Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-17, 01:21
  #253
Medlem
Kul att det ändå verkar gå bra för de utsatta... utåt sett i alla fall. Undrar om familjen "föräldrarna" fortfarande daltar med sonen o tycker man borde förlåta. Skulle som syster ha svårt att ha någon som helst kontakt med päron som dessa. Framför allt eftersom de ville mörka allt till en början.
Citera
2017-01-04, 22:15
  #254
Medlem
Han är ju ännu skriven hemma hos mamsen och papsen så... Och huset han fick står ännu bara halvbyggt.
Citera
2017-09-07, 18:15
  #255
Medlem
Någon som kan ladda upp dom igen?
Citera
2018-06-30, 14:55
  #256
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Föräldrarna lovade att ta sina liv om incesthistorierna kom ut. Har de införlivat detta löfte?
Citera
2018-06-30, 14:56
  #257
Medlem
provisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Föräldrarna lovade att ta sina liv om incesthistorierna kom ut. Har de införlivat detta löfte?
Nej
Citera
2018-06-30, 15:29
  #258
Medlem
provisions avatar
Janne?

https://badoo.com/sv/profile/0179634882
Citera
2018-08-08, 23:13
  #259
Medlem
dimmorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av provision
Janne?

https://badoo.com/sv/profile/0179634882

Lol om det är han det handlar om så brukade jag umgås med hans lillebror en gång i tiden :P
Citera
2018-08-09, 01:03
  #260
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimmorth
Lol om det är han det handlar om så brukade jag umgås med hans lillebror en gång i tiden :P

Ja det är han det handlar om.
Citera
2020-09-08, 16:06
  #261
Medlem
Ågon som har domen kvar?
Citera
2020-10-23, 02:49
  #262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Finns intresse för domen så kan jag lägga upp den som PDF.
Har du kvar domen gällande "janne"?
Citera
2020-10-23, 06:23
  #263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattella
Jag tycker inte han hör hemma i ett fängelse utan han borde istället tilldömas (riktig) vård. Jag tror att han är lika mycket offer som sina systrar. Varken han eller syskonen har fått rätt uppfostran och han har med största sannolikhet själv blivit sexuell utnyttjad.

Jag tror att denna dysfunktionella familj har låtit honom bli syndabocken för att de riktiga förövarna skulle slippa stå till svars. Dessa hemska människor som inte ville tvätta den smutsiga byken offentligt. Det är hans föräldrar som är de skyldiga, som har låtit detta ske och de är dem som ska ha fängelse (tillsammans med äldre släkting/ar).


Lika mycket
offer? Är du seriös? Tjejerna blev också utsatta men valde att inte utsätta andra för det.
Visst är han ett offer, men verkligen inte lika mycket.
Han är även en förrövare, han gjorde ett val och han var gammal nog att köra bil och hade mental kapacitet nog att ta körkort och gå i vanlig skola.

Någon hade för många år sedan intervjuat två pojkar som utsatts för våldtäkt (orelaterade fall) och en av dem sa att han hellre "skickats ut i rymden som hunden Laika och aldrig kommit tillbaka" än att utsätta nåt annat barn.

Visst har föräldrarna ett enormt ansvar, men GM är lika mycket förövare för det. Som sagt, han har IQ nog att klara körkortet och skolan. Han har ett ansvar. Även en liten grabb fattar att man inte gör så mot sina syskon.
Citera
2020-10-23, 09:44
  #264
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Föräldrarna lovade att ta sina liv om incesthistorierna kom ut. Har de införlivat detta löfte?
Nej och det kunde man räkna ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback