Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-04, 16:38
  #1
Medlem
Hej.

Blev lite nyfiken på den där händelsen.
Det skedde ett rånmord bakom utestället Hamncompaniet för ca 10-12 år sedan.
Blev det uppklarat eller vad hände?
Någon som minns eller vet mer?

Edit: Ingen aning om rubriceringen blev mord eller något annat. Men BO dog av sina skador iaf.
Hittar tusan ingenting då jag söker.

Edit2: Det gick rykten om en GM. Men jag vet inte om det är någon bra ide att nämna namnet här. Börjar på P iaf.
__________________
Senast redigerad av Aviatoren 2011-05-04 kl. 17:03.
Citera
2011-05-04, 21:54
  #2
Medlem
JimmysFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviatoren
Hej.

Blev lite nyfiken på den där händelsen.
Det skedde ett rånmord bakom utestället Hamncompaniet för ca 10-12 år sedan.
Blev det uppklarat eller vad hände?
Någon som minns eller vet mer?

Edit: Ingen aning om rubriceringen blev mord eller något annat. Men BO dog av sina skador iaf.
Hittar tusan ingenting då jag söker.

Edit2: Det gick rykten om en GM. Men jag vet inte om det är någon bra ide att nämna namnet här. Börjar på P iaf.



GM åkte in några år men är nu ute sedan länge.
Citera
2011-05-04, 21:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimmysFarfar
GM åkte in några år men är nu ute sedan länge.

Ok. Var det PH?
Känner du GM?
Citera
2011-05-05, 15:39
  #4
Medlem
PeterMangss avatar
Jag har för mig att det var fler än en som dömdes, vet iallafall vem en av dom är och han har faktiskt lugnat ner sig.. han bor inte kvar i stan längre
Citera
2011-05-05, 16:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMangs
Jag har för mig att det var fler än en som dömdes, vet iallafall vem en av dom är och han har faktiskt lugnat ner sig.. han bor inte kvar i stan längre

Jasså?
Inga namn?
Stämmer PH?
Citera
2011-05-08, 17:50
  #6
Medlem
PeterMangss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviatoren
Jasså?
Inga namn?
Stämmer PH?
Yep det är han jag tänker på, men mer information om det här fallet skulle vara najs
Citera
2011-05-09, 18:34
  #7
Medlem
Vad fick dom för straff?
Visst var dom två stycken?
Vem var offret?
Hur lever GM idag?
Citera
2011-05-10, 00:00
  #8
Medlem
PeterMangss avatar
Okej så dom var bara 2 stycken? P**** S******** är den andra snubben då och han bor kvar i staden såg han senast för nån vecka sedan.. har dock ingen aning om vad motivet var eller hur domen blev men ska nog kunna skaka fram lite information om det
Citera
2011-05-19, 00:46
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMangs
Okej så dom var bara 2 stycken? P**** S******** är den andra snubben då och han bor kvar i staden såg han senast för nån vecka sedan.. har dock ingen aning om vad motivet var eller hur domen blev men ska nog kunna skaka fram lite information om det

Ja gör gärna det. Det namnet sa inte mig så mycket, men han var väl bra mycket äldre än PH?

Snoka på.
Citera
2011-05-21, 00:58
  #10
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Var offtet en mager snubbe med halvlångt hår och hår fästet så högt att det gränsade till flintskalle? Minns min polare som är död sedan länge att han var nojad på honom för han satt som åhörare utan anledning på en rättegång mot honom.
Citera
2011-12-22, 19:31
  #11
Medlem
GM är fortfarande skyldig mig ett par cd-skivor sen högstadie-tiden! Bland annat en Bad Religion-skiva vill jag minnas.

GM höll på med anabola ett tag, blev lite galen i skallen och hittade senare gud. Ska enligt vad jag hört leva ett lugnt liv numera.
Citera
2014-10-06, 10:53
  #12
Medlem
Du måste saknat din bad religion-cd å det grövsta.
Sj så Kommer jag inte ihåg om du överhuvudtaget ens lyssnade på musik.
Jag har den tyvärr inte kvar, vet inte vart den kan vara heller. Dom övriga skivor som du för övrigt nämnde är tyvär lika spårlöst borta som 90 talet då vi gick på alneskolan samtidigt.

Här har du en playlist iaf😃

BAD RELIGION PLAYLIST: http://www.youtube.com/playlist?list=PLD0F3B1F6BE2D9669

Må bäst
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback