Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Var en god vän och tala om för polisen vad du vet då!?

Jo, det borde man väl. Är dock jävligt, ja, jag försöker respektera hans familj, eller hans tjej och hennes dotter, som har haft honom nära så länge (10 bast eller närmare 10 bast). Sedan så.. Ja, nej, jag vill inte ta lagen i egna händer på något vis, men jag skulle vilja att det kom till allmän kännedom, svårt att förklara. En död knarkare lyfter knappast några ögonbryn tyvärr men jag vet att denne man har påverkat så många liv. Jag skickade ut den här tråden till lite folk på facebook och ingen verkade kunna greppa att han var borta. Hemskt, hemskt.
Den döde var verkligen världens snällaste kille. Har aldrig sett honom höja handen mot någon eller ens bli speciellt arg. Genomsnäll människa, kan absolut inte fatta varför någon skulle vilja döda honom, han hade max ett par hundralappar i sitt namn, så rån är uteslutet. Jag kan omöjligt tänka mig att han hade provocerat fram en våldsam situation, det var bara inte han. Blev det bråk så drog han sig alltid tillbaka.
Snuten, ja, han gillade aldrig snuten, jag gillar inte snuten och ingen i hans närhet gillar snuten.