Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-25, 19:00
  #1621
Medlem
Om man ska köpa en bärbar dator som ska klara av att maxa dagens spel & även HTC VIVE, vilken dator kan jag tänkas behöva då? Spruta på förslag bara

Ha det!
Citera
2017-07-22, 21:08
  #1622
Medlem
Vill köpa ny PS4 slim. Vilken butik har billigast i lager nu?
Hört två säga 1995kr? Kan det stämma? Vart är den så billig?

Tänkt max ge 2500kr
Önskar tips. Gärna internetbutik inom EU, Helst sverige såklart.
Länka tack
Citera
2017-07-22, 21:12
  #1623
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinavolvo
Vill köpa ny PS4 slim. Vilken butik har billigast i lager nu?
Hört två säga 1995kr? Kan det stämma? Vart är den så billig?

Tänkt max ge 2500kr
Önskar tips. Gärna internetbutik inom EU, Helst sverige såklart.
Länka tack

jag köpte mitt ps4 slim för 1990 på webhallen för några månader sen dom gick åt väldigt fort såg jag, nu är ju konsoller dyrare tack vare kemikalie skatten, så en slim får du idag för typ 3000 tyvärr i sverige. vill du få billigare så är det beg som gäller. annars kolla ebay eller amazon i eu men det är nog samma priser där.
Citera
2017-07-22, 21:21
  #1624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
jag köpte mitt ps4 slim för 1990 på webhallen för några månader sen dom gick åt väldigt fort såg jag, nu är ju konsoller dyrare tack vare kemikalie skatten, så en slim får du idag för typ 3000 tyvärr i sverige. vill du få billigare så är det beg som gäller. annars kolla ebay eller amazon i eu men det är nog samma priser där.

Grattis till ditt fynd.

Attans jävla skit då. 3tusen gör ont i plånboken Min vanliga tur.
Kemikalieskatt, är det något sjukt bara Sverige har eller hela EU?



Swexit
SD2018
Citera
2017-07-23, 09:40
  #1625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinavolvo
Grattis till ditt fynd.

Attans jävla skit då. 3tusen gör ont i plånboken Min vanliga tur.
Kemikalieskatt, är det något sjukt bara Sverige har eller hela EU?



Swexit
SD2018


Det är bara i Sverige som denna skatten har införts i.
Kollade på prisjakt och som du själv konstaterat så runt 3000 är priset nu, det finns några på Tradera som är lite billigare men inte mycket.

Lycka till.
Citera
2017-07-24, 00:28
  #1626
Medlem
Bara i Sverige. Såklart

KEMIKALIEskatt På elektronik prylar? Nästan så man borde utvisa människan som kommit på sådan äcklig jävla idiot skatt.

Nej jävlar vad LESS man blir nu.

Sorry för OT
Citera
2017-08-01, 09:22
  #1627
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinavolvo
Tänkt max ge 2500kr
Önskar tips. Gärna internetbutik inom EU, Helst sverige såklart.
Länka tack
Hör med CodeTronics när den kommer in i lager igen där den kostar 2285 + porto

Kan du tänka dig att beställa från England så tar ShopTo £239,84 med frakten inräknat (ca 2558kr)
Citera
2017-08-03, 19:29
  #1628
Medlem
Tampiss avatar
Jag är sugen på ett PS Vita och vill helst köpa ett nytt. Förstår att detta kan bli svårt men någon kanske sitter på ett guldtips? Är det till exempel värt att besöka nån Mediamarkt och se om de har nån konsol undangömd, eller är det bara till att köpa sig en begagnad (eller lägga pengarna på ett Nintendo DS)?
Citera
2017-08-13, 18:27
  #1629
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Jag är sugen på ett PS Vita och vill helst köpa ett nytt. Förstår att detta kan bli svårt men någon kanske sitter på ett guldtips? Är det till exempel värt att besöka nån Mediamarkt och se om de har nån konsol undangömd, eller är det bara till att köpa sig en begagnad (eller lägga pengarna på ett Nintendo DS)?
https://gameshop.se/product/spel/322...ation-vita-3g/
Citera
2017-10-30, 16:55
  #1630
Medlem
vaginalprolapss avatar
Tjena, jag har förhandsbokat Xbox One X och är nu på jakt efter ett sjysst par headset till. De kraven/önskemål jag har är som följer:

* True wireless (ingen sladd mellan kontroll - headset)

* bra ljud (atmos eller minst 7.1)

* bra microfon

* gärna något med bra omdöme

*pris mellan 1500-3000kr

Så känner ni till något av egen erfarenhet eller något ni läst om så länka gärna. Tack för hjälpen Mvh. Vaginal
Citera
2017-10-30, 19:45
  #1631
Medlem
elephantstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
Tjena, jag har förhandsbokat Xbox One X och är nu på jakt efter ett sjysst par headset till. De kraven/önskemål jag har är som följer:

* True wireless (ingen sladd mellan kontroll - headset)

* bra ljud (atmos eller minst 7.1)

* bra microfon

* gärna något med bra omdöme

*pris mellan 1500-3000kr

Så känner ni till något av egen erfarenhet eller något ni läst om så länka gärna. Tack för hjälpen Mvh. Vaginal

Släpp tankar om atmos och surround, det är headset vi pratar om, inte högtalare. Jag har läst mycket om detta headset och kommer själv införskaffa ett i framtiden:

https://www.inet.se/produkt/6607958/...-hi-fi#merinfo
Citera
2017-10-30, 20:45
  #1632
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elephantstone
Släpp tankar om atmos och surround, det är headset vi pratar om, inte högtalare. Jag har läst mycket om detta headset och kommer själv införskaffa ett i framtiden:

https://www.inet.se/produkt/6607958/...-hi-fi#merinfo


Varför skulle jag göra det?

Mina astro funkar klockrent i ljudet.

Edit: sen såg jag att det var 3,5mm sladd som var på tok för kort. Alltså inte alls det jag efterfrågar
__________________
Senast redigerad av vaginalprolaps 2017-10-30 kl. 20:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback