Citat:
Ursprungligen postat av DigitalCucumber
OM det nu hade funnits UFOn och aliens här på Jorden, tror ni verkligen att de hade funnits på Area 51? Det populäraste stället för teorier som dessa...
Såhär har nog presidentens tankegång sett ut - "Utomjordingar har landat på vår planet, vad ska vi göra? Hmmm, jag vet! Vi tar dem till Area 51, området där ALLA vet att något hemligt pågår. Ingen skulle misstänka detta. Genialiskt!"
Istället för att, OM det skulle finnas/komma hit utomjordingar, gömma dem på ett ställe ingen utomstående känner till.
Använder folk inte hjärnan...
Använder du inte hjärnan?
Hur många tror du tror på att det händer där idag?
Det intressanta är väl vad som har hänt där inte vad som händer där...
Jag har svårt att se att det har funnits utomjordiska varelser där men att mycket fuffens har hänt och funnits där råder det väl ingen tvekan om. Man måste se det hela ur ett större perspektiv, inte bara se till just area 51, för att ens kunna få en liten förståelse om vad som sker/har skett. Som vi vet handlar allt om makt och med för att få makt är pengar en viktigt del. Jag tror mycket har forskats fram på area 51 och på andra liknande ställen och när dagen väl kommer då dessa människor som redan styr kan använda denna forskning för att få mer makt då kommer det komma fram lite av vad som forskats fram. Kan vara vad som helst egentligen, men det kommer ge mer makt och pengar till de som redan har för mycket av det.