Jag har tränat på SKMC i två terminer och är helnöjd! Var på ett seminarie på KM360 förra terminen och det visar att SKMC är rätt klubb för mig. Instruktörerna på SKMC är ruskigt pedagogiska, visar tålamod frågor och ställer alltid upp! En stor eloge till dem! De har en anonym feedback funktion på sin hemsida där man kan ge feedback på träningen. Dom förslag jag haft har jag sett sedan i träningslokalen och i träningen. Tror iaf att de var mina.
Jag upplever inte SKMC alls ha dåliga stil eller kör med dåliga skämt. Tvärtom! Sveriges Radio gjorde ett reportage i våras som jag tycker sa allt "Det var riktigt schyst också att uppleva att det efter all svett och hårda tag ändå rådde fullständigt äkta kompisskap och respekt mellan samtliga deltagare. Det är bara en av många saker jag tar med mig från Krav Maga-passet."
Lyssna på
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4530989
Jag rekommenderar verkligen Stockholm Krav Maga Center. Men jag förstår att de med sin träning kan skrämma bort elever så de är nog bäst att gå ner och titta på träningen och prata med instruktörerna. Det slåss ganska mycket på vissa träningar och de passar ju så klart inte alla.
Jag föreslår att du besöker dem och tittar på deras träning för å själv bilda dig en uppfattning om instruktörerna, stämningen och träningen.