horizon 3. Är det värt det här. Ska man slå till då jag redan har en ps4pro. Har aldrig ägt en xbox men tycker priset är sjysst. Hur hade ni andra gjort ???
Nej, såvida du inte känner att du verkligen vill spela just Forza, Halo eller Gear of Wars så finns alla spel till Playstation 4 som du redan har...
Citera
2017-07-07, 08:20
  #5028
Medlem
TacoHejAnderss avatar
Køpte nyss ett Xbox One S och ska nu ivæg och leta spel.

Sedan tidigare ælskar jag FIFA. Æven NHL, Fallout och GTA ær spel jag njuter av.

Frågan ær vilka spel jag ska køpa? Kommer ju tex snart nya FIFA och NHL-spel... kanske inte vært att lægga ut 400 kr på ett spel som endast ær aktuellt i ett par månader.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback