Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-05, 21:59
  #13
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Den nya hemsidan är http://www.mcdragans.se/ (sparsamt med information än så länge)

Apropå klubben i Karlshamn är den tydligen på väg att stängas:

http://74.125.77.132/search?q=cache:...&ct=clnk&gl=se

Man måste tydligen vara inloggad på sidan vilket jag helt enkelt inte orkade med
Citera
2010-05-29, 05:01
  #14
Medlem
scwabs avatar
Jag var på ett besök ikväll. Min kompis tog två lapdances men jag, snål som jag är, tog ingen. De gillade mig inte... Lyckades dock få en kram av Dragan och det är jag nöjd över! Tjejerna var äldre men ändå helt ok... en Sonja och en Eva.
Citera
2011-01-30, 17:26
  #15
Medlem
Är lite nyfiken på klubben.
Inträde?
Hur många tjejer?
Ålder på tjejerna?
Vad kostar lapdance/posering?
Citera
2011-04-19, 01:53
  #16
Medlem
JoeNorths avatar
Hahah den gamla stripklubben. Vågade oss aldrig upp dit. Fick dock en lapdance av någon som påstod sig jobba där, på klubb mingel för 1½ år sedan. Hon strulade upp mig och viskade i örat ''jag jobbar på Upper Deck, fast säg inte det till någon''.

Lite tveksam till stället.
Citera
2011-05-14, 00:17
  #17
Medlem
Någon som vet om stället fortfarande är öppet?
Citera
2012-03-24, 12:23
  #18
Medlem
micke_gbgs avatar
Då jag var på besök i Karlshamn passade jag och en gammal kompis på att besöka klubben och vilket skitställe.

Baren var nersläckt och man handlade dricka i i entrén/garderoben och utbudet var enormt, dvs lättöl eller ramlösa. hela klubben verkade sliten och i behov att lite städning och uppfräschning. Porrfilmerna som visades var väl minst 15år gamla, under tiden vi var där så var det aldrig mer en tre gäster på klubben trots att det är lönehelg.

Tre tjejer jobbade denna kvällen och en var en gammal blondin som inte var speciellt sexig och nummer två som också var ganska gammal jag trodde att det var bartendern, entrékassatjej eller liknande sedan så var det en tredje tjej där som var en yngre tjej som är mörkhårig med en snygg rumpa och små naturliga tuttar som var ganska sexig.

Kompisen tog en privat dans med den tjejen och det var en renodlad tabledance där hon stod en bra bit ifrån honom hela tiden och dansade.

Inträde: 180kr
Mineralvatten: 20kr
Privat tabledance: 500kr
Citera
2012-07-24, 12:33
  #19
Medlem
Jag var i Karlshamn i helgen och pratade med några som hade varit där i helgen.
De berättade att dansen inte var så underhållande, bl a så var det en svart tjej
som dansade. Däremot så var det en som gick in i ett bås med en oerhört ung
söt tjej. Hon var mörk med bruna ögon och rätt små bröst. Såg ut som en oskyldig
familjeflicka. Som någon skrev innan så dansade hon långt ifrån. Själv så är jag tveksam till att det är så
mycket att ha ändå. Det var tydligen gamla dåliga filmer som visades.
Citera
2015-02-16, 20:53
  #20
Medlem
Jag besökte stället i höstas.
En lördag ca 24.00 och jag var enda gästen. 4 tjejer i lokalen och två av de dansade på scenen och försökte sälja privatshow efteråt. Östeuropeiska allihop. En av tjejerna dansade inte och tittade inte ens åt mitt håll, hon satt ensam och då och då gick hon fram till en herre av utländskt påbrå, som verkar vara managern. Hon var rätt snygg men annars var det inget vidare. Gissar på att de andra tre var i spannet 30-45 år. En var lång, lite mullig, blond med stora superfina bröst och rätt ok i ansiktet. Bästa tjejen på stället. En annan lite mörkare, många tatueringar och fräck i munnen. Sista tjejen var mullig, gammal och inte snygg. Hon kom fram och sa att jag inte skulle ta en privat av henne...
Privatshow skulle bestå av två låtar och tjejen dansar naken. Jag förhandlade till mig två tjejer för 800kr. Valde den fräcka och den med de snygga brösten. Det var tydligt att den fräcka var den dominerande för hon bestämde det mesta av vad tjejerna skulle göra i rummet. Hon tog aldrig av sig kläderna men det gjorde den blonda tjejen med de fina tuttarna. Sen avbröt den fräcka tjejen allt efter en låt, och hävdade att det var nya rutiner.
Man är ju alltid underlägsen på denna typ av ställen så jag visade mitt missnöje passivt och det märktes att den blonda tjejen skämdes lite och inte tyckte det var schysst. Men den mörka fräcka tjejen hade tydligen högre rang. Hon var också svensk.

Sammanfattningsvis(1-10):
Stället: 5. Inte direkt ofräscht men inte heller superfint. Har sett värre ställen...
Tjejernas utseende: 5. Med ett undantag på den tjejen som aldrig dansade, hon var en 7:a
Tjejernas bemötande: 3. Med blåsningen som bakgrund till betyget.
Prisnivå: 8. Rätt prisvärt med tanken på vad Stockholmsklubbarna tar för privatshower och inträde. Dock är oftast standarden på tjejer och stället högre men ändå...

Hoppas min recension hjälper någon och ni andra får gärna fylla på mer era egna. Jag var bara där av en slump och kommer inte besöka stället fler ggr. Men det kan vara kul att höra hur det är nuförtiden.

/ABC
Citera
2017-03-25, 22:05
  #21
Medlem
Ingen som kan ge en färsk rapport?
Citera
2017-07-26, 22:01
  #22
Medlem
GretaDenFetas avatar
Jag bor i Karlshamn, klubben har bytt namn och även skyltar till "belly dance"
Vet ej om de vanliga tjejerna finns kvar, eller om allt är utbytt. Vågar direkt inte knata upp dit o fråga hahah
Citera
2017-10-03, 14:11
  #23
Medlem
Enligt hemsidan så gör alla hans klubbar "magdans" numera. Vad det innebär i praktiken vet jag inte...
Citera
2018-02-07, 19:08
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaDenFeta
Jag bor i Karlshamn, klubben har bytt namn och även skyltar till "belly dance"
Vet ej om de vanliga tjejerna finns kvar, eller om allt är utbytt. Vågar direkt inte knata upp dit o fråga hahah

Dags för dig att gå ditt och skriva en recension här, så vi andra vet om det är värt en omväg via Karlshamn
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback